Mutluluk İçin Geçmişi Yok Et

265 22 17
                                    

~Yoongi

Hala benden bir açıklama bekleyen yüze birkaç saniye daldım. O masumdu, bu acımasız dünya için fazlasıyla masumdu. İnsanların kalbini kırmaktan deli gibi korkardı, hep güleryüzlüydü.

Onu en çok bunun için sevdim sanırım. Farklıydı. İnsanlara gülmeye çalışıp arkalarından iş çeviren biri asla onu hak etmiyordu, Kim Taehyung gibi.

"Duymak istiyorum Yoongi. Evimi, sevdiğim adamı, işimi, her şeyimi bırakıp neden seninle geldiğimi öğrenmek istiyorum."

Ona tabiki olan her şeyi anlatacaktım. Belki de zihnimin içindeki olup bitenleri.

"O gün seni ıslak toprağın üzerinde ağlarken gördüm. Öyle içli ağlıyordun ki... dayanamadım yanına gelip sarıldım sana. Sonra telefonum çaldı. Aramayı açacağım sırada telefon yere düştü..."

"...Sen almak için eğilince yanlışlıkla fotoğraflar kısmına Bastın. Bakmadan telefonu elime verdin. Bakmadığına eminim ama sonra telefonu elimden kapıp fotoğrafa bakmaya başladın. Hiçbir şey demeden seni oradan götürmemi söyledin...bu kadar."

"Yoongi...ne fotoğrafı? Her şeyi düzgünce anlatır mısın?"

Ofladım. Anlatmak canımı sıkıyormuş gibi bir etki bıraktım üstünde.

"Emin misin? Bak eğer-"

"Yoongi...lütfen."

"Ailenin haberini tahmin ettiğin gibi haberlerden öğrendim. İlk uçakla Seul'a geldim ama Tören çoktan bitmişti. Kiliseden ayrılacakken birkaç ses duydum. Önce gitmeyi düşündüm ama senin adın geçince dinlemek istedim..."

Ağhh hayır Hoseok! Daha acılı kısma gelmedim ki neden ağlıyorsun?

"...gri saçlı biri senin adını söyledi. S- tanıyor musun onu?"

"Gri saçlı mı? Taehyung galiba."

Evet Hoseok. O Taehyung'du. Kim kendini bilmez gerizekalı bay her haltı ben bilirim adi şerefsiz şerro Taehyung'du.

"Yanında da siyah saçlı dövmeli vardı. Sanırım ona...Kook diye hitap ediyordu."

"Kook. O Jungkook. Jimin'in sevgilisi-ydi."

"Baya bi tartışıyorlardı. Kook denen çocuk sürekli 'ne zaman ayrılacaksın? Bitir artık' gibi şeyler söyledi. Gri saçlı 'ailesi daha yeni kaybetti, biraz zaman geçmesi gerekiyor' diyince diğeri daha çok bağırdı ve ona 'benim de sevgilim öldü' dedi."

"N-ne demek bunlar? Ben...ben bir şey anlamadım Yoongi."

"Hoseok...galiba... sevgilin seni... kardeşinin sevgilisi ile... aldatıyor."

Üzerimden bir çırpıda kalkınca bomboş hissettim bir anda. Üzgünüm Hoseok. Benimle birlikte mutlu olmak için önce eski hayatındaki herkesi silmen gerekiyor.

"Ha-hayır! Yalan söylüyorsun değil mi? Şaka bunlar. Ya da...ya da sen yanlış duydun. Belki de... Onlar başkasıydı. Sen yanlış gördün...sen yanlış anlamışsındır Yoongi..."

Sona doğru kısılan sesi ne kadar üzüldüğünü belli ediyordu ama durmadım. Koltuğun üzerindeki telefonumdan galeriye girip son fotoğrafa tıkladım ve Ona çevirdi.

Boş gözlerle telefon ekranına baktığında, içinde fırtınalar koptuğunu biliyordum. Bana seninle Taehyung'un yan yana olan fotoğraflarını gösterdiklerinde benim de içimde fırtınalar koptu.

Bende ayağa kalkıp güçsüz bedenini sardım. Ah minik bebeğimin bana çok ihtiyacı var şu anda. Ve bende ona seve seve destek olurum. Ağladığını biliyorum. Ama şuan ağlaması gerekiyor. Ona acı çektiren kişilerden nefret etmesi, intikam alması için her daim onlar yüzünden kırıldığını hatırlaması için o gözlerin ağlaması gerek.

"Yoongi? Bunları... ya-rın konuşsak? ş-şimdi U-uyusam olur mu?"

"Elbette. Seni odana götüreyim. Benimde birkaç işim vard-"

"Hayır...benimle... uyuyabilir misin? Korkuyorum."

Dedi pencereyi göstererek. Dışarıda yağmur yağıyordu ve o gök gürültüsünden korkardı. Gerçekten tanrının sevgili kuluyum. Beni birlikte uyumak için davet etmesini istedim ve oldu. İşim bekleyebilir.

"Tamam. Hadi gel."

Bir elimi beline atıp onu yönlendirdim. İplerin elimde olmasını seviyordum. Min Yoongi buydu işte. İnsanları kendi istediği gibi yöneten biriydi. Patron bendim.

Üzgünüm sevgilim ama bunun olması gerekiyordu. Ben Kim Taehyung'u Öldürebilirdim ama acı çekmesini istedim. Seni ne kadar sevdiğini biliyorum ve onu en çok yaralayacak kişi de sensin. Onu terk edersen illlaki peşimize düşecektir. Hem fena mı aptal bir aşık sayesinde eğlenmiş olurum. O bana ne yaptıysa hepsini fazlasıyla yapacağım.

O, acı çekerken, kıskançlığı iliklerine kadar hissederken, ben seninle kaybettiğim o 1 yılı fazlasıyla telafi edeceğim. En güzel anlarımızı sevgili eski dostum ile paylaşacağım. Sonuçta oda seninle en güzel anlarını benimle paylaştı öyle değil mi?

Mutluluk için geçmişi yok etmen lazımdı. Ve ben eminim ki sen yarın Taehyung'a sert bir tokat atıp benimle yaşamaya başlayacaksın.

Enchule° / YoonseokHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin