<tónusos popsi>
Jimin és az apja úgy sétáltak be a szobába, mintha a kifutójuk lenne. A többi alkalmazott pillantása ellenére.
A hölgyek, különösen Choi titkárnő, annyira megdöbbentek Jimin elképesztő, gyönyörű és lélegzetelállító megjelenésétől.
Jimin büszke volt magára, mert a szorgalma, hogy korán kelt és felöltözött, csak azért, hogy részt vehessen ezen a találkozón, kifizetődött. Csak mivel ilyen feledékeny kölyök, hajlamos könnyen elfelejteni a dolgait, ezért vissza kellett fordulniuk, hogy befejezhesse a megjelenését a szeretett gyűrűivel.
"Siwon ah, hát itt vagy! Üdvözöllek!" Jeon elnök felállt, és kezet nyújtott az apjának és a fiának, akik örömmel megrázták a kezét.
Jungkook felállt és meghajolt, tekintete az előtte álló, alacsonyabb srácra szegeződött, de a következő pillanatban elfordította a tekintetét, nem törődve azzal, hogy még egy pillantást vessen rá.
Durva. gondolta magában Jimin, de még mindig ott volt a milliárd dolláros mosolya az arcán.
"Nézd meg a fiadat, Jong Hyun, magas, jóképű és nagyon ügyes" - dicsérte Park elnök, kezet fogva Jungkookkal, aki egy apró mosollyal viszonozta a kézfogást.
"és a te Jimined már felnőtt, milyen jóképű srác!" A két idős ember nem tudja abbahagyni egymás dicséretét,Jungkook bosszúsan forgatta a szemét.
"Gyere, gyere, foglalj helyet." Jeong elnök odakíséri vendégét a tárgyalóasztalhoz.
Mindkét társaság megbeszélte a jövő héten megrendezésre kerülő közelgő eseményt. Jeon elnök nem is lehetne izgatottabb a Yes Jam Biztosítóval való együttműködés miatt, természetesen Park elnök sem lehet kivétel.
"így az egyesült cégünket Golden Closet Enterprise néven jegyzik be, és az időpontot jövő csütörtökre tűzték ki." jelentette ki Choi titkár, és mindkét fél bólintott.
Jungkook átlapozta az előtte lévő ajánlatot, és átnézte a projekteket, amelyekkel Jeon logisztikája rendelkezett az elmúlt években.
"Jong Hyun-ah, alig várom, hogy együtt dolgozhassak Jeon logisztikájával, és Jungkook olyan jó gyerek." Park elnök nem tudja abbahagyni Jungkook dicséretét, ami miatt a férfi zavartan elpirult.
A széles vigyor Jungkook apja arcán nem látszott eltűnni, mivel a másik fél annyira elégedett volt mindazzal, amit szerveztek.
"így mostantól Jungkook-ssi lesz a Golden Closet vezérigazgatója, míg Jimin-ssi lesz a vezérigazgató-helyettes. Ezt az igazgatók vezetése, valamint a részvényes mindkét érintett vállalat részvényesei alapján rendezték el. Ez minden a mai megbeszélésről, a jegyzőkönyvet átadjuk a HR részlegnek." Choist titkárnő világosan kijelentette, és ezzel a tárgyalóteremben mindenki bólintott.
Az alkalmazottak fokozatosan távoztak a teremből, így a két apa-fia páros Jungkook titkárnőjével, Choi kisasszonnyal együtt maradt.
"Choi titkárő, nem bánja, ha megmutatja a két új vezérigazgatónak a szobájukat, míg én és Siwon folytatjuk a csevegést, Siwon, menjünk, én lefoglaltam..." Ezzel Jeon és Park elnök hamarosan elhagyta a szobát.
-
Choi titkár megmutatta nekik az egymás mellett elhelyezkedő irodáikat.
'Amikor Jungkook épp az irodájába akart bemenni, Jimin megállította: "Szia óriás."
A magasabb srác megállt a sarkában, "mi a fasznak neveztél az előbb?".
"Woah, nem tudtam, hogy káromkodsz, káromkodni rossz dolog, kölyök."
YOU ARE READING
𝐇𝐞𝐲 𝐲𝐨𝐮 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏ
Romance"𝙀𝙜𝙮 𝙨𝙯𝙤𝙗á𝙗𝙖𝙣 𝙖𝙠𝙖𝙧𝙤𝙠 𝙡𝙚𝙣𝙣𝙞 𝙋𝙖𝙧𝙠 𝙅𝙞𝙢𝙞𝙣-𝙣𝙚𝙡" @𝙟𝙞𝙠𝙤𝙤𝙠𝙘𝙖𝙧𝙖𝙢𝙚𝙡 𝙢𝙪𝙣𝙠á𝙟á𝙣𝙖𝙠 𝙛𝙤𝙧𝙙í𝙩á𝙨𝙖. 𝐓𝐨𝐧𝐞𝐝 𝐁𝐮𝐭𝐭 𝐧é𝐯𝐞𝐧 𝐯𝐚𝐧 𝐟𝐞𝐧𝐧𝐭 𝐚 𝐟𝐨𝐥𝐲𝐭𝐚𝐭á𝐬. 1.hely-comedy🥇 2.hely-kookmin🥈