17

478 31 2
                                    

<ebéddoboz>

Jimin nyögve szállt le az ágyról, és érezte, ahogy a padlócsempe hidegsége érintkezik a csupasz lábával. Úgy döntött, hogy hoz egy pohár meleg tejet, mivel egyáltalán nem tudott aludni.

'Amikor éppen a lépcsőhöz készült, szipogást és csoszogó hangokat hallott a verandáról. Óvatosan odasétált, ahonnan a hangok jöttek, de megijedt, mert egy nő ült ott, és sírva ölelte össze a térdét.

"Hé...jól vagy?" kérdezte Jimin, ahogy közelebb lépett.

Úgy látszik, a nő meghallotta, hogy felemelte könnyes arcát: "Anasztázia? Mit keresel itt ilyenkor?"

Jimin kicsit összehúzta magát, ahogy elfoglalta a helyet a nő mellett, hogy közelebbről megnézhesse az arcát.

"Nem tudom... - és folytatta a zokogást, két sírás között csuklott.

Mivel Jimin nagyon szereti vigasztalni az embereket, csak közelebb húzta magához, és hagyta, hogy sírjon a vigasztalást és melegséget sugárzó ölelésében.

Jimin lecsitította a lányt azzal, hogy lágy köröket dörzsölt a hátán, remélve, hogy jobban érzi magát.

Amikor Jimin látja, hogy a lány végre megnyugszik, egy kicsit eltolta a karjaiból, és megnyugtatóan megkérdezte: "Jobban érzed magad?". Csak azt látta, hogy Anastasia bólogat, és elhúzza a haját az arcából.

"m-mondd el, mi a baj, hogy talán segíthetek?" Jimin újra megkérdezte, mire a lány szipogott, és mély levegőt vett.

"Szakítottam a barátommal..."

"Van barátod?" Jimin hangja egy kicsit hangos volt, ami megijesztette az előtte álló nőt.

"Igen...de azt hittem, hogy Jungkook után ő az igazi nekem...de", a könnyei nem tudták megállítani, hogy vízesésként gördültek le az arcán, "kihasznált engem, hogy pénzt szerezzen magának.".

"Ezért vagy itt?" Jimin megütötte a pontot, amitől Anastasia felkapta a fejét, hogy megbámulja őt.

Jimin kuncogott, mielőtt a falnak támasztotta volna a testét: "Azt látom, hogy nem igazán vagy hajlandó átverni Jungkookot a pénzéért, igaz?".

Megint a megfelelőt mondta, amitől a lány ezúttal lehajtotta a fejét, a bűntudat felemésztette.

"A barátom kényszerített rá...de mondtam neki, hogy nem akarom, aztán kizárt engem."

"Biztos vagyok benne, hogy Jungkook hajlandó segíteni neked, ha beszélsz vele" - állt meg egy pillanatra - "Úgy értem, piszkosul gazdag, és az a szörnyeteg nem is olyan rossz..." Jimin elidőzött, amikor eszébe jutott, hogy ha tovább fog beszélni arról, hogy milyen csodálatos Jungkook, akkor az örökké fog tartani.

Jimin látja, hogy Anastasia szünetet tart a gondolatai között, és megpróbál mindent összeszedni, mielőtt döntést hozna.

"Hé, majd én segítek neked, rendben? De ígérd meg, hogy nem teszel semmi rosszat, amivel másokat megbántasz". Jimin a lány vállára tette a kezét.

"Soha nem akartam senkit sem bántani, azért jöttem vissza Koreába, mert...elvesztettem a családomat és szó szerint mindent, és ez itt az egyetlen hely, ahová menekülhetek!"

"Rendben, rendben. Pihenj egy kicsit, és gyere le korán. reggelire, hogy Jungkook-tól segítséget kérhessünk."

Anastasia arca felderült, ahogy rámosolygott az előtte álló angyalra.

-

"Micsoda?!" Jungkook hangja elakadt, amikor meghallotta, hogy Jimin engedélyt kért Anastasiának, hogy végleg itt maradhasson.

𝐇𝐞𝐲 𝐲𝐨𝐮 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏWhere stories live. Discover now