3

217 25 0
                                    


24072023

---

"Oyunu mahvettiğinizi duydum."

Felix elindeki oyunun metin kağıdını bahçede öylece takılan bedenlerin ortasına bırakırken hedef tahtası haline gelmiş olan Jisung kafasını dansçı arkadaşının omzuna yaslayarak gözlerini kapamıştı umursamazca. Uyumak istiyordu saatlerce.

"Sizde bunu bekliyormuş gibi atlamışsınız hemen."

Chan, çilli bedenin masaya bıraktığı metin kağıdını parmakları arasına alırken Felix gülerek kollarını göğsünde birleştirmişti.

"Yoğunluğu oldukça yüksek. Bize geçmeseydi emin olun sahneyi en önden izleyen kulüp biz olurduk."

"Artık bizim kulüptende Jisung izler sahneyi en önden."

Okul bahçesi, etkinlikler için çalışan öğrencilerle doluyken Minho'da boş boş oturan ekibe dahil olmak istemişti. Cümlesinin ardından elindeki koliyi yere bırakıp üstüne oturduğunda Seungmin şaşkınlıkla bakmıştı Felix'e.

"Rolü Hyunjin'mi aldı?"

Jisung'un bir süredir dans kulübünün hiçbir gösterisini kaçırmadığını elbette herkes biliyordu.
Nedeninin Hwang Hyunjin olduğunu bildikleri gibi.

Felix onaylamıştı Jisung ve Minho dışında şaşkın görünenleri.

"Haberiniz yok muydu?"

"Felix!"

Söz konusu olan kişinin sesi arkadaş grubunun tüm dikkatini aniden dağıttığında Jisung çoktan ayılmış, kafasını arkadaşının omzundan kaldırarak  bakmıştı Hyunjin'e.

Hyunjin'in keskin gözlerinin tek odağı ise Felix olmuştu yalnızca. Samimi olduğu pek kimse yoktu okulda. Başarılı ve adının her daim geçtiği bir insan dı fakat sosyallik konusunda oldukça görünmezdi.

Jisung'un imkansız gördüğü sessiz sevgisinin nedenide buydu.

"Provalarda bir kaç terslik var gibi görünüyor. Seninde kontrol etmene ihtiyacım var."

"Bir bakalım."

Felix'ide alıp götürmüştü öylece. Selam verme zahmetine bile girmemişti. Minho oluşan tuhaf sessizliği gülüşüyle bölmüştü. Ardından ayaklanıp biraz önce tabure görevinde kullandığı koliyide alarak işine geri dönmüştü.

Seungmin önce Felix'i alıp giden bedene sonrada oldukça normal görünen Minho'ya bakmıştı.

"Çok düşünmüyorum bu konu hakkında."

Jisung'un kafasını masaya yaslayışıyla gülümsemişti Seungmin. Dağılan saç tutamlarını karıştırmıştı gencin.

"Bu aralar sık sık kütüphanede görüyorum Hyunjin'i. Saatlerce kitap okuyor. Eğer iyi geliyorsa ruhu, uğrayabilirsin."

---

24072023
Syglr
Svglr

o incecik beli şimdi başka biri sarıyor mu? / hyunsung  + minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin