24072023Fici inci Çayırlı nın kıskanıyorum şarkısını dinlemeden okursanız olmuyormuş öyle duydum.
-
Jisung gözlerinin içinde saf bir öfke gördüğü gencin karşısında nefesinin kesildiğini hissetmişti.
Aldığı kesik kesik nefesler, terden ıslanmış saç tutamları..."Jisung!"
Deli gibi suratlarına çarpan soğuk rüzgar umrunda bile olmamıştı. Yorgunluğu görmüştü karşısındaki bedenin ruhunda. Kılını kıpırdatamıştı bile.
"Han Jisung!"
İsminin seslenişiyle irkilirken gözlerindeki gözlerin sahibi büründüğü rolden sıyrılarak bir kaç adım gerilemiş ve ellerine beline atarak söylenmişti.
"Ara versek olmaz mı?"
"Haftalardır bu oyun için çalışıyoruz, saçmalama!"
"Kime diyorum ben? Han Jisung! Herkes burada seni bekliyor!"
Bileğinde hissettiği parmakların sahibiyle kendisine gelebilmişti yalnızca. Tuttuğu nefesi sonunda verdiğinde yanındaki endişeli bedene çevirmişti kafasını.
"Sorun ne?"
Sorun neydi?
Gözlerini kapatmıştı önce. Oynadıkları oyunun ağırlığı ile çöken bedeni kulüp arkadaşlarının şikayetlenmesine neden olmuş, yalnızca kendisini düşündüğünü söylerek çoktan oyunu bırakıp gidenlere rağmen bencilliğini korumuştu.Katıldığı son kulüp oyunu ise bu olmuştu. O gece herkes ayrılıp yalnzıca Lee Minho ile başbaşa kaldıklarında rolüne tekrardan bürünen gözler sormuştu merakla.
"Sevginiz okyanuslar kadar derin, çöller kadar ıssız mı?"
Biricik sevgilisine deliler gibi aşık olan asil bir prensin karakterini canlandırıyordu Minho.
Jisung'un oynadığı karakterin bir önemi yoktu.
Sevgi yüzünden yanan canının acısı gözlerine vurmuş Lee Minho vardı sadece.
"Bana olan öfkeni kusmak için mi kabul ettin oyunu?"
Ciddi sorusuna karşı kahkaha atmıştı.
"Profesyonel olamamak benim sorunum değil üzgünüm."
Jisung'da gülmüştü sinirleri bozulmuşçasına. Karşsındaki bedenin saklamaya çalıştığı duyguları yeniden görmek için kaldırmıştı kafasını yorgunca.
"Sevgim okyanuslar kadar derin, çöller kadar ıssız."
-
24072023
Syglr
SvglrJunew kurgumdan uyarladım yine çünkü kurgu hyunsungumada çok yakışıyor bence 🫂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
o incecik beli şimdi başka biri sarıyor mu? / hyunsung + minsung
Fanfiction- Hiakyesindeki herkes sevilmişti. Herkes sonsuza dek değerliydi. Ve öyle kalacaktı. Tamamlandı