Selam. Bu gece 💣 atıp uyuyorum.
Ilk önce demek istediğim, bu platformda gerçekten kafamı dağıttım ve sizleri ayri ayrı tanımasamda çok seviyorum.Ben Türkiye'de yaşamıyorum diğer hikayemden bilirsiniz belki ve son 4 finallerim kaldı. Çok stresliyim. Lütfen dualarınız benimle olsun.
Iyi ki varsınız!
Bol bol öpücük 😘 ❤️
°°°
°°°TUTKU°°°
Aynada göz göze eli tam elbisemin fermuarına gitti zaman boy aynamın yanında makyaj masamın üzerinde olan telefonum titredi. Otomatik olarak gözlerimiz ikimizinde telefona kaydı.
Arka arkaya kendime küfür ettim. Kilit ekranımı değiştirmeye unutmuştum. O yokken kikit ekranına onun fotoğrafını koymuştum.
"Bakma..lütfen."Dedim. Mesaja bakıp bakmaması umudumda değildi ama kilit ekranımı görmesini istemiyordum.
Çoktan telefonumu eline aldı.
" Mesajına bakmayacağım Açi, ama gözüme kilit ekranın çarptı."Dedi sırıtarak."Mesajıma bak ama kilit ekranını lütfen görmezden gel."Dedim. Ama çoktan ela gözleri telefonumun üzerindeydi. Gülümsemesi iyice büyüdü.
" Ver şunu."Dedim elinden sinirle telefonumu çekerken.
"Utanma ama, demek beni çok özledin.."Dedi.
" Öyle fotoğrafını deneyeyim demiştim bakalım nasıl durur diye, öylesine bir şeydi."Dedim. Oysaki fotoğrafını özenle seçmiştim. Çünkü gülümsüyordu, çok güzel gülmsüyordu. Gözlerim ekrana kaydı.
Çok tatlıydı bu fotoğrafta.
Telefonumu elimden alıp yerine koydu. Mesaj kimdendi ne o nede ben baktık. Umurumdada değildi açıkçası.Yüzümü boy aynama dönüp tekrar fermuarıma yöneldim.
"Bırak."Dedi ellerimi tutup beni kendine çevirerek.
Gözlerimi ellerimize diktim.
" Bak ben karşındayım. İstediğin kadar bakabilirsin yüzüme. Çok yakışıklıyım biliyorum."Dedi şakaya vurarak.
" Hiçte bile.."Yalan çok yakışıklısın.
"Beni yakışıklı bulmadın için mi kilit ekranında benim fotoğrafım var?" Dedi gülerek.
"Seni yakışıklı bulmuyorum demedim."Dedim.
" Hiçte bile lafın oraya gidiyor ama.." Dedi hafif kızarak.Gözlerimi gözlerine çıkardım.
" Koymuşsam ne olmuş. Hep seni görmek istiyorumdur belki. Belki gülüşünden öpüyorumdur."Dedim dilimi tutamayarak.
Elini belime koyup beni sertçe kendine çekti. Şaşkınlıkla ellerimi omuzuna çıkardım.
" Gülüyorum bak..şimdide öpsene gülüşümden."Dedi gülerek.
Bende güldüm.Ellerimle yanaklarını kavrayıp parmak uçlarımdan yükseldim ve dudaklarına küçük bir buse kondurup yüzümü geri çektim. Kollarımı boynuna doladım ve iyice ona yaklaştım.
Yutkundu." Bukadar mı?"Dedi gülerek.
Bir kez daha öpüp geri çekildim.
" Bu mu?"
Bir kez daha öptüm ve tekrar geri çekildim.
"Beğenmedim." Dedi.
"Teknedeyken daha güzel öpüyordun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ÇIKMAZI : Barış Alper Yılmaz, ff.
Fanfiction"Seninle bir gece birlikte oldumuz için buraya antreman yaptığım yere nasıl gelebilirsin? Ne hakla?" "Senin için gelemedim buraya iş için geldim." Şaşırarak baktı yüzüme. "Bu arada o gece o adamın sen olduğunu bilseydim asla ama asla seninle birlikt...