°°°OYUN ARKADAŞI°°°
Sabır çekerek Barış'tan ayrıldım. Ve arkamı döndüm. Altay bize doğru geliyordu.
Tek kaşımı kaldırdım.
"Bak yeter artık ikidebir karşıma çıkma. Rahat bırak beni aklın almıyor mu ya senin.. Biz ayrıldık."Dedim sinirli sesimle." Açelya bunlar ulu orta konuşacağımız şeyler değil." Dedi kaşlarını çatarak.
" Ulu ortası mı kaldı. Neyi gizliyorsun ya sen neyi? Ayrıldık diyorum sana, hatırlatırım sen beni boynuzladın." Dedim sinirle.
Altay dediklerime kulak vermeyerek tüm odağını Barış'a verdi.
" Hayırdır gece, gece siz?" Dedi Barış'a yönettiği soruyla.
Neyseki Barış agresif değildi soğukkanlılıkla cevapladı.
" Açelya'yı evine bıraktım."Dedi kollarını göğüsünde birleştirerek. Gözlerim bir ona bir Altay'a kayıyordu.
"Açelya yalnız gelemiyor mu evine?"
Dedi sert bakışınla Barış'a bakarak.
Çenemi sıktım.
"Malum devir kötü kız başına toplanmasını istemedim."Dedi Barış.Aralarındaki gerilim büyüyordu. Barış her bir konuşmasında geriliyordu. Zor tutuyordu kendini. Oysaki pamuk gibi sese sahip bir adamdan agresiflik hiç beklemiyordum.
" Gece, gece ne yapıyorsun sen dışarıda saat gece yarısı. Kaç saattir seni bekliyorum."Dedi bana doğru.
" Sen ne hakla bana hesap soruyorsun? Sana ne, sana ne. Defol git evimin önünden. Yoksa gerçekten polis çağıracağım."Dedim sinirle.
" Bak ben bağırmıyorum, sende bağırma düzgün konuş benimle."
" Sabrediyorum bak..ama sen karşında bir kadın olduğunu unutma.,"Dedi Barış ona yönelirken.
Hızla ikisinin arasına girip Barış'a döndüm.
"Tamam bir şey yok. Ben halledeceğim."Dedim ellimi göğüslerinin üzerine koydum. Kalbi sinirden mi yoksa başka şeyden mi çok hızlı atıyordu.
Gözlerimin içine baktı elaları.
" Gördük senin nasıl haletiğini."Dedi sinirli sesinle."Açelya sizin aranızda bir şey mi var.. Bukadar samimiyeti ben anlamadım. Gece yarısı birlikte toplanmak, sonra ona sarılman. Hayırdır siz."
Dişlerimi sıktım. Barışı geriye doğru itekledim biraz ama sendelenmedi bile. Altay'a dönmeden konuştum.
"Git burdan, çok oluyorsun artık sen.""Beni aptal yerine koyma beni aldattın mı onunla?" Dedi sert bir şekilde.
Gözlerim sinirden seğirdi.
Onunla yattım demek istedim ama dilimi dişledim. Aldatmış sayılmazdım çünkü ondan önce zaten biz ikimiz onunla ayrılmıştık.Barış çenesini sıkıyordu, bunun yanı sıra yumruğunuda sıkmaya başladı. Iyi şeyler olmayacaktı.
Ellerimi pazularının üzerine koydum. Sakin olması için. Gözlerimi gözlerinden çekmiyordum. Elaları ateş gibi parlıyordu.Cümlemi toparladım. Bunu dememem gerekiyordu belki ama başka şans yoktu. Altay'dan başka türlü kurtulamıyordum.
Dudaklarımı yaladım.
"Sen beni boynuzladın ama ben sana ihanet etmedim.." Konuşurken gözlerimi elalardan bir an olsun çekmedim."Ayrıca madem çok merak ediyorsun.. Şanslı insansın bak herkesten saklıyorduk ama kısmet sanaymış."Dedim. Ellerim titredi söyleyeceğim şeyden önce."Biz Barış ile sevgiliyiz bir haftadır." Dedim güçlü bir sesle. Barış'ın göz bebekleri büyüdü. Şaşırmıştı. Hemde çok. Onu beni bozmaması için kaşlarımı kaldırıp indirdim ve pazularının sıktım. Umarım beni anlamıştır. Umarım beni bozmazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ÇIKMAZI : Barış Alper Yılmaz, ff.
Fanfiction"Seninle bir gece birlikte oldumuz için buraya antreman yaptığım yere nasıl gelebilirsin? Ne hakla?" "Senin için gelemedim buraya iş için geldim." Şaşırarak baktı yüzüme. "Bu arada o gece o adamın sen olduğunu bilseydim asla ama asla seninle birlikt...