<333
"JOM pergi Lotus nak tak? Aku teringin nak jalan-jalan dekat situ" Hannabella Lilyana menolak bahu Melina Tiana dan Adalynn Freya.
Lagi dua hari sebelum hari pernikahan Hannabella Lilyana dengan Zafreel Lutfian dan Melina Tiana serta Adalynn Freya tidur di rumah keluarga Hannabella Lilyana.
"Awak tu nak jadi isteri orang dah, mana boleh keluar." Liana Juli mencelah.
"Alaaa.. Bolehlah ummi. Sekejap je. Nanti Hanna belikan ummi waffle kegemaran ummi tu."
"Dua tau. Jangan lama-lama sangat." akhirnya, Liana Juli kalah dengan makanan.
"Jom kita pergi!" Dengan gembiranya, Hannabella Lilyana menarik dua sahabatnya sekali untuk bersiap.
Sebelum dia tukar baju, dia beritahu Zafreel Lutfian terlebih dahulu yang dia ingin keluar.
Entah kenapa, dah dua hari Zafreel Lutfian balas messagenya lambat. Tapi Hannabella Lilyana cuba fikir positif, mungkin banyak kerja?
"Kau termenung apa tu? Cepatlah siap!" Adalynn Freya geram je pandang Hannabella Lilyana. Dahlah suruh bersiap, pastu dia boleh termenung tengok phone?
"Yee aku siaplah ni."
<333
"KAU nak beli apa je dekat Lotus ni, Bell?" Sambil berjalan, Adalynn Freya menolak troli.
"Tak tahulah. Kita tengok apa yang menarik, kita gapai pastu kita beli."
"Kalau nak membazir, bagilah dekat kau."
"Apa yang membazirnya? Aku dah lama tak shopping tau. Asyik barang laki aku je aku shopping, nak jugak barang aku." muncung bibir Hannabella Lilyana.
"Yelah bakal pengantin."
Sedang mereka bertiga berpusing di dalam Lotus sambil tangan mengapai barang, termasuk Adalynn Freya dan Melina Tiana yang hanya niat ingin teman, tiba-tiba membeli sekali.
Mereka terlanggar troli seseorang. "Maafkan saya!" cepat-cepat Adalynn Freya meminta maaf kepada wanita dihadapannya yang sedang mengandung.
"Eh tak apa. Salah saya juga" wanita itu senyum memandang mereka. Dia pun salah sebab tak tengok depan.
"Saya betul-betul minta maaf" Adalynn Freya dah rasa bersalah. Dahlah wanita tu mengandung.
"Sokaylah. Saya dengan baby tak apa-apa. Lagipun bukan kuat pelangaran tu" terang wanita itu sambil bibir ukir senyuman.
"Kau dah siap beli barang belum?" entah dari mana, Zafreel Lutfian muncul dari belakang wanita itu sambil tangan dia memegang seorang budak perempuan.
"Z-zafreel?" terpinga-pinga Hannabella Lilyana bila dia lihat, tunangnya bersama wanita lain?
YOU ARE READING
Lutfian Perfect Wife (HIATUS)
Romance'𝓼𝓮𝓸𝓻𝓪𝓷𝓰 𝓳𝓮𝓳𝓪𝓴𝓪 𝔂𝓪𝓷𝓰 𝓲𝓷𝓰𝓲𝓷 𝓶𝓮𝓷𝓬𝓪𝓻𝓲 𝔀𝓪𝓷𝓲𝓽𝓪 𝓾𝓷𝓽𝓾𝓴 𝓭𝓲𝓳𝓪𝓭𝓲𝓴𝓪𝓷 𝓲𝓼𝓽𝓮𝓻𝓲' Apabila tibanya waktu, mesti kita akan terasa ingin berdirikan rumah tangga kan? Sama seperti Zafreel Lutfian Romano, seorang le...