EPISODE 10

1.2K 53 4
                                    

<333

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

<333

MANTAP do Bella! Siapa duh kau Bella sebenarnya?” dari mula lepak sampailah sekarang, Adalynn Freya tak habis menyakat Hannabella Lilyana tentang pertunangan Hannabella Lilyana dengan Zafreel Lutfian.

Mereka berdua tak sangka yang Hannabella Lilyana terima Zafreel Lutfian.

“Terpaksa okay? Ingat aku nak sangat ke dia tu?”

“Aku tak tahulah kau ni berasal dari mana. Zafreel tu punya elok, perfect lagi, kau boleh tak nak? Berderet tau perempuan nak dia.”

“Yang penting bukan aku. Aku ada interest aku sendiri.”

“Sudahlah Bella, kau kesudah dengan interest kau tu. Kau tu semua lelaki suka kau, kau reject. Nak kata tak laku pun tak, entahlah.” Melina Tiana dah tak tahu nak buat apa untuk tegur sahabatnya itu.

Lelaki yang elok-elok pulak tu suka Hannabella Lilyana tetapi Hannabella Lilyana tak terima pun cinta diorang.

Sampai lelaki-lelaki tu dah ada pasangan pun, Hannabella Lilyana tak kisah.

Kecuali Azrul Fakhri jelah yang lama sikit suka dekat Hannabella Lilyana.

“Apa aura kau yang buatkan lelaki suka dekat kau?” tanya Adalynn Freya. Dia nak cuba lah gunakan aura Hannabella Lilyana.

“Entahlah. Aku sendiri tak tahu. Aku tak buat apa pun, orang suka aku. Pastu kata aku bagi harapan, macam si*l”

“Untunglah kau. Aku ni, asyik digunakan dan ditinggalkan je. Kalaulah jodoh aku tu muncul melalui pintu restoran ni kan?”

Selepas Adalynn Freya berkata begitu, muncul dua lelaki masuk ke dalam restoran yang mereka sedang lepak.

Zafreel Lutfian dan Anaf Fedrin.

“Kau seriuslah nak makan sini? Aku dahlah tak boleh makan roti.” Mereka makan tengah hari di restoran mamak.

Antara kedai yang Anaf Fedrin tak suka sebab dia alah dengan roti.

“Aku nak makan dengan tunang aku. Jom jelah. Kau order benda lain.” Zafreel Lutfian tercari-cari tunangnya.

“Bella, tu bukan tunang kau ke?” Melina Tiana menepuk bahu Hannabella Lilyana yang tengah makan roti canai.

“Mana?” Hannabella Lilyana angkat kepala dan matanya terpaut dengan mata Zafreel Lutfian.

Bila lihat Hannabella Lilyana pandang ke arahnya, Zafreel Lutfian senyum suka. Dengan Hannabella Lilyana sahaja buatkan Zafreel Lutfian senyum tanpa henti.

“Jom makan sana” Zafreel Lutfian mendekati meja Hannabella Lilyana.

Melina Tiana yang dapat isyarat Zafreel Lutfian itu bangun dan duduk di sebelah Adalynn Freya.

Lutfian Perfect Wife (HIATUS)Where stories live. Discover now