1. BÖLÜM

6.4K 135 145
                                    


                      °°°IHANET°°°




Instagram'dan gelen anonim mesaja inanıp sahil kenarına inmiştim.

Anonim mesajda aynen şöyle yazıyordu:

Yere göğe sığdıramadın sevgilin bir saat sonra Küçükçekmece sahilde esmer bir kızla buluşacak sonrada eve gidecekler. Evde bilirsin ne olacağını. Bukadar bilgi sana yeter.

                                                 Bir dost

Bir mesaja inanmam nekadar doğruydu bilmiyorum ama yinede iç sesimi dinleyip buraya gelmiştim.
Sonuçta sevgilim ünlü bir futbolcuydu fenerbahçede forma giyiyordu Altay Bayındır. Iki yıldır sevgiliydik. İnişli çıkışlı ilişkimiz vardı ama mutluydum. Yada ben öyle sanıyordum.

Karşıda sahili gözetliyordum. Hava kararmak üzereydi. Kimsenin geleceği yoktu yine oyuna gelmiştim. Böyle mesajlar çok alıyordum oysaki inanmam benim aptalığımdı.

Tam gidecekken karşıda masmavi giyinmis bir spor takımla Altay geliyordu. Kaşlarımı çattım iyde bana antremanda olacağını söylemişti. Sezon yeni açılacaktı.

Büyük ağacın gövdesine gizlenerek onu izledim. Boş bir banka oturdu denize karşı. Belkide yörüyüş yapmak için gelmişti sahile, ama bu bana yalan söylediğini değiştirmiyordu.

Beş dakika sonra esmer saçlı bir kız beyaz spor ve at kuyruğu saçınla ona doğru yaklaştı. Belki bir hayrandı.

Altay onu görünce ayağa kalktı ve bam öpüştüler. Gözlerimden yaşlar akmaya başladı. Olamazdı. Beni aldatamazdı. Yumruğumu sıkıp yaya geçidinden koşarak onların yanına gittim.

"Altay."

Hızla bana döndü.
"Açelya senin burada ne işin var?"

"Senin bu kızla aranda ne var?" Dedim. "Sizi gördüm öpüştünüz."

"Altay benim bir yıldır sevgilim ama sen kimsin?" Ağzım o şeklini aldı bir yıldır kandırılıyordum demek.

"Şimdi çıkardım seni sen Altay'ın kuzenisin ikinizin fotoğrafını görmüştüm Altay'ın evinde."

Yumruğumu sıktım. Tüm herkes biliyorken bu kız nasıl bilmiyordu? Oda ihanete uğramıştı, bende.

"Eva biz gidelim." Dedi Altay onu çekiştirdi.

"Küsmüsünüz Altay. Kuzenin neden sana öyle davranıyor?"

"Söylesene kuzenim, neden böyle davranıyorsun bana?" Dedim kuzenim kelimesini tiksinirce söyledim. Altay beni umursamadı kızı çekmiştirerek benden uzaklaştırdı. Daha fazla rezillik çıkarmayacaktım. Kızın bir şeyden haberi yoktu.

Göz yaşlarımı sildim. Telefonum titredi.

Sevgilim;

Kusura bakma böyle öğrenmeni istemezdim. Söyleyecektim sana zaten bu günlerde. Ben ona aşıkım Açelya. Seninle iki yıldır sevgiliyiz ama aramızda tensel bir şey olmadı. Sadece öpüşmeyle hangi erkek dayanır ki.. Ve sen çocuk gibisin.

Sinirden dişlerimi sıktım. Sırf ben onunla yatağa girmedim diye beni bir yıldır aldatıyormuydu? Bu yüzden. Tamamda neden ayrılmamıştı. Ayrılabilirdi. O ikimizlende gününü gün etmişti. Değmeyen birine iki yılımı vermiştim. Burnumu çektim. Ağlamayacaktım.

AŞK ÇIKMAZI : Barış Alper Yılmaz, ff. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin