19032023
---
"Onunla hala konuşamadığına inanamıyorum."
Minho'nun yanına oturup kurduğu cümleye karşı kafasını prova yapan Hyunjin'den çekip, yanındaki bedene çevirmişti Jisung.
"Tavsiye ver ya sen çok anlarsın bu işlerden."
Minho gülerek bacak bacak üstüne atarken kollarını göğsünde birleştirmişti.
"Saat kaç gibi basit bir soru sor. En azından sesini duyarsın."
Dalga geçtiğini bilse bile mantıklı gelmişti.
"Sen neden buradasın?"
"Toplantı saati geldi çoktan. Neden olacak."
Hyunjin yüzünden neredeyse neden geldiğini bile unutmuştu. Önce kolundaki saatine, sonrada kafasını kaldırıp sahnedeki Hyunjin'e, keskin gözleri gözlerinde olan bedene bakmıştı.
Tiyatro salonu bomboştu. Hyunjin tek olduğunu düşünerek tiyatro kulübünden dans kulübüne geçen herkesin yalnızca metnini okuduğunda hayran kaldığı oyun için çalışıyordu.
Dikkatini dağıtan kişi ise şimdi gözlerine baktığı Han Jisung'dan başkası değildi.
Ter içinde kalmış saçlarını geriye doğru tararken sahne kenarındaki su şişesine uzanmış ve sormuştu.
"Geliştirilmesi gereken bir yer var mı?"
Net çıkmıştı sesi. Minho sorunun cevabından emin değildi. Gözleri sahnedeki bedende olsa dahi zihni yanındaki ruhtaydı.
Hyunjin ise sorusunun cevabını merak etmiyordu.
Olabildiği en nazik haliyle başından beri salonda olan Jisung'u fark ettiğini belirtmişti. Merak ettiği şeyler daha farklıydı.
"Toplantı için geldim biraz önce. Çalıştığını bilmiyordum."
Jisung yanındaki bedenin cümlesiyle düştüğü sapık durumuna karşı -başından beri salondaydı- derince bir nefes alarak dizlerinin üzerindeki kitabı hafifçe kaldırıp ayaklanırken gözleri hala gözlerinde olan Hyunjin'e cevap vermişti.
"Birazdan bizim kulübün toplantısı olacak. Erkenden gelip kitap okumak istemiştim. Çalışmanı bölmek istemedim. Rahatsızlık için üzgünüm."
Açıklaması öylece havada kalmıştı. Hyunjin anlıyormuşçasına kafasını salladıktan sonra eşyalarını toplamış ve sahneden ayrılmıştı.
---
- Tiyatro Kulübü sohbet -
Felix:
Tiyatro salonunu bir süre prova için kullanacağız sapıklar ( @jisung ) giremezMinho:
Sen dansçı değil misin oğlum ne işin var buradaFelix:
Arkadaşınızım 😚Jisung:
YENİ Mİ HABER VERİLİR BU ANASINI SATAYIMFelix:
Sapık olduğunu kabul edişin 🤗🤗🥰🥰Seungmin:
@jisung Sen Hyunjin'i izlerken söylemişlerdiJisung:
Yine söyleseydiniz o zamanChan:
Jisung bi toprağa dokun istersenChangbin:
Ne oldu buna harbiMinho:
Kendisi bugün Hyunjin tarafından terslendideFelix:
Ha sen ondan sinirlisin LDKDLDKSLSMDKSJisung:
Komik mi---
24072023
Syglr
Svglr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
o incecik beli şimdi başka biri sarıyor mu? / hyunsung + minsung
Fanfiction- Hiakyesindeki herkes sevilmişti. Herkes sonsuza dek değerliydi. Ve öyle kalacaktı. Tamamlandı