Köszönet nyilvánítás + érdekességek

47 3 0
                                    

Sziasztok! Szóval, gondoltam megválaszolok pár kérdést ami felmerülhetett bennetek és pár tényt a könyvről + érdekességet.

1. Taehyung apukája nem tudott arról, hogy az anyuka hibrid.

2. Taehyung eredetileg meghalt mikor harcolt Jiminnel, Jungkook pedig beleőrült és onnantól csak beképzelte magának a dolgokat.

3. Yoongi nem tudta, hogy Jimin vadász.

4. Jimin miután megölte Taehyungot elmenekült Yoongival és nem elköltözött.

5. Namjoon szerelmes volt Jungkookba egy ideig.

6. Taeyeon miután Taehyung elhunyt, eltűnt az országból és nem kereste többet Jungkookot.

7. Jungkook kedvenc zenéje a Wanna be yours volt, mert leírta amit Taehyung iránt érzett mikor még nem is realizálta, hogy hibrid.

8. A történet különös módon hasonlít a Sugar Apple Fairy Tale és a Sacrifical Princess and the King of Beats c. animére, pedig nem is láttam őket még mikor elkezdtem írni.

9. Egy álomom miatt kezdtem el ezt a könyvet írni.

10. Jungkook végül öngyilkos lett.

11. Taeyeont egy szerelmi háromszög egyikének akartam írni, de végül elvetettem.

12. Ez az első olyan könyvem aminek a vége írásánál elsírtam magamat.

Hát... Azt hiszem ennyi lenne. Köszönöm szépen, hogy elolvastátok a könyvemet, remélem tetszett!❤️❤️❤️❤️

The One // Taekook  *BEFEJEZETT*Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang