°°°YENI İŞ°°°
Cevap vemerdim. Sahi beni neden düşünüyordu, beni boynuzlamıştı neredeysem neredeydim. Onu ilgilendirmiyordu hiç bir şekilde. Öldürücu bakışlarımı Barış'a diktim. Onu öldürebilirdim. Blöf yapmıyordu. Neden uzatıyordu?
"Dili tutuldu sanırım senin sesini duyunca. Açelya konuşşana sevgilinle." Dedi' sevgili' kelimesini yüzünü buruşturarak söylemişti.
Kaşlarımı çattım. Ne diyeceğimi ilk önce tarttım. Nasıl sıyrılacaktım bu işten. Onunla birlikte olduğumu Altay öğrensin istemiyordum çünkü ondan benimde bir farkım olmayacaktı. Ama onun gibiydim. Terk edildiğim günün akşamı önüme gelenle birlikte olmuştum. Kahretsin. Çok aptaldım."Açelya? Neredesiniz güzelim, iyimisin, söyle geleceğim seni almaya." Dedi Altay. Güzelim yüzümü buruşturdum. İğrenç hissettiriyordu artık bu kelime.
Konuşmam için Barış kolumu cimcikledi. Sıcak eli tenime değince kasıldım. İstemsizce dudaklarımdan bir inilti kaçtı.
" Ne oldu? Kafayı yiyeceğim biriniz konuşsun." Dedi Altay.
Boğazımı temizledim.
"Altay ben.."Dedim ne diyeceğimi bilmeyerek.Barış gözlerini gözlerime dikmiş beni izliyordu. Başımı kaldırdım.
"Ben biraz sarhoşum, midem çok kötü Barış.." Dedim Gözlerimi gözlerinden çekip yerdeki parkeye dikkatim "Barış ağabey biliyorsun Gece'nin kuzeni sağolsun bana yardımcı oldu..Okadar."Barış yalanıma kaslarını kaldırıp baktı.
"Sen neden içiyorsun? Neredesin? Geliyorum hemen. Adresi söyle? Barış oradamısın?"
Barış boğazını temizledi.
"Can sıkma ben onu şimdi evine bırakacağım." Cevap vermesini beklemeden Altay'ın yüzüne kapattı. Sonra telefonunu kapattı."Ne o? İstediğin olmadı mı?" Dedim kollarımı göğüsümde bağlayarak.
"Ne istiyormuşum ben?" Dedi bana doğru adımlayarak.
"Söylesene ne olacaktı söylediğin zaman.. Hiç bir şey. Onun için söylemene gerek yok." Dedim.
"Birlikte oldumuzu gizleyecekmisin?"
"Gözünün içine baka baka ben başkasınla mı oldum deyeyim? Söylesene senin derdin ne? Yaşandı ve bitti. Bukadar." Dedim."Öyle mi yaşandı ve bitti?"
"Evet öyle."
O bana yaklaştıkça arkaya doğru gittim ama sırtım sert duvara çarptı.Iki ellerini omuzumun üzerine koyup başını bana doğru eğdi. Elaları kopkoyuydu. Sıcak nefesi yüzümü yaktı.
Ellerimi onu itmek için sert göğüsüne koydum. Kalp atışları melodi gibi avucuma çarptı. Heyecandan kalbim hızlandı."Ç-çekil." Dedim kekeleyerek onu itmeye çalışarak ama bir milim bile kımıldamadı. Dudaklarını yaladı.
"Ben söylemeyeceğim ama sen söyleyeceksin Altay'a birlikte oldugumuzu."
"Söylemeyeceğim."
"Söyleyeceksin.. Ve bir daha onunla işin olmayacak."
Kaşlarım havalandı.
"Sen bana ne yapacağımı söyleyemezsin. Onun seviyesinde değilim ben onun yaptığından bir farkım olmayacak soylersem. Sonra suçlu ben olacağım. Açelya beni aldattı bende onu aldattım diyecek." Dedim."El alemi bukadar umursama. Hayat senin hayatın. Ne istiyorsan onu yaparsın."
Yakınlığı aklımı karıştırıyordu.
Tüm gücümle onu ittim. Geriye doğru biraz sendelendi."Bir daha benim karşıma sakın çıkma." Dedim omuzuna sertçe çarpıp kendimi evden dışarıya attım. Birkaç adım atınca arkamı döndüm neyseki gelmiyordu. Arabama binip derin bir nefes aldım. İşte bukadar bitmişti. Birkere daha onu asla görmeyecektim. Konağa çalıştırıp gaza bastım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ÇIKMAZI : Barış Alper Yılmaz, ff.
Fanfiction"Seninle bir gece birlikte oldumuz için buraya antreman yaptığım yere nasıl gelebilirsin? Ne hakla?" "Senin için gelemedim buraya iş için geldim." Şaşırarak baktı yüzüme. "Bu arada o gece o adamın sen olduğunu bilseydim asla ama asla seninle birlikt...