Maçı akşam kazandık bir yanım mutlu ama diğer yarım çok hüzünlü. Rashica'nın o fotoğrafını görünce hayal kırıklığına uğradım resmen. Oda kendince haklı yönetimi beklerken kurudu ama bilemiyorum üzüldüm çok.. Beni diğer üzende Nicolo'nun gidişi. Üst üste geldiler.
°°°°
AYRILIK
"Leman teyze.." Dedi Altay anneme dönerek. Annem sinirden çenesini sıkıyordu.
"Defol buradan."Dedi annem ona bakmadan. Altay yerinden kımıldamadı.
" Git."Dedim ona ağlamaklı sesimle. Git çünkü sen bile beni kurtaramayacaksın.
" Leman teyze benim bir suçum yok.. "Dedi Altay üste çıkmak için. Ona gerçekten mi demek istedim." İhanete uğrayan benim asıl Açelya beni aldattmış bende ona inat olması için bir kızla yemek yedim sadece ama sonra pişman oldum.."
Şiddete çok karşıydım ama kendimi tutamadım ve ona sert bir tokat yapıştırdım. Yüzü geriye doğru sendelendi. Avucum yüzünde izini belli etmişti. Gözleri büyüdü.
" Sen doğru söylemiyorsun, bu konuda kızım haklı ama diğer konu için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Şimdi git burdan daha fazla bak küçülme.."Dedi annem.
Altay daha fazla annemi kandıramayacağını anladıktan sonra çiçekleri yere bırakıp arkasını dönüp üzgün gözlerle merdivenlere aşa indi.
Çiçekleri ezmek istedim o zambaklardan tüm sinirimi çıkarmak istedim.
" Gir içeri.. Rezil ettin herkese bizi."Dedi beni içeri doğru iterken.
İçeri girdim oda arkamdan girip kapıyı kilitledi. Salona doğru adımladım ve koltuğa oturdum.
" Anlat."Dedi annem sert sesinle.
" Ben onu seviyorum, ben Barış'ı seviyorum.."
Annem saçlarını çekiştirdi sinirden.
" Bak.. Bizde babanla çok hata var gerçekten hata var yurt dışına yanımıza alacaktık seni. Sana bukadar güvenmeyecektik. Başı boş bırakmayacaktım seni. Biz senin geleceğin için hayatını mahvetmişiz senin. Sen beni çok yanıltın Açelya. Ama hata sende değil tamamen hata bende." Dedi annem.Göz yaşlarım benden habersiz yanaklarımın aşa aktı. Hayır anlamda başımı salladım.
"Anne ben yaptığım şeyi hata olarak görmüyorum.."
"Sen daha iki ay önce birinden ayrılıp öbürünün koynuna mı girdin! Derdin ne senin? Sen ne kadar tanıyorsun bu çocuğu. Altay'a inat sen böyle bir şeyi nasıl yaparsın Açelya. Bak geri kafalı değilim asla..ama sen ona aşık değilsin. Sen onunla birlikte olduğun için ona aşık sanıyorsun kendini."
" Hayır ben ona aşıkım. Çok seviyorum onu. "
"İlkin olduğu için öyle hissediyorsun, bedenin ona karşı çekiliyor. Bu sadece bilmediğin duyguların gün yüzüne çıkması..ama sevmiyorsun onu. Onunla mecbur değilsin sevgili olmaya. Sonra daha çok üzüleceksin." Dedi annem.
Ona inanamadım bunu nasıl düşünebilirdi?
"Altay ile iki yıl sevgili oldum ama ona aşık değildim ben..değildim. Değer veriyordum evet seviyordum evet ama aşık değildim. Kalbim benim onun yanında riymini değiştirmedi hiç. Evet Altay'ın ihanetini öğrenince birlikte oldum onunla ama Altay'a inat olarak olmadım.. " Ben sadece dedim kendi içimden kendimde değildim."Ama kaderimde o varmış ki kader bizi karşılaştırdı ve ben onu gerçekten sevmeye başladım tanıdıkça. Anne o beni seviyor, çok seviyor. Kırılgan bir cam gibi davranıyor bana..çok naif davranışları. Değer veriyor bana hissediyorum ben gerçekten sevildiğimi hissediyorum. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ÇIKMAZI : Barış Alper Yılmaz, ff.
Fanfiction"Seninle bir gece birlikte oldumuz için buraya antreman yaptığım yere nasıl gelebilirsin? Ne hakla?" "Senin için gelemedim buraya iş için geldim." Şaşırarak baktı yüzüme. "Bu arada o gece o adamın sen olduğunu bilseydim asla ama asla seninle birlikt...