<egyenes>
Jimin aggódva ült a háza előtti padon, és várta, hogy Jungkook érte jöjjön.
Bevallotta, hogy elég sok időt töltött felöltözött csak azért, hogy részt vegyen ezen a globális vállalkozók éves vacsoráján, hogy ne rontsa el a Golden Closet Enterprise hírnevét, másrészt felöltözött, hogy megfeleljen. A Jungkook színvonalának.
Pontosan tíz percet várt, amíg egy fekete limuzin megállt a háza előtt. Jungkook helyett a sofőr szállt ki az autóból. Kiszállt a kocsiból és kinyitotta Jimin ajtaját, hogy beugorjon, aki természetesen így is tett.
"h-helló." üdvözölte Jimin, amint meglátta Jungkookot, aki úgy ült a kocsiban, mint egy herceg - király, káprázatosabban nézett ki, mint valaha öltönyével és nyakkendőjével.
"Nagyszerűen nézel ki ma este." Jungkook ahelyett, hogy viszonozta volna a köszöntést, bókolt."Ez azt jelenti, hogy máskor nem nézek ki jól?" Jimin kötekedett, miközben hírhedt mosolya lógott az arcán.
Nem szoktam bókolni az embereknek, Jimin-ssi, szóval amikor megteszem - fordult oldalra Jungkook, hogy Jiminre nézzen, mielőtt kinyújtotta volna a kezét a kisebb srác felé, és összekulcsolta volna őket -, vedd komolyan."
Jimin felszisszent, a gerincén végigfutott egy áramütés, ahogy Jungkook és a kezei egymáshoz kapcsolódnak, a hő átterjedt a testéből Jungkook testére, majd vissza rá.
Az autóút még körülbelül huszonöt percig tartott, amíg végre megérkeztek a helyszínre.
Ahogy a limuzinjuk megállt az épület előtt, a paparazzók és a több médiavállalat riporterei jól láthatóak voltak, Még ha Jungkook és Jimin még mindig az autóban vannak is, a kamerák már villogtak.
Jimin már épp ki akart szállni a kocsiból, amikor Jungkook hirtelen visszatartotta a csuklóját megragadva: "Ma este nem te vagy a vezérigazgató-helyettes, te vagy az én a randim."
jelentette ki Jungkook, és Jimin elismerően bólintott, arcán egy lágy mosollyal, "szóval hadd nyissam ki neked az ajtót, Jimin."
Ezzel Jungkook gyorsan kiszállt a kocsiból, és odament, hogy kinyissa az autó ajtaját, hogy Jimin végre kiszállhasson.
Ezúttal több kamera és videomagnó rögzítette imádnivaló pillanataikat, miközben néhány embernek fogalma sem volt arról, hogy mi a kettőjük kapcsolata.
Jungkook megbökte Jimin karját, jelezve neki, hogy kapaszkodjon a karjába, azonban Jimin közelebb hajolt hozzá, és azt suttogta: "nem találod ezt egy kicsit furcsának?".
Jungkook ezt hallva gúnyolódott, nem volt más választása, mint tehetetlenül bólogatni, mielőtt átkarolta Jimin derekát, és közelebb húzta őt, hogy testük egymáshoz simuljon: "Nem hiszem, hogy ez most furcsa, Park Jimin-ssi".
YOU ARE READING
𝐇𝐞𝐲 𝐲𝐨𝐮 | ʲⁱᵏᵒᵒᵏ
Romance"𝙀𝙜𝙮 𝙨𝙯𝙤𝙗á𝙗𝙖𝙣 𝙖𝙠𝙖𝙧𝙤𝙠 𝙡𝙚𝙣𝙣𝙞 𝙋𝙖𝙧𝙠 𝙅𝙞𝙢𝙞𝙣-𝙣𝙚𝙡" @𝙟𝙞𝙠𝙤𝙤𝙠𝙘𝙖𝙧𝙖𝙢𝙚𝙡 𝙢𝙪𝙣𝙠á𝙟á𝙣𝙖𝙠 𝙛𝙤𝙧𝙙í𝙩á𝙨𝙖. 𝐓𝐨𝐧𝐞𝐝 𝐁𝐮𝐭𝐭 𝐧é𝐯𝐞𝐧 𝐯𝐚𝐧 𝐟𝐞𝐧𝐧𝐭 𝐚 𝐟𝐨𝐥𝐲𝐭𝐚𝐭á𝐬. 1.hely-comedy🥇 2.hely-kookmin🥈