14. Bölüm

4.1K 100 31
                                    

°°°KARŞI KOYAMAYIŞ°°°

Elime aşa kanlar akmaya devam edermen mekandan çıktım. Kerem ve Halil peşimden geliyorlardı.

Dışarı çıktığımda tam arabaya gidecekkn Berkan arabasına biniyordu. Beni gördüğünde şokla gözleri büyüdü ve koşarak yanıma geldi.

"Ne oldu? Ne oldu eline?" Dedi endişeli çıkan sesinle.

"Küçük bir kaza bardak elimde kırıldı."Dedim. Göz yaşlarım yanağıma aşa akmaya başladı.

" Bin arabaya."Dedi Kerem arabasının kapısını açarken.
" Hadi Açelya kan kaybediyorsun." Dedi Halil.
" Bin hadi.
"Dedi Berkan.
Dudağımı dişledim.
" Berkan sende gel lütfen."Dedim.
" Geliyorum zaten."

Arabaya doğru yöneldimde gözlerim ela gözlerle buluştu.

" O gelmesin." Dedim sinirle.

" Saçmalama Açelya."Dedi Barış endişeli sesinle.

" Git yarım kalan işini bitir. Benim sana ihtyacim yok." Dedim arka koltuğa oturdum. Arabanın yanına doğru geldiğinde." Sırası değil şimdi uzatma. Kan kaybediyor."Dedi Berkan.

Barış tamam anlamda başını salladı. Geri çekildi. Berkan arkaya yanıma oturdu. Halil ve Kerem öndeydiler.

Kerem gaza basıp yola koyuldu.

"Kendine zarar vermene değecek mi?" Dedi Kerem. Kaşlarımı çattım. "Bilerek yapmadım."

"Nasıl sıktığını gördüm bardağı..O kızla zaten gitmeyecekti inat olsun diye yaptı."

"Eminim öyledir..inat için. Boşversene ne isterse yapsın. Umurumda değil isterse sabaha kadar üzerinde dursun."Dedim sinirle.

Kerem kaşlarını çattı.
" Tövbe, tövbe."

" Arkamızdan geliyor araba ile."Dedi Halil sağa aynadan bakıp.
" İstemiyorum içeri girmesin. Onu görmek istemiyorum. Gerçekten piskolojik olarak iyi değilim."Dedim ağlamaya başlarken.

Berkan sabır çekti. Ve kimse acile varana kadar sesini çıkarmadı.

°°°

"Berkan.."Dedim ona sağlam elimle daha sıkı sarılarak. Yüzümü göğüsüne gömdüm. Elim yanmaya başladı. Ağrı git gide bedenimi kavradı. Elimin üzerine dökülen sıvı canımı daha çok yaktı. Ruhsal acıya şimdi fiziksel acıda eklenmişti.

" Canım çok yanıyor.."Dedim göz yaşlarım yanağıma aşa akmaya devam etti. Berkan saçlarımı okşadı." Geçecek az kaldı. Uyuşturacaklar şimdi. "Geçmiyor..çok yanıyor canım." Dedim.

"Git burdan seni görmesin." Dedi Kerem.
Kime diyordu git diye?
"Ne oldu? Ne yapıyorlar?" Dedi endişeli sesinle. Birzamanlar sesine aşık olduğum adam. Hala aşıksın dedi iç sesim.

Elime dökülen sıvıyla acıyla bağırdım.
"Şimdi uyuşacak. Damar yolu açıp iğne yapacağım bir şey hissetmeyeceksin."Dedi.
"Açelya.." Onun sesi yakından geliyordu. Sesi acı doluydu.
"Dur.."Dedi Kerem. Büyük ihtimal yanıma gelmek istiyordu ama Kerem ona izin vermiyordu.
" Çekil. "
" Senin yüzünden bu halde."Dedi Berkan.
"Ben nereden bileyim böyle olacağını? Bırak."

"Berkan 'o' gitsin buradan sesini dahi duymak istemiyorum. Canım çok yanıyor.. Canımı yakmaya devam ediyor varlığı."

Ortamda sessizlik oldu.
"Barış lütfen çıkalım biz. Sonra görürsün."Dedi Kerem.
" Kalacağım."
Berkan yüzünü ona doğru çevirip bağırdı.
" Çık artık dışarı."
Doktor bizi sesiz olmamız için uyardı.

AŞK ÇIKMAZI : Barış Alper Yılmaz, ff. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin