Zaman en güzel ilaç; Sevgiden sonra💘

283 13 17
                                    

Geldim geldim 👻 çok özlediniz beni demi🥳 Neyse  siz bölümü okuyun bakalım ama 🌟 atmayı unutmayın.

Sizleri seviyoruummm ♥️
İyi okumalar bitanesi😘

Ne kadar zaman öyle kaldıklarını bilmiyorlardı.Tek bildikleri şey birbirlerini tamamladıklarıydı, birbirlerine iyi gelmeleriydi.Bi süre sonra ilk ayrılan Aybike olmuştu.

Genç kız daha önce hiç böyle bir şey yaşamadığı için , içinde hem bir heyecan,mutluluk,ve utangaçlık duygusu vardı.Berk ise halinden gayet memnundu.Aybikenin utandığını farkettiği zamanda biraz üstüne gitmekten zarar gelmeyecegini düşündü.

"Ne oldu niye kızardın sen" gayet serseri bir sırıtış ve yavşak bir şekilde bu soruyu sorduğunda Aybikenin içinde hem onunla dalga geçtiği için bir kızgınlık , hem de utangaçlık duygusunu tetiklemişti Berkin bu sözleri.

"Yaa off "diyip utançla başını kızıl oğlanın boynuna gömdü elleriyle de boynuna sarıldı.

Aybike'nin bu hâlleri Berk'i o kadar mutlu ediyordu ki küçük sevgilisinin onu sevmesi ve hissettirmeye çalışması Berk için tarifi edilemiyecek seviyede bir mutluluk sebebiydi.

Berk tam bir şey soyliyecekken, Aybike'nin sözleriyle durdu.

Genç kız hala ellerini boynuna doladıgı ve sarıldığı çocuğun bir şey söylemesine izin vermeden;

"Sakın soru sorma", demesiyle kızıl oğlan hem gülmüş hem de söylediğini yapmıştı.

.
                   🧡

Aradan geçen sürede Aybike odasında kitabını okurken Berk'te çalışma odasında işleriyle uğraşıyordu.Aybike kitabı bitirmişti, çok sevmisti bu kitabı .

Canı sıkılıyordu genç kızın bı ara Berkin yanına gitmeyi düşünsede daha sonra vazgeçmişti çünkü Berk gerçekten çok meşguldü bu aralar ...

Aybike elinde kahvesiyle balkona çıktı .Bu balkonda oturmayı çok seviyordu ve bunun sebebi hiç kuşkusuz manzarasıydı. Doğal bir manzarası vardı insanın yüreğine dokunan...

Bugün olanları düşündü genç kız Berke ne demeli bilmiyordu daha doğrusu söylemekten korkuyordu.ya Berk yanlış anlarsa ,yada Berkin hayatına karışma, müdahale etme hakkı var mıydı...bilmiyordu ama akıl danışacak
Biri vardı ...Naime ablası ,doktoru

Yarın gideceklerdi ...

"Yarın nasıl olsa gideceğim o ne yapmam gerektiğini bana söyler"

Biraz daha balkonda oturup manzarayı seyretmişti genç kız. Daha sonra evin içinde ki kütüphane geldi aklına çok severdi kitap okumayı .Merdivenlerden inip hemen sağa dönünce buldu kütüphaneyi gerçekten çok güzeldi.Berkin de onun gibi kitaplardan hoşlandığını bilmek çok sevindirmişti onu her gün Berk hakkında yeni bir şey öğreniyor ve sürekli ortak noktalarını buluyordu. Kütüphaneden bir kitap seçip okumaya başladı genç kız.

Berk ise işlerini bitirmeye çalışıyordu ama bir türlü kafasını veremiyordu şüphesiz bunun sebebi Aybikeydi .Berk bugün olanları aklından çıkaramıyordu, çıkarmaya da niyeti yoktu aslında ama bir kızın onu bu kadar etkileyeceğini hatta işlerini onu düşünmek yüzünden yapamayacağını hiç düşünmezdi...ama insanın aklına başına gelirmiş.

Berkin kafasını kurcalayan şeylerden biride Tolgaydı kendi için asla korkmuyordu ...ama hiç bir zaafı olmayan Berk Özkaya'nın artık bir zaafı vardı ...Aybike

Berk ne yapacağını düşünüyordu sürekli ve düşünce onu bunaltmıştı  Aybikenin yanına gitmeye karar verdi. Çünkü ona iyi gelen bir tek o vardı bütün derdini unutuyordu onunlayken...

Önce odasına baktı bulamayınca balkona,ordada bulamayınca mutfağa baktı  ama Aybike  yoktu .

"Acaba nerde?"

Berk daha sonra kütüphaneye baktı. Ve küçük sevgilisinin kitap okurken uyuya kaldığını gördü. Yüzünde istemsizce bir gülümseme oldu.Saat gece on olmuştu.Aybikeyi kucağına aldı ve odasına çıkardı yatağa bıraktı yavaşça.oda bugün çok yorulmuştu zaten çatışma haberini gece yarısı almıştı o yüzden uykusuzdu. Yavaşça yanına uzandı Aybikenin kokusunu hissedip hissetmez ona dönüp sarılmasıyla , küçük sevgilisini kollarının arasına aldı. Ve saçlarını öptü ve şöyle mırıldandı;

"Çok şükür seni verene" 

.         💘

Sabah olmuştu Aybike bugün doktora gidecekti .Berki yanında bulamadı yine  bı an "yine mi gitti "diye düşünsede Berkin aşağıdan sesinin geldiğini duyunca rahatlamıştı. Ama Berkin yine bu sabah onu öpmesine bozulmuştu.

bi an "acaba fazla mı nazlıyım" diye düşünsede daha sonra söylediği söze kendide gülmüştü. Öyle ya Berke nazlanmayacaksa kime nazlanacaktı.onu seven tek kişi oydu canı pahasına koruyan...

Yataktan kalktı Aybike elini yüzünü yıkayıp  , üzerine turuncu bir kazak onun altına da kot bir mavi pantolon giymişti saçlarını da her zaman ki gibi açık bırakmıştı. Nedense o an makyaj yapmak gelmişti içinden normal de sevmezdi uğraşmazdı  .sonra makyajı kendi için değilde Berk için yaptığını itiraf etti kendine ,derin bir iç çekti ve makyajı yapmaya başladı.Bi ara Berkin bunca şeyi nasıl yaptığını düşündü sonuçta yalnız bir erkekti nasıl oldu da bir genç kızın ihtiyacı olabilecek her şeyi ama her şeyi en ince ayrıntısına kadar hazırlamıştı . Daha sonra düşünmekten vazgeçip makyajına devam etti

Hafif bir makyaj yapmıştı. Biraz fondöten sürmüş , göz kapaklarına hafif turuncu bir renk sürmüş,ve dudaklarına pembemsi bir ruj sürdü.Aynadan kendibe baktığında güzel olduğunu düşündü. Turuncu renkli çantasını alıp aşağı indi.

Berk adamlarıyla konuşurken merdivenden gelen ayak seslerini duyunca Aybikenin geldiğini anladı. Adamlarına çıkın manasında bir bakış attıktan sonra adamlarım gittiğinden emin olduktan sonra arkasını döndü.

Berk Aybike'nin o halini görünce hem çok şaşırmış hem de büyülenmişti.Doğal halinide çok seviyor çok begeniyordu tabii ama Aybike'nin kendisi için süslenmesi içini kıpır kıpır etmişti.

Yavaşça yanına gitti ve elini tuttu genç kızın içine  yine onu ele geçiren bir heyecan dolmuştu. Berk'le ne zaman yakın olsa böyle oluyordu durduramıyordu kalp atışlarının hızını...

Berk kendine çekip sarıldı ve saçlarını öptü ve ayrılıp ellerini tuttu.

"Çok güzel olmuşsun ,ama bir daha parfüm sıkma"

Kız Berk'in dediğine anlam veremedi "neden böyle bir şey söylediki simdi "

"Çünkü sevgilim _" ellerinin arasına bir öpücük kondurup devam etti "ben senin kokunun hastasıyım"

İşte bu sözü Aybikenin yüzünün kızarmasına yetmişti.

"Yaa off"diyip sarılmıştı ve yine kalp atışlarını dinlemeye başladı . Çok seviyordu kalp atışlarını dinlemeyi...

Berk ayrılıp yanağına tutkulu bir öpücük kondurdu. Aslında yanağını değil dudaklarını öpmek istiyordu ama biraz daha zaman vermeliydi Kendisine.

Aybike'nin onu sevmesi ve hissettirmeye çalışması Berke yetiyordu.  Zamanı gelince daha fazlasının olacağına inancı tamdı.

"Ee kahvaltı hazırlayalım mı"

",
"Hayır"  diyip başını olumsuz anlamda salladı.

"Neden  ama kahvaltısız olmaz"

"Bugün sahilde yapalım mı kahvaltıyı "

Berk tabiki kıramazdı asla Aybikesini

"Tamam güzelim orda yaparız o zaman önce kahvaltı yapar sonra doktora gideriz.

Tatlı bir gülümsemeyle onayladı oğlanı genç kız  .

Berk'te gamzesi sen öpüp elini tuttu ve evden çıktılar.

Eveeet bittii🎉 Görüşürüz 🐣

      

Aşk Ateşi 🔥 |ayberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin