Seni istiyorum...

590 17 2
                                    

Evet hikayenin 2. Bölümüyle karşınızdayım yıldıza basmayı unutmayın 💕
Kız her ne kadar duydukları yüzünden korkmuş olsa da oğlanın rahatlığına da pek bı sinir olmuştu ve" size iyi geceler "diyip ordan ayrılacağı sırada belinden onu tutan ve kendine çeken adama  sadece dolu gözlerle baktı ve " bırak beni" diyebildi korkmuş sesiyle. kızıl ise ona ;i" ölmemi iste ama seni bırakmamı isteme "daha sonrasındaysa kucağına aldı küçük kızı. küçük kız ise tam yardım çığlığı atacağı sırada kulağına yaklaşıp o çekici ses tonuula şöyle dedi"Sakın bağırma miniğim yoksa istemediğim şeyler yapmak zorunda kalırım"korkusu zaten çok büyük olan kız daha da korkmuştu ve susmaya karar verdi. genç adam  ise kucağında taşıdığı kızı arabasının ön koltuğuna oturturdu emniyet kemerini taktı  ama geri çekileceği sırada bir şey farketti."bu koku...sen çok güzel kokuyorsun ama"dedi ve boynuna minik bir öpücük kondurdu.zaten korkan kız adını bile bilmediği bu adamın  onu öpmesiyle daha da korkmuştu.

Sadece korkuyla baktı ona.Berk anlamıştı hem korkup hem de rahatsız olduğunu yanağını eliyle okşayıp " özür dilerim ". Dedi ve şoför koltuğuna geçip sürmeye başladı arabayı.

Her ne kadar korksada artık konuşmansının zamanı geldiğini anladı ve tüm cesaretini toplayıp konuşmaya başladı.

"Beni nereye götürüyorsun lütfen bırak beni ben senin bildiğin gibi değilim  küçüğüm ben " yalvaran gözlerle bakıyordu karşısındaki adama. Adam ise;
"Merak etme sana zarar vermeyeceğim Bu hayatta  Zarar vermeyeceğim insanların en başındasın çünkü" dedi.

Aybike;
Beni nereden tanıyorsun ki sanki yıllardır tanıyormussun gibi
konuşuyorsun Ayrıca ben sana niye güveneyim istemediğim bir yere götüren beni zorlayan hayatım boyunca yaşamadığım korkuyu yaşamamı sağlayan adama neden güveneyim ki?"

Berk;
"Biliyor musun Küçük kız yaptığın tek şey veya senin deyiminle tek hata Berk Özkaya'nın sana aşık olmasına sebep olmak"   dedi gayet sakin bir biçimde.

Aybike;
"Ya anlamıyor musun Ben seninle gelmek istemiyorum seni istemiyorum ben yurda dönmek istiyorum ."

Berk;
"Yurt mu?"

Aybike;
"Evet öğrenci yurdu Ben yurtta kalıyorum lütfen tamam şimdi yurtta kalıyorsan nasıl çıktın diyeceksin kaçtım kaçmamalıydım çok pişmanım şu an ama oldu bir kere lütfen lütfen"

Arabayı sağa çekip konuşmaya başladı kızıl oğlan

Berk;
"Bırakamam... anlamaya çalış beni lütfen tamam biliyorum Bu çok saçma gelecek sana veya yaşından dolayı anlamayacaksın ama ...aşık oldum sana nasıl bu kadar emin oldun diyeceksin kesin geçici bir heves diyeceksin Ama öyle olmadığını ben çok iyi biliyorum ve seni bırakmaya niyetim yok sen benim yanımda kalacaksın benimle beraber."

Genç adam kararlıydı istiyordu bu kızı bir kere hem de bu hayatta hiçbir şeyi istemediği kadar oluşacak sorunlar veya başının derde girmesi umrunda değildi. tek umurunda olan şey o ela gözlerin Bir tek ona bakması karşısındaki kızın bir kez ona gülmesi.Daha fazlasını istemiyordu

Genç kız her ne kadar diretse de bırakmamıştı onu ve bir yarım saat sonra filmlerde bile görmediği kadar büyük hatta Saray denebilecek bir eve geldi ikiside. Ama genç kız kararlıydı burada kalmayacaktı konuşacaktı onunla belki de bu adamın zaafı vardı kendisine karşı eğer bundan yararlanabilirse çıkardı buradan. İçeri girdi ikisi de.
.
Aybike;
"Beni gerçekten seviyor musun?"  Diye sordu daha adını bile bilmediği bu adama

Berk;
İnan bana ben bile inanamıyorum kendime ama olmuyor bırakamıyorum seni" dedi

Aybike;
"
Ama ben burada kalmak istemiyorum. lütfen anla beni bak tamam şöyle yapalım sana numaramı vereyim sen de bana ver konuşalım ararsın beni ya da ne bileyim mesaj atarsın yani seninle olan bağımı kesmem. veya seni sevmeye de çalışabilirim. bir arkadaş gibi veya başka türlü ama lütfen beni burada esirmişim  gibi tutma lütfen bak benim bir hayatım var .Çok da memnun olmasam da bir hedefim var .Ben okumak istiyorum lütfen bunu benden alma".

Dolu gözlerle söylediği bu cümlelerin oğlan da bir etki yarattığının farkına varmıştı kız.acaba bırakacak mıydı onu yoksa dediği gibi yanında mi tutacaktı?

Evet  bu bölüm de bu kadar bazı sebeplerden dolayı ancak bu kadar yazabildim.ama yazmışkende paylaşmak istedim. şu yıldıza basmayı ve yorumlamayı unutmayın lütfen 💕🙈








Aşk Ateşi 🔥 |ayberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin