5

619 42 0
                                    

<gyerek>

Végre eljött a Jeon's LogisticsEnterprise és a Yes Jam Insurance egyesülésének napja, és egy új vállalatot - Golden Closet Enterprise - hoznak létre.

Jimin ma szuper korán ébredt, és csak azért cserélte ki a ruháit, hogy részt vehessen a ceremónián. Mint egy királyi család, besétált a gardróbjába és kiválasztotta a ruháját.

Egyedül él egy ilyen nagy házban, időnként Jimin magányosnak érzi magát, de mégis a lehető legteljesebb mértékben kiélvezi az életét, például feldíszíti az egész házat, mint egy palotát, a díszeket és a bútorokat a saját ízlése szerint helyezi el.

Ma a szokásosnál korábban hagyta el a házat, kedvenc autójával, a Maserati sPa-val, és hamarosan elérte az épületet, ahol az ünnepséget tartják.

"Amikor kiszállt az autóból, és átadta a kulcsokat a biztonsági őrnek, hogy segítsen neki rendesen leparkolni az autóját, egy másik autó állt meg mögötte, amely nem más volt, mint a vezérigazgató, Jeon Jungkook.

"Jó reggelt, óriás szörnyeteg!" Jimin izgatottan integetett, ami kivívta a riporterek figyelmét, akik később a konferenciára gyűltek össze az előcsarnokban. Ezután a kameráik villogtak a mai esemény két legfontosabb emberére. Jungkook kényszerítette magát, hogy a legjobb formáját hozva mosolyogjon, miközben Jimin, mint mindig, most is mosolyra húzta a száját.

"Jól nézel ki ma, Jungkook." Jimin kétségtelenül dicséri, ahogy megállt legközelebb Jungkookhoz.

"Te is" - suttogta vissza Jungkook, mire Jimin vigyora még szélesebb lett.

Ezzel ketten a lift felé sétáltak, és megpróbálták elkerülni a feléjük dobált riporterek mindenféle kérdéseit.

A kínos légkör terhes kettejük között, Jungkook hamisan köhögött, hogy jobbá tegye a helyzetet, és helyrehozta a képét, miközben szeme sarkából Jiminre nézett. A szívverése tudtán kívül olyan sebességre gyorsul, amit még soha nem tapasztalt, nem tudja, mi történik vele. Reméli, hogy ennek hamarosan vége lesz.

A konferencia hibátlanul zajlik, mindkét cég aláírja a szerződést a feltételek és az ügyvéd kíséretében. Jeon elnök és Park, akik szintén jelen vannak a helyszínen, elégedett mosollyal az arcukon.A különböző médiavállalatok riportereinek kamerái kattogtak, és a lehető legtöbb felvételt készítették a két új vezérigazgatóról, akik a ceremónia alatt elég jól megértették egymást, nem veszekedtek, nem vitatkoztak, csak lopott pillantásokat vetettek egymásra.

Amint az ünnepség véget ért, és a riporterek és a meghívott vendégek távoztak, a felső vezetés azonnal újabb sürgős megbeszélést tartott a konferenciateremben.

Choi titkár, aki Jungkook mellett ül, megszólal: "Szombaton lesz a Global Entrepreneurs éves vacsorája, és a cégünk meghívást kapott, de csak egy magasabb beosztású alkalmazott mehet" - jelentette ki, de a következő pillanatban Park elnök szólalt fel: "Szerintem Jungkooknak kellene mennie, biztos vagyok benne, hogy mindent nagyon jól el tud intézni."

𝐇𝐞𝐲 𝐲𝐨𝐮 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏWhere stories live. Discover now