Papa,daddy ini Jisung. Anak kesayangan. Papa, terima kasih menanggung banyak resiko untuk membawa Jisung ke dunia ini. Jisung tak pernah nampak papa tapi Jisung tahu papa orang yang sangat kuat, orang yang sangat manis dan baik yang pernah Jisung tahu.
Semua uncle dan daddy menceritakan keunikkan papa setiap masa. Kehilangan papa dirasai oleh semua orang. Semua orang merasakan kehilangan yang sangat besar dalam hidup mereka. Daddy tidak pernah mencari pengganti papa meskipun ramai yang memuja.
Terlalu besar cinta papa pada daddy.
Daddy, Jisung pernah janji pada daddy untuk menjaga pasangan Jisung nantinya. Dan Jisung akan lakukan sesuai dengan janji Jisung. Macam mana daddy ajar Jisung untuk menjaga papa, macam tu Jisung akan menjaga dunia Jisung juga. Daddy dan papa bahagia di sana. Tunggu Jisung di sana. Terus perhatian kehidupan bahagia Jisung nanti papa daddy.
📚🧾
Papa Na...ini menantu papa Jung Chenle. Chenle selalu dengar tentang papa Na daripada daddy No, daddy dan papa. Bubu Tae pun selalu cerita kebaikkan papa Na. Semua orang menceritakan kebaikkan papa Na.
Papa Na orang yang manis dan cantik. Daddy No tak pernah lepas cerita pasal papa Na kalau ada kesempatan. Meskipun Chenle tak pernah jumpa papa Na secara depan-depan, Chenle tahu papa Na mesti orang yang sangat baik.
Terima kasih untuk Jisung papa.
Daddy, Chenle dan Jisung akan tamatkan buku biru ini. Kami akan tamatkan dan simpan untuk ditunjukkan kepada cucu papa dan daddy nanti. Mungkin nanti Chenle akan dapat buku berbeza daripada daddy atau papa kisah cinta mereka pula.
Kalau daddy nak tahu, Beomie samcheon selalu rindukan daddy cuma dia malu nak cakap. Chenle akan jaga Jisung dengan baik. Terima kasih hadirkan seketul Jisung untuk menjaga Chenle.
Semoga daddy No dan papa Na bahagia di sana. Kami akan selalu mengingati daddy No dan papa Na sentiasa. Buku biru ini sudah jumpa penamatnya.
Terima kasih....
Chenle menutup buku itu. Dia memandang Jisung yang ikut tersenyum melihat itu. Setelah itu Jisung mengeluarkan sebuah kotak berwarna sky blue, lalu buku itu dimasukkan ke dalam kotak itu. Mereka berjalan keluar daripada rumah.
Di rumah inilah menjadi bukti dua cinta yang tidak akan pernah hilang. Jisung menanamkan kotak itu dibantu oleh Chenle. Dia mula menimbus kotak itu menggunakan tanah yang dikorek.
Setelah selesai, Chenle menanamkan sekuntum bunga putih dan meletakkan gambar Jeno dan Jaemin di tanah itu. Sebuah nota juga di ikat dibatang penanda itu.
Lost body and soul, not the memories they created together. Their love always blooms without falling. Beautiful as the promise of the stars and the moon to accompany the night sky throughout life.
TAMAT
KAMU SEDANG MEMBACA
Cerita kau dan aku
RomanceSemuanya akan aku ceritakan setiap masa, setiap jam, setiap minit saat-saat aku bersamamu yang terasa sangat indah. Akan aku ceritakan pada seluruh dunia bertapa aku benar-benar mencintai dirimu sehingga ku dapat melupakan dunia indah kerana cukup k...