Seni kaybetmekten korkuyorum🥺

242 11 7
                                    

Selamlar.😗 Ben geldim 👻 çok

uzatmıcam iyi okumalar 💫😘

Berk ve Aybike sahildeki tatlı kahvaltılarından sonra doktora gelmişlerdi.

"Sen gir güzelim ben burdayım"

"Tamam"

İçeri girmişti genç kız.yine onu tatlı bir gülümsemeyle karşılıyan kadına baktı.o da aynı şekilde gülümsedi.

"Hoş geldin Aybike"

"Hoş buldum" diyip hemen yerine oturmuştu genç kız  sormak istediklerini bı an önce sormak istiyordu.

Doktor ve Aybike bı süre sohbetten sonra Aybike asıl gelme amacını hatırladı ve aklında bulunan soruları
doktoruna yöneltmeye başladı.

"Yani dediğim gibi Berkin hayatına karışma müdahale etme hakkım var mı bilmiyorum"

"Bak canım sevdiğimiz insanlardan heleki o insanında bizi sevdiğini biliyorsak eğer ondan bişey istememizde veya öneride bulunmamızda hiç bir sorun olmaz."

"Yani ona düşüncelerimi söylememi söylüyorsunuz?"

"Hem düşüncelerini hem de isteklerini...birbirini seven ve aynı evde yaşayan insanlar huzuru bu şekilde sağlayabilir hem evlerinde hem de ilişkilerinde"

"Anladım..."

Bir sessizlik oluşmuştu Aybike doktora sormasına Rağmen hala emin olamamıştı.

Doktor yanına gelip elini tuttu. Ve güven veren bir ses tonuyla konuşmaya başladı.

"Korkma Aybike... biliyorum Berki kaybetmekten korkuyorsun ama bu yersiz bir korku inan bana bak canım, yıllarca beraber olmuş , aynı evde yaşamış , hatta çocukları olan insanlar bile yeri geldiğinde tartışıp kavga edebiliyor".

Aybike bütün dikkatini doktora vermişti.onu can kulağıyla dinliyordu

"Sevdiklerimizle kavga etmek iyi bir şey değil tabiki ama ara sıra anlaşmazlık olabilir bu çok normal.ama sen Berk'le böyle bir şey yaşamayacaksın sadece hislerini isteklerini dile getireceksin o kadar hem o seni o kadar çok seviyor ki sana asla kıyamaz"

Doktorun son söylediğinden sonra yüzünde istemsizce bir gülümseme oldu kızın.Biraz daha doktorla konuştuktan sonra doktor Berk'le görüşmek istediğini söyleyince Berk'te hemen doktorun yanına girdi.

"Bir sorun mu var doktor hanım"

"Aybike seni çok seviyor"

Yüzünde gülümseme ile "biliyorum"dedi çocuk.

"Ama" dedi doktor ve devam etti

"Aybike seni kaybetmekten korkuyor hemde o kadar çok ki isteklerini bile dile getirmekten çekiniyor"

Bu sözler Berki üzmüştü sevdiği kızın ona açık olmasını istediklerini dile getirmesini istiyordu tıpkı onun gibi

"Ben ona her an sevgimi hissettirmeye çalışıyorum neden hala bu şekilde ..."

"Berk Aybike sevginin ilginin farkında oda aynısı sana hissediyor bu durumu çözmenin en iyi yolu beraber vakit geçirmek aktivite yapmak zamanla sana daha açık sözlü olmasını sağlayacak "

"Ben onun için herşeyi ama herşeyi yaparım ,onu anlıyorum ve öyle çok büyük bir beklentim yok bana güzel güzel bakması , yüzünde gülümseme olması yetiyor "

"Aybike'nin eğitim hayatı da önemli Berk bence bu sana gerekli mesajı vermiştir."

"Anladım doktor hanım istediği bölümü okuması için elimden geleni yapacağım "

"Çok iyi Aybike çok şanslı "

Berk biraz daha doktorla konuştuktan sonra doktorun yanından çıktı.

Dışarda oturan küçük sevgilisinin bröşürleri okuduğunu gördü ve tebessüm etti.Arkasından sarılıp yanağını öpmüştü.

Aybike neşeyle arkasını döndü ve

"Bitti mi konuşmanız?"

Berk elleriyle Aybikenin bukleleriyle oynarken "bitti "dedi.

"Ee o zaman eve gidelim mi"

"Olur güzelim gidelim" elini tuttu ve klinikten ayrıldılar.

...

Akşam olmuştu yemeklerini yedikten sonra Aybike'nin film izleme önerisini kabul etmişti Berk .Aybikenin odasında yatağa uzanmış filmi seyrediyorlardı.

Filmin sonunda genç kızın sevdiği çocuğu kaybettiğini görünce gözünden istemsizce yaşlar süzülmeye başladı.
Berk'e daha da sokuldu gözyaşları içinde.
Hıçkırıklar arasında;

"Ya bende seni kaybedersem?"

Berk Aybike'nin söylediği şey ve göğsünde ağladığını görünce ;

"Bebeğim ne oldu bitanem niye ağlıyorsun,hem beni kaybedeceğini de nerden çıkardın?

"Berk" dedi hala ağlamaya devam ederken;

"Yaptığın iş yüzünden hayatın sürekli tehlikeye giriyor ve ben sürekli sana Bir şey olucak diye korkuyorum"

Berk Aybike'nin söylediklerinden sonra yutkunmakta bile zorluk çekti.Haklıydı evet yaptığı iş tehlikeli bir işti,ama bu işi bırakması onu korumayacak aksine ölümüne sebep olurdu.

Aybike'yi sakinleştirmek için kirpiklerini öptü.

"Bak bitanem bana bir şey olmayacak tamam mı?".

"Bunun garantisini bana veremezsin Berk ,ya anlamıyor musun?"
Diyip elini yüzünde gezdirmeye başladı genç kız

"Sana zarar gelme ihtimali bile beni mahfediyor...bu işi yapmanı istiyorum"

"Ben bu işten başka iş yapamam"

"Neden ama mimarsın sen sadece mimar olarak hayatını sürdürebikirsin"

"Güzelim beni korumaya çalıştığını bana zarar gelmesinden korktuğunu biliyorum ama ben bu işi bırakırsam işte o zaman bana zarar gelir hatta sadece bana değil sana bile...olmaz Aybike ben bu riski göze alamam"

"Başka ülkeye gidelim o zaman ...kalmayalım burda lütfen".

Anlamıyordu Aybike Berk'te anlatamıyordu derdini.Aybikeye bu tür şeyler çok uzaktı çünkü.Anlamasına imkan yoktu.Berk sadece çaresizce hayır anlamında kafasını salladı.

Aybike bu Berkin bu tavrına hem üzülmüş hem de kırılmıştı hani onun için herşeyi yapardı, üstelik şuan istediği şey sadece kendisi için değil onlar içindi.

"Peki iyi geceler" diyip arkasını dönmüştü genç kız Berk bu duruma hem şaşırmış hem de çok üzülmüştü ,ona sarılmadan uyumazdı Aybike ama şuan arkasını dönüyordu ona.

Ne yapması gerektiğini bilmiyordu genç adam kendisine arkasını dönüp yatmış kızın saçlarına bir öpücük kondurdu ve şöyle dedi

"Bı gün beni anlayacaksın bitanem ... özür dilerim"

Aybike sesizce ağlamaya devam ederken Berk'te kafasını dağıtmak için balkona çıktı ve sigara yaktı normalde sadece canı sıkkınken içerdi ve bugünde o günlerden biriydi

Ne yapıp edip Aybikenin gönlünü almalıydı...

Bölüm bu kadar nasıl buldunuz bakalım 😘💖

Aşk Ateşi 🔥 |ayberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin