<baby>
Jungkook és Yoongi Jungkook irodájának erkélyén álltak, az öccse háttal állt Yoonginak, miközben a felhőkarcolókkal teli tájat bámulta maga előtt.
"Mi az, amit el akarsz mondani nekem?" Yoongi törte meg a csendet.
"kedveled Jimin-t, ugye?" Jungkook fürkészve vizsgálódott.
"Szerintem te akkor is tudod a választ, ha nem válaszolok, igaz?"
"Akkor azt kívánom, hogy maradj távol tőle." Jungkook végül megfordult, és szembefordult a saját testvérével.
"Tudom, hogy hol állok, Jungkook. És egy hajszála sem görbül meg, ha hozzád megy feleségül."
"Jó ezt hallani, hyung. Nem szeretném, ha közénk állna.
"testvériségünk közé." Jungkook elmosolyodott, ahogyan kezét Yoongi vállára tette. "de ha te nem becsülöd meg, akkor bármikor elviszem." Yoongi elvigyorodott.
"akkor soha nem lesz rá esélyed." Jungkook kuncogott, mielőtt visszatolta Yoongit az irodájába.
-
"Mia, kérlek, figyelj a nénikédre, amikor én és Jimin távol vagyunk, oké, édesem? "Jungkook lehajolt Mia elé, miközben elengedték Jimin-t és Jungkook-ot.
"Úgy lesz apuci! Hiányozni fogsz!" Mia megölelte az apját, mielőtt Anastasia és ő elbúcsúzott a jegyespártól.
Jimin és Jungkook most már a gépen vannak a többi alkalmazottal, akik az 1 órai repülőn repülnek Jeju sziget felé.
Akár a business osztályon is utazhattak volna, mégis a turistaosztály mellett döntöttek, mivel azt szeretnék, hogy ugyanúgy bánjanak velük, mint a vállalat többi alkalmazottjával.
Jungkookot, aki egész idő alatt az ablaknál ült, hirtelen megrázta Jimin, aki alvás közben folyamatosan jobbra-balra lóbálta a fejét.
Jungkook kuncogott Jiminen, majd közelebb húzódott Jiminhez, és úgy nyomta a fejét, hogy az a vállára boruljon: "Pihenj jól, édesem", majd csókot nyomott Jimin fejére.
Végre leszálltak Jeju szigetén és bejelentkeztek a szállodáikba tisztelettudóan.
"Azt hittem, a vezérigazgató nem oszthatja meg a szobáját?" kérdezte Jimin, miközben Jungkook letette a csomagjaikat.
"Én kértem ezt." Jungkook odasétált Jiminhez, amíg az idősebb hátát a falnak ütötte, amitől kissé összerezzent.
"de...nekünk is össze kellene kapcsolódnunk a többi alkalmazottal..." Jimin hangja megremeg, próbál nem tudomást venni arról, hogy Jungkook olyan közel van hozzá, hogy érzi, ahogy forró leheletét a bőrére fújja.
"De én veled akartam kötődni, édesem. Nemde? "Jungkook csapdába ejtette a kisebbik srácot,kezét a falra helyezve,blokkolva őt.
"Azt hiszem. De nem tudnál egy kicsit hátrébb menni, hogy kimehessek a mosdóba?"
"Addig nem, amíg ez
'mi...
Mielőtt Jimin befejezhette volna a mondatát,Jungkook máris az ajkait szorongatta. A csók az ajkak gyengéd, lágy érintésével kezdődött, és egyáltalán nem volt sietős.Jungkook egyik karját Jimin dereka köré fonja, éppen , a hátsó kis részen. a másik karját a vállára fonja, és gyengéd, megnyugtató ölelésbe zárja a vezérigazgató-helyettest.
Jimin lassan beleolvadt Jungkook gyengéd ajkaiba, mire a keze a fiatalabb nyakára került, és ő a lábujjhegyre állva mélyítette el a csókot. Jungkook mindkét kezét Jimin két oldalán tartotta, amikor szándékosan szétválasztotta ajkait, hogy nyelve táncolni kezdjen Jiminével,élvezve Jimin minden részét, amit soha nem fog megunni.
A csókok között Jungkook óvatosan megharapta Jimin alsó ajkát, hagyta, hogy fogai végigsimítsanak az ajkán, miközben egy halk nyögés tört ki Jiminből, amely dallamként hangzott Jungkook fülének.
Jungkook elhúzódott, hogy gyengéd csókokat helyezzen Jimin nyakára, miközben a puha bőrt rágcsálta, míg a keze Jimin hasára simult, miután kissé felhúzta a pólóját.
Lágy nyögések szűrődnek ki Jiminből, miközben Jungkook finom csókokat nyom a nyakára, és addig szopogatja, amíg néhány vörös folt nem keletkezik rajta.
"J-Jungkook, ne túl sokat..." Jimin suttogta, mivel félt, hogy a szívások túl nyilvánvalóak lesznek.
"Követelni akarom a tulajdonomat." - motyogta, tudtán kívül elpirulást okozva az idősebbnek.
Ezúttal Jungkook az ágy felé húzta Jimit, és leszorította az ágyra. Tovább csókolgatta az idősebb férfit, miközben a kezei már épp azon voltak, hogy lefogják Jimin-t, amikor a férfi hirtelen megállította: "Jungkook".
"Mi az, bébi?"
"Biztos vagy benne?"
"Nem akarod megtenni?" Jungkook visszahúzódott Jiminről, ahogy leült. a mellette lévő helyre, karjait Jimin dereka köré fonva.
"...csak...még nem állok készen."
"Semmi baj, édesem, akkor csináljuk, amikor készen állsz, rendben?" Jungkook lágy köröket dörzsölt Jimin hátán.
"Nem leszel dühös rám, amiért felállt neked?" Jimin kitágította a szemét, ami szinte úgy hangzott, mintha Jungkook kötekedne.
"Mi ez a büszkeségedhez képest, hmm?" Jungkook a legédesebb mosolyát adta Jimin-nek, amitől Jimin a lehető legjobban érezte magát.
"Köszönöm Jungkook..." Jimin elpirult,lehajtotta a fejét,hogy elrejtse azokat a rózsaszín orcát.
Jungkook csak magához húzta Jimin-t az ölelésébe, az idősebb fejét a kemény mellkasának támasztotta, hallva a szívverését.
"Bébi?" Jimin pontosan tudta, hogy Jungkook őt hívja, ezért hümmögött.
"Szeretlek."
* * *
Köszi,hogy elolvastad♡
É𝐬𝐬𝐬𝐬𝐬 𝐤𝐢𝐦𝐨𝐧𝐝𝐭𝐚....,
𝐉𝐮𝐧𝐠𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐦𝐢𝐥𝐲𝐞𝐧 𝐟𝐢𝐠𝐲𝐞𝐥𝐦𝐞𝐬🤭
YOU ARE READING
𝐇𝐞𝐲 𝐲𝐨𝐮 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏ
Romance"𝙀𝙜𝙮 𝙨𝙯𝙤𝙗á𝙗𝙖𝙣 𝙖𝙠𝙖𝙧𝙤𝙠 𝙡𝙚𝙣𝙣𝙞 𝙋𝙖𝙧𝙠 𝙅𝙞𝙢𝙞𝙣-𝙣𝙚𝙡" @𝙟𝙞𝙠𝙤𝙤𝙠𝙘𝙖𝙧𝙖𝙢𝙚𝙡 𝙢𝙪𝙣𝙠á𝙟á𝙣𝙖𝙠 𝙛𝙤𝙧𝙙í𝙩á𝙨𝙖. 𝐓𝐨𝐧𝐞𝐝 𝐁𝐮𝐭𝐭 𝐧é𝐯𝐞𝐧 𝐯𝐚𝐧 𝐟𝐞𝐧𝐧𝐭 𝐚 𝐟𝐨𝐥𝐲𝐭𝐚𝐭á𝐬. 1.hely-comedy🥇 2.hely-kookmin🥈