8-"Ölmeyi Hakkediyorsun"

278 22 10
                                    

Jimin

Basketbol maçı bitmiş,2-2 berabere kalmışlardı. Taehyung için bu maça gelsem de, istemeden gözüm hep Yoongi'ye bakmıştı. Ona aşık olmak,onu sevmek benim için kabul edilemeyecek bir gerçekti. Çünkü o benim zorbamdı ve sevgilisiyle mutluydu...

"Aslında onları öyle bir ezip geçerdim de işte modum da değildim."

Taehyung'un dediğiyle Hoseok gülmüş ben ise sadece sırıtışmıştım.

"Hadi ama Taehyung,Yoongi'yi bu kadar küçümseme bence çünkü o geçen sene okulumuza ödül getirdi biliyorsun."

"Ee ne var yani getirdiyse? O şerefsizi yeneceğim görürsü-"

"Ya öyle mi? O günü iple çekiyor olacağım Kim Taehyung."

Arkamdan gelen sesle arkama dönmüş ve Yoongi'yle göz göze gelmiştim. Bana sırıtarak bir süre bakmış ve arkamda duran Taehyung'a öfkeyle bakmaya başlamıştı.

"Al işte. İti an çomağı hazırla."

Taehyung'un bunu demesiyle hızla yanına gitmiştim. Bunu söylemisinin şuan sırası değildi. Kolunu hafifçe sıkmış ve sessizce konuşmaya başlamıştım.

"Taehyung ne diyorsun öyle? Hadi boşver onu. Biz gide-"

"Aa Park Jimin, neden gitmeye çalışıyorsun ki? Yoksa dayak yemekten mi korktun?"

Arkasında duran 3 kişi de Yoongi gibi gülmeye başlamıştı. Beni kırmaktan hiç ama hiç çekinmiyordu. Neden çekinsin ki? Ben onun hiç birşeyiydim. Onun için hiçbir şey ifade etmiyordum.

"Seni var ya burada sikerim. Sinirimi bozma benim."

"Aa gördünüz mü?Nasıl da sevgilisini koruyor."

Ne yani cidden benle Taehyung'u sevgili olarak mı görüyordu? O benim en yakın arkadaşımdı. Böyle bir benzetme söz konusu bile olamazdı.

"Olm bak sen çok kaşınıyorsun. Asabımı bozma benim."

"Ya öyle mi? Bozarsam nolur?"

"Senin ben an-"

Taehyung tam Yoongi'nin üzerine doğru giderken kolundan tutmuştum. Bana şaşkınlıkla bakıyordu. Yoongi tekrar gülüp laf atacakken, aramıza giren hoca yüzünden susmuştu.

"Ne yapıyorsunuz burada siz? Çıkış saati gelmedi mi? Hadi boşaltın okulu. Başka zaman olsa okuldan kaçarsınız. Hızlıca çıkın şimdi,hadi."

Hocanın sözleriyle birbirimize bakmıştık. Daha sonra hocaya eğilip selam verdik. Zaten sonra da hoca arkasını dönüp gitmişti. Taehyung tekrar Yoongi'ye dönmüş ve sinirle konuşmuştu.

"Bu iş burada bitmedi. En yakın arkadaşıma zarar verirsen seni doğduğuna pişman ederim."

En yakın arkadaşım kelimesini bastırarak söylemişti. Sanrım sevgili olmadığımızı vurgulamak istemişti. Yoongi sözde alaylı-benim için kalpleri eriten-gülüşüyle gülmüş ve kollarını iki yana açarak konuşmuştu.

"Seni beklerim Jimin'nin en yakın arkadaşı."

Taehyung derin nefes alıp arkasını dönmüş ilerlemeye başlamıştı. Ben ve Hoseok'ta onun peşinden gitmeye başladık. Taehyung çok hızlı yürüyordu. Bu yüzden ona yetişmekte zorlanıyorduk. Hoseok sonunda dayanamayıp benim söylemek istediğim şeyleri söylemişti.

"Taehyung biraz yavaş yürür müsün? Yetişemiyoruz."

Hoseok konuşmasını bitirince, Taehyung arkasını dönmüş kısa bir süre bakmıştı. Tekrar önüne dönmüştü ama bu sefer yavaş yürüyordu. Biz de bu sayede yavaş yürümeye başlamıştık.

My Tear • YoonMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin