<folyosó>
Jimin-t a férfi mosdó melletti üres folyosó felé vonszolták.
"Várj! Nem sietek most a mosdóba!" Egy olyan idióta tökfilkó, mint Park Jimin, csak ő gondolhatta, hogy Jungkook tényleg a férfi mosdóba viszi.
Ahelyett, hogy a mosdóba rohant volna, Jungkook berángatta Jimin-t a kissé sötét, üres folyosóra, és a falhoz szorította.
"Csukd be a szemed!" Jungkook utasította,hangja mélyen és rekedten szólt, mint egy forró étcsokoládé, ami megolvasztja a szívedet.
"m-miért? Most bújócskázni fogunk?" Jimin kérdőre vonta, "most rögtön? Itt? Jungkook?"
"Befognád a szádat és becsuknád a szemed egy kicsit?" Jungkook mély levegőt vett, és gondolatban átkozta Jimin-t, aki tudatlan volt.
"addig nem, amíg te..."
Mielőtt Jimin befejezhette volna a mondatát, egy pár meleg és puha ajak csapott le rá. Jungkook kihasználta az alkalmat, hogy érezze Jimin ajkainak gyengédségét, érezte, ahogy minden centimétere lassan részekre olvad, ahogy a hideg végigfutott a gerincén.
Az első csókjukkal ellentétben, amikor mindketten félig részegen csókolóztak a bisztróban, Jungkook ezúttal lassan csinálta, bár Jimin valójában hezitált, hogy reagáljon-e rá vagy sem. Az érzés, ami benne volt, kívül-belül megölte őt. Nem tudta, hogy ez a csók volt-e, amit Jungkook adott neki, vagy csak Jeon Jungkook maga.
Ekkor érezte, hogy Jungkook óvatosan felemeli a kezét, és gyengéden a nyakára helyezi, így a meleg bőre érintkezik Jungkook hideg kezével.
Jungkook még jobban összepréselte ajkait Jimin ajkával, és nem állt szándékában elhúzódni. Ahogy érezte, hogy Jimin lassan ellazul, és reagál a csókra, Jungkook elmozdította ajkait, és kissé szétválasztotta őket, hogy teljesen kiélvezhesse az idősebb férfit.
Pillangók kezdtek fokozatosan kihajtani Jungkook gyomrában, mintha a szerve egy kert lenne; egy csodálatos hely a pillangók számára, ahol élhetnek.
A csók egyáltalán nem volt kéjes, inkább olyan volt, mintha szeretett és eleven lett volna, nem csak Jungkook, hanem mindkettőjük számára.
Jungkook volt az első, aki elhúzódott, próbált levegőt venni.
"Park Jimin, azt hiszem, nagyon beléd szerettem."
Jimin pontosan hallotta, amit Jungkook mondott, de csak azt gondolja, hogy nincs összefüggés az egész dologban.
Jungkook elvált és van egy lánya. Ő hetero, és hirtelen meleg lesz Jimin miatt? Hogy lehetséges ez egyáltalán?
Jimin megrázta a fejét, ahogy Jungkook szemébe nézett: "Ez, annyira helytelen Jungkook."
"Miért? Nem kedvelsz engem?" Jungkook kifakadt.
"Nem, nem, nem, nem erről van szó. Ez csak...olyan furcsa. Biztos vagyok benne, hogy hetero vagy, de hogy tudsz engem kedvelni? Mindketten fiúk vagyunk Jungkook. Nekem nem gond, mert meleg vagyok. De Jungkook - Jimin szünetet tartott -, "teljesen biztos vagy benne?"
-
Jimin ugyanúgy jár dolgozni, mint máskor, azonban rendkívül kényelmetlenül érzi magát a munkahelyén.
Jungkook és ő tegnap nem békültek ki. Azután, hogy Jimin kérdést intézett a fiatalabbikhoz,Jungkook hallgatott,amíg vissza nem vitte Jimin-t a házához.
Elsétál Jungkook irodája mellett, hogy lássa, ahogy a fiatalabbik a billentyűzetet ütögeti, és nyugodtnak tűnik, mint mindig.
Bár az ajtó nyitva maradt, Jungkook nem látja Jimin-t, aki csendben elsétált mellette. Jimin lehajtotta a fejét, nem tudta, mi zavarja, miközben bement a saját irodájába, és elkezdett dolgozni az új, közelgő projekten.
Másrészt Jungkook teljesen tisztában volt Jimin-nel, amikor a vezérigazgató-helyettes elsétált az irodája előtt, és megállt, hogy ellenőrizze, mégis úgy döntött, hogy folytatja a munkáját, és úgy tesz, mintha nem látná.
Miután múlt éjjel hazavitte Jimin-t, elment a kocsmába, és majdnem részegre itta magát. Szerencsére Yoongi is jelen volt a kocsmában, így Jungkooknak nem kellett a kocsma szélén aludnia tegnap este. Persze Yoongi-nak fogalma sem volt arról, hogy mi bántja a kisöccsét, mivel Jungkook olyan, mint egy titkos üveg, aki senkinek sem árulja el a problémáit vagy titkait.
És ami a legrosszabb volt, senki sem kényszerítheti.
Jungkook épp ügyes kezeivel a billentyűzeten koppintgatott, és egy új javaslatot készített a közelgő eseményre, amit egy magasabb igazgatótanácsnak kell jelentenie, amikor Jimin a semmiből berontott a szobába.
"Jeon Jungkook!"
Jungkook döbbenten kapta fel a fejét, a szokásos zavarodott arckifejezéssel.
"ezt most nézd meg" - dobta Jimin a telefonját Jungkook asztalára, és Jungkook elvette a telefont.
Másodperceken belül, a szemei felnagyították NY a tartalmat, amit nézett.
Egy kép volt róla és Jiminről, amint tegnap este csókolóztak a folyosón.
Valami véletlenszerű instagram fiókba töltötték fel, a képaláírással. írta: CEO-k csókolóznak a sötét folyosón.
"Baszd meg ezt a szart." Jungkook káromkodott, miközben letette a telefont az asztalra, "ki... a franc töltötte ezt fel?"
"Elmondtam volna, ha tudom." Jimin egy 'duh' arckifejezést vágott.
"Nem tudtam, hogy van egy diszpécserszolgálat a mi területünkön." Jungkook sóhajtott egyet, hátrahajtotta a fejét.
"akkor most mit csináljunk? Nem hagyhatjuk, hogy ez csak úgy elillanjon, az apáink... választ várnának tőlünk."
Jimin kijelentette, és a lényegre tapintott. Jungkook egy darabig gondolkodott, mielőtt egy majdnem tökéletes megoldással állt elő.
"Kizárt, hogy ezt így hagyjuk - ült fel Jungkook a helyéről.
"Akkor?" Jimin előrehajolt, kezét az asztalra támasztotta.
"Nos, legyen, menjünk tovább."
* * *
Köszi,hogy elolvastad♡
YOU ARE READING
𝐇𝐞𝐲 𝐲𝐨𝐮 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏ
Romance"𝙀𝙜𝙮 𝙨𝙯𝙤𝙗á𝙗𝙖𝙣 𝙖𝙠𝙖𝙧𝙤𝙠 𝙡𝙚𝙣𝙣𝙞 𝙋𝙖𝙧𝙠 𝙅𝙞𝙢𝙞𝙣-𝙣𝙚𝙡" @𝙟𝙞𝙠𝙤𝙤𝙠𝙘𝙖𝙧𝙖𝙢𝙚𝙡 𝙢𝙪𝙣𝙠á𝙟á𝙣𝙖𝙠 𝙛𝙤𝙧𝙙í𝙩á𝙨𝙖. 𝐓𝐨𝐧𝐞𝐝 𝐁𝐮𝐭𝐭 𝐧é𝐯𝐞𝐧 𝐯𝐚𝐧 𝐟𝐞𝐧𝐧𝐭 𝐚 𝐟𝐨𝐥𝐲𝐭𝐚𝐭á𝐬. 1.hely-comedy🥇 2.hely-kookmin🥈