°°°Röportaj°°°Ikiside duş almışlardı şu an ikiside karşımda oturuyorlardı. Herkes gitmişti. Gitmeden önce Ali Yiğit bana birkaç bilgi vermişti.
Kayıta başlamadan önce İngilizce sordum.
"Kimden başlayalım."Nicolo saçlarını parmaklarınla yana yatırdı ve konuştu.
"Benim biraz işim varda Barış için sorun olmaycaksa benden başla olur mu?"Barış'a döndün tamamen gözleri bendeydi. Beni izlediği için biraz gelirmiştim. Yerimde kımıldandım.
"Yok benim için sorun. Başla Nicolo'dan."
Tamam anlamda başımı salladım. "Hazırız abi elimi kaldırdığım zaman başlayalım. Sonra birlikte editleriz."
"Tamam." Dedi kameracı Kemal abi.
Bacaklarımı bacak üstüme attım ve saçlarımı düzelttim. Elimi kaldırıp start işareti verdim.
"Sevgili izleyeciler bugünkü konuklarımız Nicolo Zaniolo ve Barış Alper Yılmaz."
Yanımdaki tercuman bunu İngilizce tercüme etti.
"Röportajımıza Nicolo Zaniolo ile başlayacağız. Hoşgeldin Nicolo." Dedim.
"Hoşbulduk." Dedi gülümseyerek.
"Ilk sorumla başlayalım. Galatasaray takımı ile ilgili rehabilitasyon merkezi diyorlar sence bu doğru mu?"
Nicolo güldü.
"Evet katılıyorum. Bu çok doğru. Buraya gelemden önce piskolojim iyi değildi ama buraya gelince kendimi buldum deyebilirim. Herkes çok sıcak, çok samimi, burada hepimiz bir aile gibiyiz."
Bende gülümsedim.
"Evet gerçekten çok sıcak bir ortam var ve bu belli oluyor." Göz ucunla Barış'a baktım elindeki bileklikle oynuyordu. Onu umrsamadım.
"Takımda en çok anlaştığın kimler?" Dedim.
"Herkesle aram çok iyi. Ama daha samimi olduklarım Sergio, Angelinio, Mauro, Berkan, Barış ilede aram iyi. Öyle."
Barış'a döndüğümde gülümsedi Nicolo' ya.
Dudaklarımı yaladım. Çok mu güzel gülüyordu yoksa bana mı öyle geliyordu.
"Peki takımın en komiği kim sana göre?" Dedim.
"Bence Berkan, Kerem ve Lucas."
Barış araya girdi.
"Beni unutuyorsun en komiği benim." Dedi."Kusura bakma ama senin espirilerini ben anlamıyorum."Dedi Nicolo şaka yaparak.
Kahkaha attım.
Şakalaşmaları falan gerçekten çok samimi ortam vardı. Barış kaslarını çatarak bana baktı." Kemal ağabey sonra Barış Alper'in kaşlarını çatığı yeri keselim. "
" Tamam."Dedi Kemal ağabey.Barış kendini toparladı.
"Takımda en sevdiğin ikili kim Nicolo mesela çok ikili sıkı dostluklarda var?"
"Berkan ve Sacha favorim komik oldukları için. Ama Mauro ve Kerem'in uyumunda cok beğeniyorum. Milot ve Barış'da çok iyi anlaşıyordu. Milot' u herkes özledi." Dedi gönderme yaparmış gibi.
"Öyle." Dedim. "En sevdiğin kitap? Veya en son okuduğun kitap?"
"Kitap okumayı sevmem arada bir film izlerim ama bu konuda pek güzel cevapım yok."
"En sevdiğin yemek?" Dedim.
"Makarna."
"Romalıların altın çocuğu için çapkın diyorlar sence bu doğru mu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ÇIKMAZI : Barış Alper Yılmaz, ff.
Fanfiction"Seninle bir gece birlikte oldumuz için buraya antreman yaptığım yere nasıl gelebilirsin? Ne hakla?" "Senin için gelemedim buraya iş için geldim." Şaşırarak baktı yüzüme. "Bu arada o gece o adamın sen olduğunu bilseydim asla ama asla seninle birlikt...