15

103 11 0
                                    


26072023
-

"İndi mi?"

"Henüz değil. Bekliyorum."

"Canın sıkılmıyor değil mi?"

Jisung kafasını olumsuz anlamda sallamıştı sanki telefonun ucundaki arkadaşı onu görebiliyormuşçasına.

"Sıkılmıyor. Değerli arkadaşını sağ salim getireceğim endişe etme."

Felix gülmüştü Jisung'un cümlesine karşı.

"Benim sadece bir tane değerli arkadaşım var. Ve şimdi onun yüzüne kapatacağım. Varınca yazarsın!"

Felix'in aramayı sonlandırışıyla telefonunu cebine sıkıştırmış ve gözlerini ovuşturmuştu esneyerek. Avrupa ve Asya arasındaki saat farkı nedeniyle zaman algısını yitirdiğinden gözleri ilk defa uyku için yalvarıyordu ona.

Hyunjin uçağı kaçırdığı için bir sonraki uçağa binmişti. Otelin yerini bilmediğinden dolayı Jisung onu almaya gitmişti çünkü öğrenciler arasında taksi parasını karşılayabilecek tek kişi Jisung'du. Zenginliğiyle fazla övünen biri olmadığından çoğu zaman orta sınıf biri görünsede varlıklı bir ailesi vardı. Payına düşeni ise kullanmaktan geri durmayan bir insandı. Gerçi Hyunjin'in oteli bulması için milyonlarca alternatif fikir atılabilirdi fakat bu fikirler halının altına süpürülmüştü.

Paris'in üşütmeyen soğuğunu sevmişti Jisung. Paris'i hep severdi. Uzun zamandır gelmediği bir şehirdi ve ilk defa özlediğini hissetmişti. Özlem duygusu tüm ruhunu sarıp sarmalamıştı sanki. Sokaklarında yürürken dinlediği albümden, kullandığı parfüme dek hissettiği her şey şehre ayak bastığı anda yüzüne çarpan rüzgar sayesinde buluşmuştu ruhuyla.

Sonbahar şüphesiz çok yakışırdı bu şehre ve sokaklarına. Doğum gününü burada geçireceği için mutlu hissediyordu. Değerli dostunun yanında oluşu ise yüzünde belli belirsiz bir gülümseme oluşmasına neden oluyordu.

Hwang Hyunjin. Yıldızları sığdırdığı gözleri ve büyüleyici güzelliği ile şüphesiz Jisung'un değer verdiği bu şehre çok yakışırdı. Onunda Paris ve sanat aşığı olduğunu bilirdi.

Kollarını göğsünde birleştirmiş, kafasını geriye doğru atıp hala kapalı olan gözleriyle aşık olduğu bedenin gelmesini beklemişti bir süredir yaptığı gibi.

Kalabalık ayak sesleri, telaşlı koşuşturma, anlamadığı dilden dönen tonlarca sohbet, bağırış... Jisung'un kulağı bu gerginliğin arasındaki huzurlu bedenin sesi için tetikteydi sadece.

Gerçi bu şekilde hiçte yolcu karşılayan birine benzemediğinden Hyunjin'in onu farketmemeside ihtimal dahilindeydi. Yinede zahmet edip yerinden kalkamayacak kadar uykuluydu.

"Rahat mısın bari?"

-

26072023

Syglr
Svglr

o incecik beli şimdi başka biri sarıyor mu? / hyunsung  + minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin