🔞6.fejezet: Hotel szoba🔞

101 5 0
                                    

Amilyen gyorsan csak tudtunk, úgy igyekeztünk fel a lifttel, egészen Taeyeon szobájáig meg sem álltunk, miközben vadul csókoltuk a másikat. Olyan volt, mintha hatalmába kerített volna valami felfoghatatlan erő és mikor megcsókolt ez felszabadult bennem. Hiába mondtam azt, hogy én még nem keresek olyan kapcsolatot, teljesen elvesztettem az irányítást.

- Várj... K...Ko...Kook.- lihegte miután elkezdtem tépni a pólóját a szobájában.- Biztos... Akar...od?

- Mmmhh.- nyőgtem, de ő még így is értette, hogy igenis akarom.

- De.. azt mondtad...

- Nem érdekel mit mondtam.- váltam el tőle.

Hirtelen beletúrt a hajamba, fejemet hátra húzva, így a nyakamat kezdte el csókolni, puszilni, majd még szívni is. Szabad kezével a pólóm alá nyúlt, s simogatta a mellkasomat. Mintha ezernyi bomba robbant volna fel bennem, kezeimmel nadrágjához igyekeztem. Kicsatoltam az övét, lehúztam a cipzárát és szinte már könyörgtem a testemmel, hogy ráncigálja le mind a kettőnkről a felesleges ruhát.

- Nyugalom.- suttogta, miközben elengedte a hajamat, s levette mind kettőnk pólóját.- Tudni akarom, hogy biztosan akarod.- kezdett el puszilni a mellkasomon, miközben én a kéjtől csak vergődtem az ágyon.

Egyre lentebb és lentebb ért, s mikor az ágyékomnál tartott, akaratlanul is felemeltem a csípőmet. Kínzó lassúsággal vette le rólam az alsó ruháimat is. A következő amit észre vettem az a keze, ahogyan fel-le mozog rajtam. Sosem hittem, hogy ennyire jó érzés ha valaki más csinálja neked és méghozzá egy olyan személy aki bárkit megkaphatott volna, mégis most téged szeretne. Még ha csak egy éjszakára vagy alkalomra is gondolta, talán azt se bántam volna.

- Ahh!- feszült ívbe a hátam mikor megéreztem a meleg száját, balját pedig a combomon ahogy simogatja a vékony bőr réteget.

Sosem éreztem még annél jobb dolgot, mint akkor. Alig telhetett el öt perc de megéreztem, hogy nagyon közel vagyok az orgazmushoz.

- T...Tae... Így el fogok...- nyőgtem, de hosszú karjával felnyúlt és befogta a számat a kezével.

Kacsóimmal hajába túrtam, s húztam a haját ahogyan csak tudtam, de annak ellenére, hogy kérni akartam azt, hogy álljon le, méggyorsabban mozgott és szívni is elkezdett miközben fejével egy ütemben a nyelve is mozgott.

Aztán megtörtént.

Tenyerébe, hangosan nyőgve, feszes háttal, széttárt lábakkal, a szájába élveztem. Ami még zavarba ejtőbb vokt az az, hogy szinte azonnal lenyelte és még folytatta is pár másodpercig.

Morogva húzódott el, s a fürdőbe ment egy törölközőért, mivel megtörölte a száját, majd engem is a nyáltól ami végigfolyt az alsó területeimen. Alig hittem el, hogy mit csináltam egy szinte vad idegennel, mégis jól esett és akartam még.

- Most én jövök.- keltem fel, mikor leült az ágyra, de azonnal visszatolt.

- Nem.- fektetett le.

- Nem?- vontam fel a szemöldökömet.

- Nem.- mosolyodott el, majd mellém feküdt, baljával simogatva a mellkasomat.- Így még biztosan fogsz velem találkozni.

- Miből gondolod?- suttogtam.

- Tartozol nekem.- kacsintott.

- Ha hagytad volna akkor is találkoznék még veled. Figyelj... Akkor mi most...?

- Ne gondolj bele túl sokat.

- Értem.

The One // Taekook  *BEFEJEZETT*Where stories live. Discover now