12. Bölüm

4.7K 103 93
                                    

Biraz geçiş bölümü oldu ama diğer bölüm işler çok karışık.. 😏

°°°

°°°TANIŞMA°°°

Kulağıma telefonumun sesi geliyordu ama çok uykum olduğu için gözlerimi açamadım. Aynı zamanda bulundum yer çok rahattı. Sevgilim'in sıcak kollarındaydım.

Telefonum susup tekrar çalmaya başladı.

"Sevgilim annen arıyor." Dedi Barış uykulu sesinle. Annem mi? Saat kaçtı annem beni aramazdı ki sabahın köründe. Gözlerimi hızla açtım.
Aynı zamanda zil çalmaya başlamıştı.
Kimdi bu gelen. Alacaklı gibi kapı çalıyordu.

Barış yatakta uyku sersemi doğruldu. Çok çekiciydi. Dışarıdan ses geldi.

"Açelya!" Annemin sesi. Ne annemin burada ne işi vardı. Annem yurt dışındaydı. Annem burdaysa babamda burdaydı.
Yataktan koşarak çıktım. Ellerim titriyordu başlamıştık. Hemde yatakta sevgilimle. Neyseki kilit kapının üzerindeydi.

Sadece külotla olmamı önemsemeden giysi dolabimdan kısa şort takım pijamalarımı çıkarıp üstüme giyindim.

Barış şaşkınca bana bakıyordu.
"Yeşil çam filmlerine döndük iyice."Diye mırıldandı.
Fısıldadım.
" Şimdi ben misafir odasına gideceğim ve orada yatağı biraz dağıtacağım sen hatta kıyafetlerini al hemen oraya git tamam mı. Yada saklan ben annemi oyalarım evden çıkarız sonra sen çıkarsın."

" Saçmalama Açelya neden saklanayım. Gizli iş yapmıyoruz." Dedi sert sesinle. Ona sarılmak istedim ama bunu sonra yapacaktım.
Barış kıyafetlerini alıp yönlendirdim misafir odasına gitti ve kapıyı kapattı.

Nefes alıp kapıyı açtım.
Annemin yüz ifadesinde hele şükür dediğini okudum.
" Neredesin sen? Bir saatir. Anahtarıda  koymuşsun kapıya açamadım." Dedi iki büyük valizi içeri sokmak için haraketlendi.
"Çok büyük sürpriz oldu anneciğim."Dedim ona sarıldım.
Kollarını bana doladı. Özlemiştim onu ama şu an hissettiğim adrenalin daha baskındı.
Sesi anında yumuşadı.
" Kızım merak ettim, aklıma binbirtürlü senaryolar geldi."Dedi içeri geçerken. Kalbim çok hızlı atıyordu.
" Babam yok mu? Haber neden vermedin havaalanına gelecektim seni almaya."Dedim valizleri içeri soktuk.

"Baban bir hafta sonra gelecek. Ben sana sürpriz yapacaktım ama akşam baban dayanamamış sana mesaj atmış bugün söylüyor bana Açelya gelmedi mi seni alamaya diye."

Akşam demek gelen mesaj babamdandı. Ah canım ebeveynlerim kızınız akşam başka dünyalardaydı.

Annem salona doğru adımladı.
" Açelya burada erkek kokusu var. Erkek mi attın eve? " Dedi bana dönerek.

Cevap vereceğim sırada konuştu.
" Sakın bana o aptala barıştınızı söyleme. Mahvederim onu."Dedi annem koltuğa oturarak. Altay ile ilişkimizi ve bana ihanetini biliyordu. Onun için ondan nefret ediyordu. Tabi anneciğim kızının yediği nanelerden habersizdi. Dudağımı ısırdım.

Yanına oturdum.
Ellerimi önümde birleştirdim.
" Ben sana bir şey söyleyeceğim ama bana kızma."
Tek kaşını kaldırdı.
"Seni çok bildiğine saldık ama hayırlısı..Söyle."Dedi.

" Şey benim başka erkek arkadaşım varda ve şu an misafir odasında uyuyor, morali çok bozuk akşam yemeğe çıktık ama morali bozuk olduğu için eve yollamak istemedim onu. Ama o çok ısrar etti evine gitmeye. Ama ben yollamadım. Maçı kaybettilerde.. "Dedim nefes nefese.

" Başka erkek arkadaş benim neden haberim yok? Ne zamandan? Misafir odasında mı? Takımdan mı? Kim? Hangisi bekardı onların?" Dedi annem merakla.

AŞK ÇIKMAZI : Barış Alper Yılmaz, ff. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin