<jól tervezett>
Jungkook figyelmeztette Anastasiát, hogy ne említsen semmit Miának, aki olyan ártatlan és tudatlan volt.
Megkérte Miát, hogy csak "nénikéjének" szólítsa, és a fiatalabbik nem is tiltakozott, és nem is kérdezett tovább, mivel Jungkook már elmondta neki, hogy Anastasia csak a barátja, és egy ideig itt marad, amíg nem talál egy helyet, ahová elköltözhet.
Másrészről, Anastasia, akinek az apja szingapúri, míg az anyja koreai. Az anyai hazájába való visszatérésének oka természetesen nem olyan egyszerű, mint amilyennek bárki gondolná.
Felébredt álmából, amikor hangos csörgést hallott a telefonjából.
"Halló? Megkértelek, hogy ne hívj, ha!" Nem hívtál! Bármelyik percben meghallhat!" - félig suttogva, félig kiabálva szólt a barátjának, aki hívta.
"Csak meg akartam kérdezni, hogy ment a terv?" - hallatszott a barátja hangja a vonalból. .
"szép volt, ahogy látszott, Jeon Jungkook mégsem volt igazán kellemes velem". Anastasia felsóhajtott a gondolatra.
"És mi van a vőlegényével? Felhasználhatjuk őt, hogy pénzt szerezzünk a volt férjedtől."
Anasztázia az ajkába harap, keresi a módját, hogy kitalálja a dolgokat, és hogyan hagyja, hogy a helyükre kerüljenek: "Nem hiszem, hogy hozzáérnék ahhoz a Park Jiminhez, elég aranyosnak tűnik, és nem fogom bántani azt a pihe-puha Jeon Jungkookot".
" nem erre vágysz Anastasia Wong!" - emelte fel a hangját a barátja a telefon másik oldalán.
"Csak pénzre van szükségünk, és utána teljes mértékben élvezhetjük az életünket, miért ártanánk neki?!" Bár a nő okkal jött vissza, mégis... az elméje még mindig tudatában van annak, hogy értelmesen gondolkodjon.
"Rendben, csak tartsd magad a tervedhez." - mondta a barátja, mielőtt elvágta volna a vonalat.
Anastasia az ágyon ült, miközben tekintetével körbejárta a helyet. Vett egy mély lélegzetet, mielőtt elmosolyodott magában, mindent jól megtervezett.
-
Már 2 napja, hogy Jimin beszélt Jungkookkal, már 2 napja nem vesz tudomást a fiatalabbikról.
Még amikor Jungkook megpróbálta megszólítani őt az irodában, akkor sem működött. Azon gondolkodott, hogy visszaköltözik a saját házába, hogy ott maradjon, de tudta, hogy ez csak zűrzavart okozna az egész nemzet számára, és akkor a cégük részesedése bukással fog találkozni.
Általában késő este szokott hazamenni, hogy ne kerüljön kapcsolatba Jungkookkal vagy bárki mással a házban. Élvezte, hogy a saját idejét az irodában töltheti, sushit eszik és átnéz néhány javaslatot, hogy elüsse az idejét.
Ami a ma estét illeti, minden a szokásos módon zajlott. Az irodájában ült a kanapén, és élvezte a bento szettet, amit a büféből vett. Ezúttal a telefonja csörgött, mert az egyik kedvenc emberétől kapott hívást - Yoongitól.
"hyung!" Jimin hangja több volt, mint izgatott.
"aigo Jiminie, ennyire hiányzik hyung?" Yoongi kuncogott, szíve kihagyott egy ütemet a fiatalabbik hangját hallva, hogy mennyire hiányzik neki.
"Hát persze! Gyere el egy italra!" - javasolta Jimin, felkapva a kabátját, mivel tudja, hogy az idősebb férfi soha nem fogja visszautasítani az ajánlatát.
"Nemsokára találkozunk, Jiminie."
Yoongi és Jimin mindketten a bárpultnál ültek a szokásos bisztrójukban, ahol mindig lógtak.
YOU ARE READING
𝐇𝐞𝐲 𝐲𝐨𝐮 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏ
Romance"𝙀𝙜𝙮 𝙨𝙯𝙤𝙗á𝙗𝙖𝙣 𝙖𝙠𝙖𝙧𝙤𝙠 𝙡𝙚𝙣𝙣𝙞 𝙋𝙖𝙧𝙠 𝙅𝙞𝙢𝙞𝙣-𝙣𝙚𝙡" @𝙟𝙞𝙠𝙤𝙤𝙠𝙘𝙖𝙧𝙖𝙢𝙚𝙡 𝙢𝙪𝙣𝙠á𝙟á𝙣𝙖𝙠 𝙛𝙤𝙧𝙙í𝙩á𝙨𝙖. 𝐓𝐨𝐧𝐞𝐝 𝐁𝐮𝐭𝐭 𝐧é𝐯𝐞𝐧 𝐯𝐚𝐧 𝐟𝐞𝐧𝐧𝐭 𝐚 𝐟𝐨𝐥𝐲𝐭𝐚𝐭á𝐬. 1.hely-comedy🥇 2.hely-kookmin🥈