Hisler başlıyor mu...♥️

382 16 10
                                    

Yine yoğun tehtid üzerine atılan bir bölümle merhaba sjjjhhh 😂 bu bölümü ben çok beğendim umarım sizde beğenirsiniz...🤗

İyi okumalar...♥️

Yaklaşık bir saat sonra eve gelmişlerdi. Kapısını açıp aşağı indirdi kızı.

"Hadi gel güzelim"

"Tamam"

Eve girdiler Aybike daha önce gelmişti buraya ama o anki stresinden ve korkusundan pek farketmemişti evi . Şöyle bir göz gezdirdiğinde  Berkin zevkinin onun zevkine çok yakın olduğunu farketti.Krem ve gri tonlarının uyumu salona çok freş bir hava katmıştı.Evi incelerken Berkin sesiyle ona döndü .

"Ee nasıl buldun evimi?"
"Gayet güzel"

"Beğenmene sevindim ,hadi gel sana odanı göstereyim"

"Oda mı"

"Evet beraber kalacaz yani senin de bir odan olması lazım"

"Peki tamam"

Tam odaya çıkarken duyduğu mırıltı sesiyle durdu Aybike

"O ses ne?"

"Hangi ses?"

Demeye kalmadan usul usul gelen Cango'yu gördü Aybike .Turuncu ve sarı türleriyle çok tatlı bir o kadar da masum kediyi görünce içine çocuksu bir heyecan gelmişti Aybike 'nin.

Kediye yaklaşıp onu sevdi.
"Sen ne güzel bir şeysin ya "
"Çok şanslısın Cango Aybike seni çok sevdi."

Onlara hayran hayran bakarken söylemişti Berk.Aybike Berke döndü ve;

"Senin kedin mi"

"Evet  ismi Cango "
Hala kucağında olan kediyi seviyordu Aybike .Cangoda gördüğü yoğun ilgiye şirinlik yaparak karşılık veriyordu.

"Ee odayı görmek istiyor musun yoksa burda Cango'yu sevmeye devam mı edeceksin"

"Cango'da benimle gelse olur mu"

"Olur tabi"

Berkin Hoşuna gitmişti bu durum.
Odaya çıktılar .girdiğinde  Aybike odayı çok beğendi.Berkin güzel bir zevki olduğunun da farkına vardı bir kez daha .Burda da beyaz _pembe ve krem renklerini kullanmıştı.Ama eşyaların rengini öyle güzel ayarlamış ki oda çok şık ve freş duruyordu.Tam bir genç kız odasıydı .

"Beğendin mi odayı"

"Çok güzel"dedi kız odayı incelemeye devam ederken.

"Yani ben kendi zevkime göre düzenledim ama sen değiştirebilirsin tabii"

"Zevklerimiz baya uyumlu aynı"

"Öyle mi?"  Ona biraz yaklaşıp yanağını sevmeye başladı kızıl oğlan. Aybike ise bundan hem huzur buluyor hem de daha önce hiç hissetmediği şeyler hissediyordu. Özellikle ona her yaklaştığında kalbinin çok hızlı atmasına bir anlam da veremiyordu.

"Sen benim buraya geleceğimi nerden biliyordun ki"

"Bilmiyordum zaten "

"Ee o zaman bu odayı neden hazırladın"

Derin bir iç çekti Berk ve daha sonra gözlerini genç kızın gözleriyle birleştirdi.

"Buraya mecbur kaldığın için değil de benimle kalmak için,yani kendi isteginle  gelip bende kaldığın hatta beraber yazacağımız günlerin hayalini kurarak düzenledim "

Aşk Ateşi 🔥 |ayberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin