19

549 31 4
                                    

<polaroid>

Jungkook és Jimin mindketten lemennek a tengerpartra, hogy csatlakozzanak a többi alkalmazotthoz, mivel a faház, ahol egy hétig maradnak, a végtelen kék óceánra néz; hallják a hullámok nyugtató hangját, miközben alszanak, és üdvözlik a meleg napfelkeltét, amikor felébrednek.

A tervek szerint Jinri, a titkár, Jimin és Jungkook egy csapatba kerültek, mivel nem akarja elveszíteni a munkáját, hogy etetni tudja a szüleit.

"Bébi, gyere ide." Jungkook közelebb húzta magához Jimin-t, mivel most már együtt állnak a csapattagokkal.

"aigo, vezérigazgató te olyan édes vagy, nem úgy mint az irodában! Az egyik férfi alkalmazott kötekedett.

"Persze, fogadok, hogy te is úgy bánnál a barátnőddel, ahogy én tettem Jimin-nel." Jungkook vigyorgott, miközben átkarolta Jimin derekát.

"Kár, hogy nekem nincs." - énekelte a férfi, és ezzel nevetést váltott ki a csapatból,

"Miért nem mutatsz be, vezérigazgató úr?" "Meleg vagyok, ezért nem kerülök közel a lányokhoz".

"Nem bánom, hogy meleg vagyok, ha a partnerem olyan jóképű lenne, mint Park vezérigazgató. " - mondta, amiért cserébe hamis halálos pillantást kapott Jungkooktól, amin az egész csapat újra nevetett.

Pillanataikat megszakította, amikor Choi titkár megemlítette a küldetéseket, amelyeket a tengerparton töltött napjuk során teljesíteniük kell. A csapatok tudomásul vették, hogy mit kell tenniük, és hamarosan folytatták a küldetésüket.

Jimin egyszer sem hagyta el Jungkookot,még ha akarja is,a vezérigazgató soha nem fogja ezt megengedni. Még ha Jimin csak egy másodpercre is tűnt el mellőle, mivel az idősebb férfi egy fáradékony fickó volt, aki a maga idejében elidőzött, Jungkook elkezdte volna keresni őt, és a többi csapattársat kérdezgette volna Jimin holléte felől.

"Vezérigazgató, talán össze kéne kötnie Park vezérigazgatót magával." - mondta az egyik csapattárs, mire Jungkook szótlanul megrázta a fejét, "ez a fickó mindig olyan sokáig tart, mire befejezi a feladatot.". Jungkook közelebb húzta magához Jimin-t a tanácstalan srácot, és összefűzte az ujjaikat.

"Mi van?" Jimin felkiáltott, nem tudta, miről beszél a vőlegénye és a többi csapattárs, mivel épphogy elérte a helyet, ahol egy újabb küldetést kell teljesíteniük.

"Semmi, édes pelyhem. Csak maradj mellettem, rendben?" Jungkook lágy kijelentésére a készenlétben álló csapattársak felsikoltottak, libabőrös lett a testük.

Jimin zavartan megpaskolta Jungkook karját, és lehajtotta a fejét, hogy elrejtse kipirult arcát

-

Jungkook felébredt a délutáni szunyókálásból, miután egy egész kimerült délelőttöt töltött a tengerparton játékokkal. Kinyitotta nehéz szemhéjait, és egy Csipkerózsika fogadta - Jimin.

Gyengéden megsimogatta Jimin sima arcát, hogy ne ébressze fel az idősebb férfit, aki még mindig mélyen aludt. Úgy nézett Jiminre, mintha ő lenne az a drágaság a földön, amibe Jungkook véletlenül bJungkook nem tudja, hogy mennyi az örökkévalóság,  de azt tudja, hogy élete végéig Jimin mellett szeretne élni.

𝐇𝐞𝐲 𝐲𝐨𝐮 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏWhere stories live. Discover now