14

503 27 2
                                    

<leterheltség>

Újra hétfő van, és Jungkook és Jimin is visszatér a szokásos munkanapjaihoz. Ritkán találkoztak, miután ma reggel együtt jöttek dolgozni, mivel mindkettőjüknek megvan a maga dolga, mint például az ajánlatok átnézése, ebédmegbeszélés az ügyfelekkel és így tovább.

Jimin megroppantotta a nyakát, ahogy az irodai székének támaszkodott, kimerültnek érezte magát a fél nap után, amit az irodai széken ülve töltött. Amikor éppen egy csésze forró teáért indult volna, hívták, hogy vegyen részt egy megbeszélésen a sajtókonferenciateremben.

Tudomásul vette, és a folyosóra sietett, hogy lássa, hogy a személyzet majdnem fele megtelt a teremben, beleértve Jungkookot is, aki már leült a helyére.

Lazán mosolygott rá, mielőtt letelepedett volna a Jungkookkal szemben lévő székre, vele szemben.

Ahogy a különböző részlegek alkalmazottai fokozatosan megtöltötték a termet, Choi titkár megköszörülte a torkát és beszélni kezdett: "A mai megbeszélés célja, hogy bejelentsük, hogy vállalatunk jövő héten kirándulást szervez a JeJu szigetre.Ez az esemény ismerős azok számára, akik néhány évvel ezelőtt csatlakoztak hozzánk", mondta és komoly tekintetét minden egyes alkalmazottra vetette, "azok számára, akik nemrég csatlakoztak hozzánk, talán nem ismerik ezt az éves utazást, így a vállalat reméli, hogy mindenki aktívan részt vesz.".

Jimin valójában élvezte az ötletet, mint ezt, ő soha nem csatlakozott a saját családi cég kirándulásához, mert ő hajlamos maradni, hogy dolgozzon a hátsóján, de mivel most ő a vezérigazgató-helyettes, szerepet kell játszania ebben.

Bólintott, miközben a hírhedt mosolya az arcán volt.

"A beosztást továbbítjuk a megfelelő céges e-mail címre, ha bármilyen kérdése van, forduljon hozzám bátran" - folytatta Choic titkár, miközben átlapozta a papírjait.

"ennyi volt a mai rövid megbeszélés, köszönöm mindenkinek a részvételt, a jegyzőkönyvet rögzítjük és elküldjük a humánerőforrásnak." Átnézte az aktáit, és rájött, hogy ez volt az egyetlen információ, amit át akart adni, így lefújja a megbeszélést.

Jimin ezután felállt, és begombolta a kabátját, mielőtt a többi alkalmazottal együtt elhagyta a helyszínt, nem zavarta, hogy tovább maradjon, mivel még mindig van egy másik projektje, amit meg kell vizsgálnia.

Amikor Choi titkár éppen elhagyni készült a termet, Jungkook szólítja őt, ami miatt megállt a helyén: "Igen, Jeon úr?"

"Choi titkár, csak azon gondolkodtam, hogy megtervezted már a napirendet és a csapatépítési tevékenységeket

"Éppen azon voltam, Jeon úr. Van valami probléma?" - nézett szembe Jungkookkal.

"Ahh, ez nagyszerű" - tartott szünetet - "egy szobában akarok lenni Park Jimin-nel." - mondta.

"Ez biztos, Jeon úr. Mivel ön és Park úr már jegyesek." kijelentése miatt Jungkook elpirult, mint egy majom, aki nem is veszi észre.

"nem csak ez, minden csapatépítő tevékenységnél, én is egy csoportban akarok lenni vele."

"Nagyon sajnálom, Jeon úr, nem hiszem, hogy ezt megígérhetem önnek, mert minden évben mindig két vezérigazgatót külön-külön csapatban tartunk, hogy a többi alkalmazottal kötődjön."

"Jiminnek és nekem is szükségem van a kötődésre, Mr Choi!" Jungkook úgy morgott, mint egy 5 éves gyerek.

"de ti srácok otthon is kötődhettek egymáshoz..." - halkította le Choi titkár a hangját, de Jungkook még így is hallotta.

𝐇𝐞𝐲 𝐲𝐨𝐮 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏWhere stories live. Discover now