°°°KIRMIZI°°°
Gözlerimi kırpıştırarak açtım. Teknedeydik. Ve ben onun göğüsünün üzerinde uyuyordum. Kolları sımsıkı sarmıştı beni. Akşam yaşadığımız aklıma gelince yüzüm kızardı. Baya bir ileriye gitmiştik.
O hala uyuyordu. Yavaşça ayağa kalkıp yataktan kalktım.
Elbisemi ve saçımı gelişi güzel düzeltim. Çok güzel uyuyordu. Onu uyandırmaya kıyamadım.
Dışarıya çıktım. Çantamdan bir kağıt ve kalem alıp ona not yazdım.
"Uyuyordun sen.. Uyandırmak istemedim. Benim ofise gitmem gerek. Yarın için başarılar."
Açelya
Yazdım. Bu akşam takım Kayseriye gidecekti yarın akşam maç vardı.
Elime küçük kağıdı alıp. Tekrar içeriye girdim. Hala uyuyordu. Çantamı omuzuma astım ve ona doğru eğilip saçlarını öptüm. Biraz kımıldandı ama uyanmadı.
Parmaklarını dudaklarının üzerinde gezdirdim. Allah'ım çok yakışıklıydı.
Neyseki uyuyor diye dudaklarına hafif bir öpücük kondurdum."Açelya'm."Dedi kenardaki yastığa sarılarak. Rüya mı görüyordu bilmiyorum ama biran önce çıksam iyi olurdu. Keza utangaçlıktan yüzüne bakamayacaktım.
Notumu nereye koyacağımı düşündüm. En sonunda yüzünün kenarına koydum.Tekrar eğilip dudaklarımı yanağına bastırdım. Ayrılmak istemiyordum hiç ondan. Kımıldandı ama uyanmadı.
Arkamı dönüp son kez ona baktım. Kendimi tutamadım ve bir kez daha döndüm geri. Bu seferde boynunu öpüp koşarak dışarı attım kendimi.
Kendime gelmem gerekiyordu hemde acilen.
°°°
Telefonumun zil sesinle uyandım. Sabahın köründe kimdi bu?
Gözlerimi açıp komodinden telefonumu aldım. Gözlerim şokla açıldı.Kendini beğenmiş arıyor..
İsmini bir ara değiştirmem gerekti.
Boğazımı temizleyip telefonu kulağıma götürüp açtım.
"Günaydın." Dedi neşeli sesinle.
Sesini duyunca bende gülümsedim.
"Günaydın."
"Ne yapıyorsun?"
"Uyuyordum."Dedim.
" Biliyorum, ama gün başlamadan önce sesini duymak istedim."
Kalbim anında hızlandı.
" Sen uyandın mı? " Dedim telefon ekranında saate bakarak.
" Uyandım çoktan şimdi dışarıda plastik bardakta kahvemi içiyorum."
"Kahveni içerken aklına ben mi geldim?"
"Aklıma gelmen için önce aklımdan çıkman gerek."Kaşlarımı kaldırdım.
"Bak bunlar iddialı laflar."Dedim heyecanla.
" Laflarımın arkasındayım." Dedi net sesinle.
" Neden uyumuyorsun bu akşam maç var, dinlenseydin."Dedim konuyu değiştirerek.
" Uykum yok. Bugün ne yapacaksın beni izleyecekmisin?"
" Evet seni izleyeceğim." Dedim.
" Senin için gol atmaya çalışacağım."
" İnşallah atırsın ozaman."Dedim kıkırdayarak.
"Bugün ne yapacaksın?"
"Tuğçe ile alışverişe çıkacağız kız, kıza sonra kahve içeriz sonra bir şeyler alırsam eve gelince onları denerim sonrada maçı izleyeceğim. Başka planım yok." Dedim.
"Aldıklarını bana fotoğraf atırmısın?"
"Neden?"
"Yakışıyorlar mı diye fikrimi söylemiş olurum bende."
"Bakarız belki atırım.."Dedim öylesine geçiştirmek için.
" Bekleyeceğim."
" Tamam."
"Ben aslında sana şey soracaktım.."
"Ne soracaktın?" Dedim merakla.
"Yarın biz geldiğimiz zaman akşamına, yani eğer yarın akşam için planın yoksa.. Yani eğer istiyorsan. Birlikte yemek yiyelim mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ÇIKMAZI : Barış Alper Yılmaz, ff.
Fanfiction"Seninle bir gece birlikte oldumuz için buraya antreman yaptığım yere nasıl gelebilirsin? Ne hakla?" "Senin için gelemedim buraya iş için geldim." Şaşırarak baktı yüzüme. "Bu arada o gece o adamın sen olduğunu bilseydim asla ama asla seninle birlikt...