Evet biliyorum bölümler normakden daha kısa ve daha geç geliyor bunun için çok üzgünüm ama iki tarafı idare etmem zor oluyor bide yorumlar neredeyse yok denecek kadar az olunca yazma isteğim gelmiyor . umarım bu bölüme güzel yorumlar gelir❤️
Berk'in anlatımıyla
Artık sevdiğim aşık olduğum kız tıpkı benim ona davrandığım gibi davranmaya başlamıştı.Beni öpüyor hislerini isteklerini açıkça ifade edebiliyordu buda benim hayatımı güzelleştiriyordu işte. Gerçi onun var olduğu her şey çok güzeldi çok özeldi...
Yavaşça ayrılmıştı yüzünde yine o tatlı utangaçlığı vardı .
"Utanma " gözlerini kaçırıyordu. Anlayabiliyordum onu daha önce hiç böyle şeyler yaşamamıştı işte en çok sevdiğim şeylerden biride buydu herşeyin ilkini benimle yaşıyor olması benimle tadıması.Aşkı sevgiyi ,ilk öpücüğünü ...
Elimi yanağına götürüp sevmeye başladım. Onu ne kadar sevsemde dokunmaya bile kıyamıyorum o kadar güzel o kadar narindiki öpmeye bile kıyamıyorum hatta bazen bakmaya bile.Ben onun yüzünün her bir kıvrımı ezberlemek istermişçesine bakıp incelerken oda bana yaptıklarımı anlamaya çalışıyormuşçasına bakıyordu.
"Neden öyle bakıyorsun?" Diye sordu.Nasıl bakmayım ki dünyanın en güzel kızı benimleydi ...
"Berk huhuu beni duyuyor musun acaba?
"Duyuyorum güzelim nasıl bakmayım sana bakmaya doyamıyorum ki"
Dudaklarında yine bir tebessüm belirdi.Hayatımın en güzel dakikaları onun güldüğünü gördüğüm anlardı.
"Kahvaltı yapmıyacak mıyız o kadar şey hazırladım"
Sesi aynı küçük bir kız çocuğunun sesi gibi çıkmıştı.
"Yapıcaz tabiki o güzel ellerinle hazırladığın kahvaltıyı yiyecez beraber"
"Tamam hadii i zaman çaylar soğudu bile"
O beni elimden tutup çekiştirirken bende neşeyle eşlik ettim ona.
🌙Beraber kahvaltılarını etmişlerdi.Berkin Aybike'yle konuşmak istediği bir konu vardı . O yüzden salonda oturmuş bilim kurgu filmi seyreden kızın yanına oturdu. Ama kız onu hiç farketmemişti bile.Aybikenin bilim kurgu filmlerine bir merakı vardı çok severdi en çokta filmlerde geçen olayları yorumlamayı bazen öylesine güzel yorumlardı ki gerçekte böyle bir şey olabileceğine dair karşısındaki kim olursa olsun ikna edebilirdi .
Aybike'nin bu film merakını giden elektrik yarıda keser.
"Off ne oldu ya niye kesildi "
"Elektrikler gitti"
"Ne ama en heyecanlı yerindeydim"
Berk bu hâline gülmüştü kızın bazen o kadar tatlı oluyordu ki Berkin gözünde ,Aybikenin ne gülüyorsun dermişçesine çatık kaşlarını farkedince kendini toparladı.
"Hazır film kesilmişken konuşalım mı?"
"Ne konuda?" Diye merakla sordu kız
"Şu konada miniğim:" elini tutup yanına oturturdu kızı.Berkin Aybike'ye karşı kullandığı en özel hitaplardan biride miniğimdi çünkü Aybike çok özel çok narindi minik bir kız çocuğu gibiydi kendide kalbi en ufak bir şeyde kırıldı o yüzden kullanırdı Berk bu hitabı.
Sevgilim, bebeğim kelimelerini çok seviyordu Aybike ama belkide her erkek aşık olduğu kadına bu hitapları kullanırdı Berk daha özel bir hitap şekli olduğunu düşündüğü miniğim hitabını kullanıyordu artık Aybike'ye.
"Senin okulun ne oldu güzelim"
Aybike bu soruyu duyduğunda ister istemez yüzü düşmüştü çünkü istediği bölümü kazanamamıştı ama yurtta kalmak için bir seçim yapmak zorunda kalmıştı.kızın cevap vermemesi üzerine Berk ne oldu dermişçesine yüzüne bakınca konuşmaya başladı Aybike:
"Berk ben aslında işletme okuyorum ama istediğim bölüm bu değil yurtta kalmaya devam edebiliyim diye seçmiştim ama artık istemiyorum hemde hiç "
"Peki ne okumak istiyorsun hangi bölüm yani "
"Bilmem kararsızım ama ya Edebiyat öğretmenliği yada anasınıfı öğretmeni veya psikiyatrist"
"Bak sen ne güzel hayaller bunlar " burnunu sıkar Aybike bu hareketine karşı yine gülmüştü Berk'in hareketleri bazen öylesine tatlı geliyordu ki onu öpmek istedi o an yaptı da yanağına kokulu bir öpücük kondurdu.Daha önce kimseyle iletişim bile kuramazken şimdi bir adama bu kadar bağlanması onu öptükçe tekrar tekrar öpmek istemesini anlıyordu "Aşktı bu"filmlerde görüp inanmadığı şey... gerçekmiş Aşk denen şey
"Sen beni hep böyle öpsene"
"Olur öperim "tekrar öpmüştü yanağından nasıl yaptığını kendi bile bilmiyordu inanamıyordu ama öğrenmişti işte insanlara guvenmemeyi öğretmişti ona Berk başarmıştı.
"Seni çok seviyorum hemde çok".
"Biliyorum bende seni"
Yine kirpiklerini öpmüştü Berk Aybike bu hareketini çok seviyordu işte .Berkin her hareketini ona her dokunuşunu çok seviyordu.
"Aybikem güzelim bak ben okuluna devam etmeni istiyorum"
"Bende bende istiyorum ama nasıl olacak?"
"Güzelim Benim tekrar girersin sınava hem ben seni çalıştırım"
"Sen mi?" Diye gülmüştü genç kız Berk ise kaşlarını çattı "evet ben niye beğenmediniz mi küçük hanım "
"Yok beğendim de sen hiç öyle ders anlatacak gibi durmuyordu?""Hmm anlatırım hemde çok iyi anlatırım küçük hanım " baya imalı bir şekilde söylemişti bunu Berk Aybike'de Berkin imasından geri kalmayarak "görücez Berk Özkaya " "Sizi şaşırtacağım görürsünüz Aybike Özkaya"
Berkin Aybike Özkaya demesiyle duraksamıştı kız tuhaf gelmişti çok tuhaf..
Aybike Özkaya tuhaf değil olması gereken bence 🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Ateşi 🔥 |ayber
HumorYurtta kalmaktan sıkılan Aybike yurttan kaçıp eğlenmek için bara gider .Ve orda bir mafyanın Aşkının ateşine düşer 🔥