Jeongin's POV
Oglądalismy z Seungminem filmy do późna i przez przypadek zasnęliśmy. Obudziła mnie mucha, która usiadła mi na twarzy. Po tym jak zdałem sobie sprawę z tego, że leżę na kanapie i nie obudził mnie żaden budzik, zerwałem się i zacząłem trząść Seungminem.
-Seungmo wstawaj zaspaliśmy!!
-co..
-Wstawaj, jesteśmy spóźnieni!
-Co? Czemu? Jak?- starszy zaczął zadawać pytania, a ja tylko zaśmiałem się widząc jaki jest uroczy
-Czemu się śmiejesz? Spóźnimy się na biologię!!- oburzył się mój chłopak po czym wstał i pobiegł do kuchni
Sprawdziłem godzinę i okazało się, że jak się pośpieszymy to prawdopodobnie zdążmy na trzecią lekcję, którą była biologia.
Odkładając telefon zauważyłem biegnącego w moją stronę Seungmina z chlebem w rękach.
-Masz, zjedz to i musimy już biec do szkoły.
-Spokojnie, nie musimy się tak śpieszyć. Możemy pojechać samochodem mojej siostry, wydaję mi się, że pojechała wczoraj na uczelnie ze swoją dziewczyną.- chciałem uspokoić starszego - zjedzmy coś innego i się chociaż przebierzmy.- dodałem
Zjedliśmy płatki z mlekiem i oboje się ogarnęliśmy wystarczająco, aby móc pokazać się w szkole.
W drodze do szkoły Seungmin ciągle narzekał na to, że jeżeli spóźnimy się na Biologie to nauczycielka przestanie go lubić, a on będzie miał zaległości. Trochę mnie to denerwowało, ale dużo bardziej śmieszyło.
Kiedy wysiedliśmy z samochodu i mój chłopak nadal prowadził monolog na temat tego, że pięciominutowe spóźnienie będzie mieć wpływ na jego przyszłość jako lekarza, postanowiłem, że go muszę jakoś uciszyć i za razem uspokoić.
Na mojej twarzy pojawił się lekki uśmiech. Podszedłem bliżej Seungmina, oplotłem ręce wokół jego szyi i go pocałowałem. Tym razem trochę mocniej niż zazwyczaj, czym chciałem go zaskoczyć.
Po chwili usłyszałem znajomy głos.
-Weźcie się nie obściskujcie w miejscu publicznym.- rozpoznałem głos Beomgyu, po czym odsunąłem się trochę od Seungmina nie zrywając z nim kontaktu wzrokowego.
-Mi to jakoś bardzo nie przeszkadza, ale widziałem jak na was patrzyły jakieś baby.- dodał mój przyjaciel.
Odwróciłem się, aby zobaczyć o kogo mu chodziło i zauważyłem parę dziewczyn z mojej klasy. W tym Haerin, która robiła kiedyś z Seungminem jakiś projekt. Wyglądała na obrzydzoną. Rozmawiała z koleżankami, patrząc w naszą stronę.
-Kolejne pedały, do jakiej my szkoły chodzimy.- powiedziała po tym jak złapałem z nią kontakt wzrokowy. Po czym odeszła razem z resztą dziewczyn w stronę budynku szkoły.
-Nie przejmuj się nią. Z takim ryjem i charakterem nigdy sobie nikogo nie znajdzie, więc jest zazdrosna lol. - powiedział Gyu, a ja się zaśmiałem.
Nie ruszyły mnie jej słowa, ale Seungmin wyglądał na poruszonego.
- Wszystko ok?- spytałem się
-Nie, denerwuje mnie to, że jestem oceniany za to kogo kocham i z kim jestem w związku.
Beomgyu wytrzeszczył oczy po tym jak usłyszał, że Seungmin właśnie wyznał mi miłość.
Postanowiłem nic na to nie odpowiedzieć, bo sam nie jestem jeszcze całkowicie pewny swoich uczuć.
CZYTASZ
Destiny - SeungIn
ActionMain ship: SeungIn (Kim Seungmin + Yang Jeongin) Shipy poboczne: MinSung (Lee Minho + Han Jisung) BeomJun (Choi Yeonjun + Choi Beomgyu) Hyunlix (Hwang Hyunjin + Lee Felix) MoonSun (Kim Yongsun + Moonbyul-Yi) - fluff - angst - TW: s3lfharm, underage...