5 Lonely St.

155 10 26
                                    

Jeongin's POV

Był już początek października. Nie mogę uwierzyć ,że już minął miesiąc od początku roku szkolnego. Nic ciekawego się ostatnio nie działo. Bardzo się nudzę odkąd Beomgyu oblał ten sprawdzian z matematyki. Jego rodzice przejmują się tym ,że poziom ich syna w matematyce dorównuje poziomowi przedszkolaków. Zapisali go więc na korepetycje i zakazali wychodzenia z domu do póki nie poprawi ocen. Aktualnie nie mam z kim się spotykać.

Zbliżają się urodziny Minho i dlatego razem z Jisungiem, Felixem, Yeonjunem i Hyunjinem postanowiliśmy zrobić dla niego imprezę urodzinową niespodziankę. To dopiero za 20 dni ,ale my już wszystko szykujemy. To był pomysł Jisunga, widać ,że bardzo mu na tej imprezie zależy. 

W każdą pierwszą sobotę miesiąca dostaję od rodziców odkąd sie wyprowadzili pieniądze na swoje wydatki. zazwyczaj nie mam na co je wydać ,ale dzisiaj mam w planach pójść na zakupy. Problemem jest tylko to ,że Beomgyu z którym zazwyczaj  wszystko robię ,z wiadomych powodów nie może ze mną pójść. 

Postanowiłem zapytać Felixa czy chciałyby do mnie dołączyć. 

chat

Jeong.in.the.mood

Hejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

Felek

żyj

JPRDL

hgjfhfgfjhkjhkh

felekwafelek

uspokój klawiature

co chcesz

Jeong.in.the.mood

już w tym miesiącu są urodziny minho

felekwafelek

no i co z tego

nawet go nie lubisz lol

Jeong.in.the.mood

na tej imprezie będzie mnóstwo ludzi

nie mogę wyglądać jak menel ,a w szafie dosłownie nic nie mam

musimy pójść na zakupy

wiem jak to kochasz

a poza tym

dostałem dziś hajs od starych więc wiesz co to oznacza

felekwafelek

no ok

za pół godziny pod twoim domem


Tak jak Felix napisał , tak zrobił. Równo 30 minut po otrzymaniu wiadomości usłyszałem dzwonek do drzwi.

-Zaraz możemy iść tylko wezmę telefon.- oznajmiłem przyjacielowi

W centrum handlowym było strasznie dużo ludzi. Nie za bardzo mi się tu podobało ,ale za to Felix skakał ze sklepu do sklepu ze szczerym uśmiechem na twarzy. 

Po godzinie spędzonej na zakupach zacząłem bardzo się nudzić. Australijczyk kupił już chyba dwie torby ubrań ,a ja nadal niczego nie znalazłem. 

Destiny - SeungInOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz