<forró étcsokoládé>
Jungkook megdöbbent Yoongi kijelentésén, ami arra késztette, hogy elfordítsa a fejét, és az idősebb testvérére nézzen.
"Nah, csak vicceltem Jungkook. Gratulálok, Jimin most már teljesen a tiéd lehet:" Yoongi megveregette a vállát.
Jimin hallotta, amit Yoongi mondott, és valahogy tetszett neki a "teljesen tiéd" szó, tudja, hogy valóban rossz volt, hogy összeházasodtak Jungkookkal, mivel az összes összetört darabot együtt csak hiba lesz összeragasztani őket, egyszerűen nem illenek egymáshoz.Jungkook megérdemel egy lányt, egy normális lányt, aki szülne és szexelne vele, legalábbis normálisan.
A gondolat, hogy Jungkook talán csak játékként kezeli ezt a házasságot, mint egy trükköt, hogy elűzze a paparazzókat, vagy talán csak azért teszi ezt, hogy növelje a cégük forgalmát, megöli őt.Egyáltalán nem élvezi ezt az érzést.Nem akar játékszer lenni, különösen nem Jungkook játékszere.
"Köszönöm az áldásodat, hyung" - kuncogott Jungkook halkan - "Nem azt mondtad, hogy szeretnél inni valamit? Menjünk."
"Jungkook-ah, nem bánnád, ha adnál nekem és Jimin-nek egy kis időt? Valamit meg kell beszélnem vele." Yoongi ezúttal kérte, mire Jimin kíváncsian felkapta a fejét.
Jungkook Jiminre pillantott, majd vissza Yoongira, mielőtt bólintott volna: "Az irodámban leszek, majd találkozunk." mondta Jungkook Jimin-nek, mielőtt otthagyta őket, akik még mindig a helyszínen álltak.
Yoongi meggyőződik róla, hogy nincs senki más a szobában, mielőtt közelebb lépne Jiminhez, és ifjabbik kezéért nyúlt.
Kitartott mellettük, annak ellenére, hogy Jimin furán nézett rá.
"Jiminie...hamarosan férjhez mész, kérlek, ne viselkedj már úgy, mint egy gyerek, és élvezd a családalapítást Jungkookkal", mosolygott, "Biztos vagyok benne, hogy jó móka lesz, ugye?".
"Hyung...mit mondasz? Mi nem szeretjük egymást, még ha én, Jungkook soha nem fog szeretni engem, ő most csak kapkodja a dolgokat". Jimin sóhajtott egyet, ahogy a kezét bámulta, amit Yoongi tartott.
"Te buta vagy? Nem kéne ilyeneket gondolnod, légy optimista, rendben? Jungkook egy jófiú." Yoongi megnyugtatóan elmosolyodott,próbálta felvidítani a fiatalabbat.
"Megpróbálom hyung. Köszönöm a tanácsot."
"Jimin?"
hmm?"
"Nem számít, mi történik, én mindig melletted leszek, oké? És..." Yoongi még közelebb lépett Jiminhez, lassan megragadta a tarkójánál fogva, és kissé előre tolta, hogy egy finom puszit nyomjon Jimin homlokára: "Szeretlek, Jimin-ah".
Ezzel Yoongi újra elszakad Jimin-től, és belenéz a sötétbarna szemekbe, amitől a szíve mindig megdobban: "Mindig is szerettelek, mióta beiratkoztál a végzős évedbe. Nem tudod, mennyire vonakodtam elhagyni az egyetemet, mert ott volt az a hely, ahol gyönyörű emlékeim születtek veled." vallja végül, amitől Jimin egy helyben megdermedt.
Soha nem fogja megtudni, hogy Yoongi érzéseket táplál iránta, ha az idősebb nem vallja be a mai napig. Mindig azt hitte, hogy Yoongi csak úgy bánik vele, mint egy kisöccsel, semmi mással.
YOU ARE READING
𝐇𝐞𝐲 𝐲𝐨𝐮 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏ
Romance"𝙀𝙜𝙮 𝙨𝙯𝙤𝙗á𝙗𝙖𝙣 𝙖𝙠𝙖𝙧𝙤𝙠 𝙡𝙚𝙣𝙣𝙞 𝙋𝙖𝙧𝙠 𝙅𝙞𝙢𝙞𝙣-𝙣𝙚𝙡" @𝙟𝙞𝙠𝙤𝙤𝙠𝙘𝙖𝙧𝙖𝙢𝙚𝙡 𝙢𝙪𝙣𝙠á𝙟á𝙣𝙖𝙠 𝙛𝙤𝙧𝙙í𝙩á𝙨𝙖. 𝐓𝐨𝐧𝐞𝐝 𝐁𝐮𝐭𝐭 𝐧é𝐯𝐞𝐧 𝐯𝐚𝐧 𝐟𝐞𝐧𝐧𝐭 𝐚 𝐟𝐨𝐥𝐲𝐭𝐚𝐭á𝐬. 1.hely-comedy🥇 2.hely-kookmin🥈