ZEHIRLI ELLER 1.BÖLÜM🗝
"Siz beni neyle itham ediyorsunuz farkında mısınız? " Genç kız Karşısında dikilmiş ve ondan gerçekleri duymaya çalışan yahut polislerin doğru bulduğu gerceği itiraf etmesini bekleyen iki polise şaşkınlıkla bakıyordu.
"On yedi cinayet ve bir kayıp" diye tekrar etti hafif göbekli, yaşı oldukca ilerlemiş olan sorgu memuru. "bunlar size bir yerden tanıdık gelmiyor mu?"
projeksiyona yansıyan görüntülere baktı Genç kız yaklaşık iki aydır bu duruma maruz kalıyordu;
Kurbanın burunun sol rarafı ve sağ kulağına birer delik açılıp hediye paketi şeklinde bağlı olduğunu muhtemelen ağır işkenceye maruz kaldıktan sonra can verdiğini belgeleyen slayt gösterisine inanamadı.
"Bir kitap yazıyorsunuz? Ve gelin görün ki bu kitap bir seri katil tarafından yapılacaklar listesi oluyor. Bakın Ekim Hanım bu cinayet soruşturmalarında yargılanacak olan hiç kuşkusuz sizsiniz." Bu son damlanın taşımasına sebep olmuştu.
Ekim sesinin ne kadar fevri çıkıp çıkmadığıyla ilgilenmedi.
"Siz." dedi dudağının sol tarafı yukarı kalmıştı ve devam etti. " Siz Zavallısınız. Beni yapmadığım bir suçla itham ederken zere kadar beyninizi kullanmıyorsunuz."Dudaklarını ıslatarak bir an olsun gözlerini kaçırmadığı genç polise hitaben "Avukatım gelinceye dek tek bir kelamda bulunmayacağım."
Konuşmayacaktı."Zavallısınız." Diyerek Ekim'i tekrar eden genç polis karşısında ki kadına zerre kadar inanmayacaktı.
aralarında geçen bakışmayı içeri giren Ekim hanımın Avukatı kesmişti.
"Ben Avukat KIRAÇ KAN. Müvekkilimle yalnız görüşmek istiyorum." Avukatın konuşmasıyla her iki polis de aradıklarını bulamamanın öfkesiye sorgu odasını terk etmişti.
Kıraç, Ekim'in karşısında oturup derin bir nefes aldı,
"Duyduklarım inanamadım.""Bende." dedi Ekim. " Anlayamıyorum; kim bu, Nasıl yapar, niye yapıyor, birde benim kitabımın taklidini yaparak benden ne istiyor."
"Bir not daha aldım." dedi KIRAÇ.
Ekim buna bir anlam veremedi ve gözlerini anlat der gibi yumdu.
KIRAÇ cebindeki küçük kağıdı Ekim'e verdi.
" BATMIŞ BIR LIMANIN TA KENDİSİYİM FARK ETTİN Mİ OKYANUS? BU GÜN GEÇ GELMIŞTI DÜNYAMA YER YÜZÜMDEKİ TEKİN NARKOZ"
Ekim okuduğu notla Kıraç'a döndü. Kimden geldiği belliydi, bunu ikiside biliyordu.
"Çıkart beni burdan!"
BÖLÜM SONU!
Selcan YALÇIN
OYLAYIN ☆ ~🌟
Profilden bulabilirsiniz!
Hadi bir şans ver :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECEYLE SEVİŞEN GÜNEŞ +18
Action"Deli edemceksin beni!" Göz devirmeden edemedim resmen adamın beni azarlaması hoşuma gidiyordu. "Nerden görüyorsun beni ve polisleri? " dedim plakayı gizlemek için konulan mekanizmayı çalıştırarak "Drondan!" dedi yine sinirliydi keyifle sırıttım. "...