6

605 42 0
                                    

<feles tequila>

"A fenébe is, nem tudtam, hogy Jungkook elvált, mármint" - Jimin szünetet tartott, majd lassan és könnyedén belekortyolt a vodkájába - "olyan fiatal."

"A kor csak egy szám, édesem." Yoongi csettintett a nyelvével.

Jimin csak helyeslően bólintott, valahogy a szíve tudtán kívül nyugtalanságot érzett. Valami zavarta, de fogalma sem volt, hogy mi az.

Aztán lenyelte az italát, az a hideg és enyhén keserű ital végigfutott a torkán és le a nyelőcsövébe, kielégítve minden porcikáját, "Nyugalom, Jiminie"."

"Csak kedvem van inni."- támasztotta fejét a karjára, miközben Yoongi felé fordult.

"Bámulsz, Hyung..." motyogta Jimin, amikor észrevette, hogy az idősebbik szemei soha nem hagyta el őt.

"úgy tűnik, a szemeim nem tudnak elszakadni tőled" - jelentette ki Yoongi, olyan lazán hangzott, mint mindig.

Jimin, aki már félig részeg volt, mint egy álmos teknősbéka, kuncogott. Ahogy mindketten csak ültek a bárpultnál csendben, kényelmes légkörben, lágy, szentimentális zene szólt a háttérben, Yoongi úgy érezte, leírhatatlanul élvezetes. Azt akarja, hogy ez a pillanat örökké tartson, azt akarta, hogy Jimin-nel töltse az idejét nagyon sokáig, mintha a nap mindig elérné a földet; az eső a földre hullna. Ez egy olyan egyszerű dolog volt, ami mégis olyan mélynek tűnik, nem csak neki, hanem a többségnek is.

Ezúttal Jimin érezte, hogy egy kar lassan átkarolja karcsú derekát, és közelebb nyomja magához. Felriadt, amikor meglátta, hogy Jungkook vigyorogva áll ott: "Szia, vezérigazgató!".

"Mi van ezzel a bőrhajóval?" kérdezte Jimin, ahogy Jungkook lassan eltávolítja kezét Jimin derekáról és helyet foglalt mellette.

"A kölnidnek jó illata van, vajon Hugo Boss volt?" Jungkook akaratlanul is megérezte Jimin testének illatát, amikor az imént a teste hozzá volt szorítva.

"Honnan tudtad?!" Jimin elámult a fiatalabbik orrának képességén.

"A kisöcsémnek az a hobbija, hogy kölniket és parfümöket gyűjt, ne törődj vele, Jiminie." Yoongi vigyorogva megveregette Jimin vállát.

Jungkook csak figyelmen kívül hagyta, és rendelt magának egy italt: "egy Long Islandet kérek." A csapos bólintott és tisztelettudóan mosolygott, mielőtt hozzálátott volna az ital elkészítéséhez.

Hárman csak ültek ott nyugtató ambícióval, nem törődve azzal, hogy beszéljenek vagy csináljanak valamit. Egy dologban hasonlítottak Yoongi és Jungkook, mindketten Jiminre bámultak, aki középen ült, Yoongi volt a legnyilvánvalóbb. míg Jungkook volt a finomabb, csak időnként pillantott rá a szeme sarkából.

"Hé, eldöntötted már, hogy mit veszel fel a globális vacsorára?" Jungkook véletlenül megkérdezte, maga is meglepődött ezen a hülye kérdésen, amit csak a bolond Jimin tenne fel.

"Azt hittem, hogy az ilyen típusú kérdéseket haszontalannak találod?" Jimin ránézett.

"Mert én egy olyan valakit kérek, mint te." - vágott vissza, mire Yoongi felkacagott rájuk.

"yah!" Jimin holtpontra jutott, és Jungkook karjára adott egy hamisan durva pofont.

"csináld ezt még egyszer, imádom." Jungkook kötekedett, kissé Jimin felé hajolva.

"Te megőrültél." Jimin megrázta a fejét, Yoongi, aki csak kuncogott, felállt, és éppen mentegetőzni készült: "mindketten ne veszekedjetek, amíg én a mosdóba vagyok".

𝐇𝐞𝐲 𝐲𝐨𝐮 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏWhere stories live. Discover now