<barát>
Jimin felöltözött és leült a nappaliban a kanapéra, miközben várta, hogy Jungkook hazaérjen.
Már fél nyolc volt, de Jungkook még mindig nem volt sehol.Jimin aggódva nézett a faliórára, és azon tűnődött, vajon mi tartott ilyen sokáig, amíg az igazgató hazajött? Valószínűleg Jungkook szüleinek volt valami fontos megbeszélnivalója, gondolta Jimin, és megpróbálta megvigasztalni magát.
Este 8 óra.
Jimin még mindig a kanapén ült, csak most Mia volt mellette, és csendben olvasta a mesekönyveit. Jimin ránézett a telefonjára, semmi jelzés vagy bármi. üzenetet Jungkooktól.
"Nem történhetett semmi, ugye?" motyogta magában Jimin, az ajkába harapott.
Újabb fél óra telt el, és Jimin telefonja megszólalt, és felgyulladt az értesítés. Gyorsan megnyitotta az üzenetet, hogy lássa, Jungkooktól jött.
From: Óriás szörnyeteg👹
8:31pm
Bocsi, közbejött valami, nem lennék otthon olyan korán. Nagyon sajnálom.
Jimin sóhajtott egyet, még ha olyan nagy erejű dühkitörések is tomboltak benne, mégis úgy döntött, hogy lenyeli őket. Nem hibáztathatta Jungkookot,valószínűleg tényleg valami fontos dolog történt. Mondta magának, miközben felállt, és éppen a hálószobájába készült, amikor Mia gyengéden megfogta a csuklóját.
"Jimin oppa...el tudnál kísérni az ágyba?" Mia kölyökkutyaszemekkel könyörgött, ami az idősebb szívét pillanatok alatt elolvasztotta.
"Persze, drágám." Jimin felvitte őt, és bementek Jungkook szobájába.
Óvatosan az ágyra fektette és betakarta a takaróval. Leült mellé a helyére és megsimogatta, hogy elaludjon. Anélkül, hogy maga is tudomásul vette volna, lassan álomországba merült.
Jimin szeme fokozatosan kinyílt, amikor a földszintről csoszogó hangot hallott, valószínűleg Jungkook volt az, aki végre visszajött.
Jimin óvatosan lekászálódott az ágyról, kerülve mindenféle zajt, hogy ne ébressze fel a kislányt, aki már mélyen aludt.
Jimin megdörzsölte a szemét, miközben lement a lépcsőn, ahol nemcsak Jungkook, hanem egy másik új arc is üdvözölte.
"J-Jimin? Azt hittem, alszol." Mondta Jungkook, a hangja szinte remegett.
"Vártam rád és erre a nőre itt, ugye?" Jimin bámulja az előtte álló hölgyet, kellemetlenérzés kezd kialakulni a gyomrában, ami egy olyan fordulatot okoz, amit a végletekig utál.
"Jimin, ismerd meg Anastasia-" Mielőtt Jungkook befejezhetné, a nő félbeszakítja.
"Jungkook felesége." - mosolygott önelégülten.
Jimin szíve egy pillanatra megállt,próbálta összeszedni mindazt ami az imént történt előtte.Jungkook csak úgy hazavitte a volt feleségét és bemutatta a jegyesének? Hogy mennek most a dolgok?
Amikor megpróbálta elhinni, hogy a szerelem egyszerűen csak tökéletesen szép, a dolgok csak úgy elkerülték az útját.
Ez a szívfájdalom hidegnek tűnik. Úgy érzi, mintha beton száradna a mellkasában. Ez a szívfájdalom váratlan volt, mivel Jungkook miatt Jimin úgy érzi, hogy az egyik percben a világ tetején van, a másikban pedig le van törve.
"Örülök, hogy megismerhetlek." - ez volt minden, amit Jimin mondani tudott, mielőtt sarkon fordult és felszaladt a lépcsőn. A következő pillanatban bezárkózott a szobájába és hangosan belesírta magát a párnákba.
Nem is tudta. Nem tudja, hogy miért érzi így magát.
Nem tudja, hogy ez-e a szerelem, és hogy a szerelemnek ilyennek kellene lennie.
El akarta távolítani az érzést, ami a mellkasába döfködött, ami megfojtotta őt.
Miközben a gondolatok a fejében futottak, könnyei fokozatosan átáztatták a párnáját.
-
Jungkook Jimin nevét kiáltotta, amikor látta, hogy elszalad, de úgy tűnt, hogy az idősebb immunis a körülötte lévő dolgokra.
Anastasia megállította Jungkookot a karjába kapaszkodva: "Jungkook bébi? Ő a vőlegényed?"
"Igen." Jungkook visszahúzza a karját a lánytól, "és hagyd abba ezt a nevet, Anastasia. Csak azért engedem, hogy maradj, mert barátomként kezellek. Ha átléped a határt, akkor végeztünk."
Ezzel Jungkook magára hagyta volt feleségét a nappaliban, és visszament a saját hálószobájába, úgy döntött, hogy lezárja a napot.
Anastasia vigyorogva toporzékolt: "Megszerzem, amit akarok, Jeon Jungkook".
*Visszaemlékezés*
"A-Anasztázia?" Jungkook megdöbbent, amikor meglátta a nőt az irodája ajtaja előtt állni, abszolút nem számított rá, hogy ennyi év után újra találkozik vele.
"Jungkook..." a szeme könnyes volt, ahogy belépett a szobába.
"Mi szél hozott ide?" Jungkook megkérdezte, miközben meghívta őt, hogy üljön le az irodájában lévő kanapéra.
"Anyám a múlt hónapban meghalt, és a bátyám örökölte az összes vagyont, nekem pedig nem maradt semmim" - sírta el magát.
Jungkook adott neki egy zsebkendőt, és tovább hallgatta a történeteit, várva, hogy még több is jöjjön.
"Most már csak te maradtál Jungkook!" - ölelte meg az előtte álló férfit. hirtelen, a nyakába zokogva, összepiszkítva a drága ingét.
Jungkook nagyon jól tudja, hogy már nincs abban a helyzetben, hogy gondoskodjon róla, szeresse és kényeztesse. De bármennyire is nem akart Jungkook tudomást venni róla, a bűntudat elkezd kialakulni benne. Nem számít mi van, régen egy pár voltak, és még Mia anyja is ő. Visszatérve az eszéhez, elrántotta magától Anastasiát, és a karjára fogta: "Segítek neked azzal, hogy adok neked egy helyet, ahol lakhatsz, ez azért van, mert barátként tekintek rád, rendben?".
Csak azt látom, hogy bólint, és várja, hogy Jungkook folytassa.
"de van egy vőlegényem, szóval nem remélem, hogy semmi sem rontja el a kapcsolatomat a közelgő házasságom előtt". Jungkook figyelmeztette.
"Láttam ezt a hírt, Park Jimin, igazam van?" Anastasia szipogott, kiérdemelve egy bólintást Jungkooktól.
"És még, Mia. Nem kívánom, hogy valaha is anyjaként ismerjen meg téged." Jungkook határozottan kijelentette, ami miatt a másiknak nincs oka, hogy ne értsen egyet.
*vége a visszaemlékezésnek*
Jimin kilépett a szobából, hogy felkészüljön a munkára, amikor véletlenül belebotlott Jungkookba, aki éppen akkor jött ki a szobából. Megpróbálta elkerülni őt, mivel nem akarta, hogy a fiatalabbik lássa a tegnap esti sírástól duzzadt szemeit.
"Hé..." Jungkook odarohant és megragadta Jimin csuklóját.
"Engedj el." Jimin mondta, hangja rekedtnek tűnt.
"Sajnálom a tegnap estét, és tényleg beszélnem kell veled." szünetet tartott, "az egészről".
"nincs miről beszélni. Az igazság a szemünk előtt történik Jungkook. A feleséged visszatért, és le kellene fújnunk az esküvőt".
Bassza meg.
Ez az egyetlen dolog, amit Jungkook mondani tudott, amikor Jimin elrohant a szeme elől.
* * *
Köszi,hogy elolvastad♡
YOU ARE READING
𝐇𝐞𝐲 𝐲𝐨𝐮 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏ
Romance"𝙀𝙜𝙮 𝙨𝙯𝙤𝙗á𝙗𝙖𝙣 𝙖𝙠𝙖𝙧𝙤𝙠 𝙡𝙚𝙣𝙣𝙞 𝙋𝙖𝙧𝙠 𝙅𝙞𝙢𝙞𝙣-𝙣𝙚𝙡" @𝙟𝙞𝙠𝙤𝙤𝙠𝙘𝙖𝙧𝙖𝙢𝙚𝙡 𝙢𝙪𝙣𝙠á𝙟á𝙣𝙖𝙠 𝙛𝙤𝙧𝙙í𝙩á𝙨𝙖. 𝐓𝐨𝐧𝐞𝐝 𝐁𝐮𝐭𝐭 𝐧é𝐯𝐞𝐧 𝐯𝐚𝐧 𝐟𝐞𝐧𝐧𝐭 𝐚 𝐟𝐨𝐥𝐲𝐭𝐚𝐭á𝐬. 1.hely-comedy🥇 2.hely-kookmin🥈