9. Bölüm

5.5K 115 64
                                    

Bu akşamki maçtan önce motivasyon olsun..

Artı +18 sahnemiz var. İstemeyen bence bölümü okumasın. 😀

°°°GÜZEL DUYGULAR°°°

O banyodan henüz çıkmamıştı. Işığı kapatıp stor perdeleri açtım böylece ay ışığı içerisini aydınlatmıştı. Banyonun kapısı açıldığında koşarak yata girdim ve ince nevresimi yüzüme kadar çektim. Onun yüzüne bakamayacaktım utandığım için.

"Bacağımı vuracaktım. Neden ışığı kapattın?" Dedi yatağa doğru gelirken.
"Işığı açma sakın."Dedim.
" Açmadım zaten."Dedi yatağa doğru uzanarak.
Yanıma mı yatıyordu.
" Ne yapıyorsun? Burası benim yatağım."Dedim ince nevresimin altından.
" Senin yatağın?"Dedi gülerek." Bizim yatağımız olsaya Açi."Dedi dalgaya vurarak. Üzerimde olan nevresimi çekmek istedi ama izin vermedim.
" Boğulacaksın, çek şunu."Dedi. Nevresimi çekerek.
" Hayır çekmeyeceğim. Yatağımdan git."Dedim. Çok güzel onun teknesi ve yatağından onu kovuyordum.
" Çek şunu yüzünden." Dedi tekrar çekerek.
" Ya uyuyorum ben bana takılma."
" Çekecekmisin? "Dedi sabırla.
" Hayır." Dedim daha sıkı tutarak nevresimi.
" Tamam sen bilirsin." Dedi.

Ses gelmedi sanırım yatmıştı.
Nefes alamaz gibi oldum ve nevresimi yüzümden yavaşça aşa indirdim. Indirdim zaman nevresimi tamamen kendine doğru çekti. Ve üzerim açılmıştı. Ellerimle yüzümü kapattım.
"Bakma bana lütfen, çok utanıyorum ben." Dedim.
Ellerini ellerimin üzerine koyup zorla ellerimi çekti ve beni kendine doğru çevirdi.
Gözlerimi kapattım.
"Çocukmusun sen?" Dedi gülerek.
"Çocuk değilim, keşke olsam."Dedim.
"Çocuk olsan ne yapmak isterdin? " Dedi.
Bu dediğine şaşırmıştım çok sanırım beni rahatlatmak istiyordu.
" Basketbol oynamak isterdim."
"Basketbol şimdide oynayabilirsin, başka ne yapmak isterdin?" Dedi.
"Disney'e gitmek, bataniyenin altında çizgi film izlemek." Dedim.
"En sevdiğin çizgi filim hangisiydi küçükken?"
Güldüm bu sorusuna.

"Beni rahatlatmaya mı çalışıyorsun sen?"
"Evet. Cevap verirmisin?" Dedi eli saçlarıma gitti ve saçlarımı okşadı.
Bedenim kasıldı. Ama sen böyle yapınca benim kalbim ritminden çıkıyordu.
"Tom ve jerry'i çok seviyordum, sonra Uzun kuyruk vardı sarı bir hayvan ile, Arthur, Cedric vardı..Biliyormusun ben Cedric'i değil Nicolas'ı beğeniyordum. Küçükkende kumralları seviyormuşum."Dedim gülerek.
" Büyüdün zaman sarışınları seveceksin şimdide demek."
Dedi.
" Sanmam, ama ela gözlüler olabilir."Dedim kıkırdayarak.
" Hmm..ela gözlüler candır." Dedi gülerek.

Gözlerimi araladım. Bir elini kırmış başının altına yerleştirmişti ve yana doğru çevirmişti bedenini, neyseki t-shirtünü giymişti. Ay ışığı ela gözlerini daha parlak yapmıştı.
Elini saçlarımdan çekmedi. Bende ellerimi nereye koyacağımız bilmedim ve onun saçlarına koydum. Gözleri kapandı birkaç saniyeline sonra açtı gözlerini.

Konuyu deminki olaya getirmemek için sordum.
"Senin en çok sevdiğin çizgi film hangisiydi? Dur tahmin edeyim.. Kaptan Tusubasa değil mi?" Dedim.
Güldü. Gözlerim gülüşüne kaydı. Çok güzel gülüyordu.
"Evet nasıl bildin?"
"Tahmin etmesi zor değil."Dedim.
" İzliyormuydun onu? "
" Evet..Ama ben Tusubasayı değil şeyi beğeniyordum." Dedim.
" Sende herkesi beğeniyormuşsun."Dedi sinirle.
" Misakiyi beğeniyordum."Dedim gülerek.
"Sen kesin Winx clubtan Stella'idin değil mi?" Dedi.
"Evet, evet oydum ben." Dedim. Kıvırcık sarı saçlarını okşadım.

Güldü.
"Bende Brendon'dım." Kaslarım kalktı.
"Stellan kimdi ozamanlar?" Dedim sinirle.
"Stella'm yoktu. Ama Flora bir kız vardı okulda o bana takılıyordu." Dedi. Kahkaha attım.
"Sen ne yaptın?"
"Ne yapacağım ben Stella'mı bekliyorum diye yüz vermedim."

AŞK ÇIKMAZI : Barış Alper Yılmaz, ff. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin