İlk öpücük

331 13 11
                                    

Evet romantik bir bölümle karşınızdayım 💙 🤗 umarım beğenirsiniz derslerin kafa karışıklığı etkisiyle yazdım 💕 neyse iyi okumalar 💫
Bı yarım saat sonra Berk eve dönmüştü.Aybike salonda endişe içinde onu bekliyor.salonun etrafında dört dönüyordu.Korumalardan Ahmet Aybike'ye şöyle dedi;

"Merak etme yenge birazdan burada olurlar"

"Yenge mi?"

"Evet?"

"Of neyse boşver  " normalde Aybike bu  lafa takılırdı ama şuan sırası değildi.
Berkin hala gelmemesi korkusunu daha da tetikliyordu.Tekrar aramaya karar verdi.Gerci Berk aradıktan sonra üç defa aramıştı ama elinde değildi Berk gelene kadar onu boynuna sarılıp kokusunu içine çekene kadar rahat etmiyeyecekti.Telefonunu çıkarıp tekrar arayacakken arkasında duyduğu sesle gözlerinden yaşlar aktı yine.

"Aybikem"
"Berk" hemen koşup boynuna sarılıp kokusunu içine çekti genç kız tabii gözünden akan yaşlarla beraber.Berk'te aynı şekilde Aybikesinin kokusunu içine çekiyor öpüp kokluyordu. Her ne kadar onu çok özlesede önce sakinleştirmesi lazımdı Aybike'yi.

Salondaki korumalar Berkin burda olanları görmelerini istemeyecek lerini bildikleri için gelir gelmez çıkmışlardı.

Yavaşça ayrılıp yüzünün her bir yanına narince öpücükler kondurdu.

"Şş iyim güzelim sakin ol " ama Aybike'nin korkusuda o an içinde bulunduğu durumda o kadar normal değildi.

"Sakin mi ol bana haber vermeden gidiyorsun ne kadar merak edeceğimi bile bile hiç bir şey söylemiyorsun üstüne üstün yalan söylüyorsun ama üzülme diyorsun!"

Gözyaşları akmaya başladı yeniden Berk hemen göğsüne çekip sarıldı ve saçlarını öptü. Saçlarını severken fısıltıyla benzer bir tonlamayla ;>
"Özür dilerim " dedi.

Bı iki dakika sarıldıktan sonra Berk Aybike'yi kucağına aldı ve odasına çıkardı.Odada yatağa yatırıp göğsüne yatırdı yeniden Aybike'yi.Aybike her ne kadar Berk'e kızgın ve kırgın da olsa şuan en çok bulunmak istediği yerdeydi.Berkin kollarında...

Aybike Berk'in  kalp atışlarıyla huzur buluyordu her zaman  olduğu gibi.
Berk muhtemelen Aybike'nin yemek yemedigini düşünüyordu.bu yüzden eve girmeden önce adamlara bir şey hazırlamalarını söylemişti.

Kapının çalışmasıyla irkildi Aybike . Berk yavaşça Aybike'nin başını yavaşça yastığa koydu.  Ve kapıya bakmak için kalkmaya yeltendi

"Geliyorum güzelim "
Elini tutmuştu Aybike bırakmak istemiyordu bırakırsa girmesinden korkuyordu.

"Gitme" dedi dolu gözlerle...

"Sadece kapıya bakıcağım güzelim"

"Tamam" istemeyerek bıraktı elini.

Berk kapıya baktı Ahmet'in onlar için hazırladığı tepsiyi aldı.  Tekrar Aybikenin yanına döndü.Aybike yattığı yerden doğrulup Berke baktı.Berkte yanına oturdu.

"Kahvaltı etmedin değil mi?"
Sadece hayır anlamında kafasını salladı kız.

"Aç bakalım ağzını " çatalla aldığı beyaz peyniri yedirdi ilk önce.

Donuktu  Aybike doktora gittikleri günden sonra konuşmaya başlamıştı ama şimdi içine kapanmış gibi gözüküyordu .Berkin en büyük korkusu buydu . Aybikenin iyileşme sürecini yarıda bırakması üstelik onun yüzünden...

Aybike Berk'in gözlerinde ki korkuyu görebiliyordu. Bakışlarını tanıyordu Berk'in. Çok kızgındı ona ama yinede.  onu düşünüyordu.ikiside birbirini düşünüyordu o an.

"Sende etmedin değil mi?"
Berk bu durumda ona bu kadar kızgınken Aybikenin onu düşünmesine çok sevinmişti.

"Sabah bir şey atıştırdım"

"Atıştırdın ama kahvaltı etmedin"  çatalla aldığı beyaz peyniri yedirdi tıpkı Berk'in ona yedirdiği gibi.

Berk en azından Aybike'nin içine tam olarak kapanmadığını gördü hem onun sevinci hem de Aybike'nin onu beslemesine karşılık gülüşünü gizleyemedi .Aybike her ne kadar soğuk yapmayı düşünse de yapamadı ve gülüşüne karşılık sıcak bir tebessüm etti.

"Gel besleyim bebeğimi "yanağına öpücük kondurup yedirmeye devam etti Aybikede aynı şekilde Berke bir şeyler veriyordu.

...

Kahvaltılarını etmişlerdi. Aybike konuşmak istiyordu konuşacaktı da Berki tanımak istiyordu nasıl yaşadığını ,ne iş yaptığını, kısaca bütün hayatını...

"Berk sen nerdeydin?".

Berk anlatacaktı artık nasıl bir adam olduğunu gerçi Aybike mafya olduğunu biliyordu ama bilgisi sadece bu kadarla sınırlıydı.

"Aybikem bak" derin bir nefes aldı ve tekrar konuşmaya devam etti.

"Benim babam bir mafyaydı. Öyle sıradan bir insan değildi.Yeraltı dünyasının en bilindik mafyasıydı. Babam öldükten sonra yerine ben geçtim .Ama ben babam gibi değilim olmayacağımda ..."

Babasından bahsederken bazen sesi titremişti Berkin . aynı zamanda gözleri de dolmuştu biraz .Aybike bunu farketmiş ti ama devamını dinlemek istiyordu .

"Babam gibi değilim derken?"

" yani ben onun gibi hiç kimseyi öldürmedim öldürmeyecegimde... mesela bak bugün o gün Tolga denen malı çok güzel bir şekilde hem rezil ettim hemde güzel bir ders verdim"

" bugün çatışmaya girdin demi"

"Ne diyebilirim ki ...benim hayatım bu yani ben böyle yetistirildim bu şekilde büyüdüm ." Dedi .en çokta Aybike'nin onu bırakması dan korkuyordu.evet onun sevgisini göstermesine izin veriyordu ama o göstermiyordu.ya düşündüğü gibi değilse gerçi bunları şuan düşünmeye başlamıştı."ya Aybike sadece  benim sevgimi seviyorsa ,beni sevmiyorsa "

Berk o ana kadar hiç böyle düşünmemişti .ama onunda Aybike gibi unuttuğu bir şey vardı.onun bir mafya olduğu... öyle ya çoğu kız onun mafya olduğunu öğrendikten sonra terk etmişti Berk'i . hiç biri Berkin umurunda olmamıştı Aybike farklıydı. Aşıktı çünkü ona hemde hiç olmadığı kadar...

"Aybike bu durumdan dolayı beni _"

"Berk ben senin en başından beri mafya olduğunu biliyordum zaten ama..."

"Ama..."korkmuştu düşündüğü şeyin gerçek olmasından

"Korkuyorum..." Ellerini yüzünde gezdirdi gözlerinin içine bakarak

"Seni kaybetmekten çok korkuyorum"

"Aybikem_" tam bir şey söylüyüyecekken

"Seni seviyorum " Berk Aybike'nin çıkan sözle şok olmuştu.

"E_fendim?" Afallanmıştı o yüzden kekelemisti.

"Seni seviyorum" diye tekrarladı  genç kız. Söyleyebildiğine kendi bile şaşırmıştı.ama iyi ki de söylemişti.

Berk duyduğu bu sözün üzerine dayanamayıp dudaklarına yapıştı Aybike ilk başta hiç tepki verememişti.Ama daha sonra ellerini kızılın boynuna dolayıp karşılık verdi öpücüğüne...  Sıradan bir öpücük değildi bu ,tutku ,istek hepsinin birlesimiydi bu öpücük .Aybike bı ara ayrılmak için bir hamle yapsada Berk bırakmamıştı onu...Aybike inde ayrılmaya niyeti yoktu ...

Bu öpücüğün bundan sonra ki hayatlarına çok etkisi olacaktı...

Evet benden bu kadar dersler ancak bu kadarına izin veriyor , öptüm 😘




Aşk Ateşi 🔥 |ayberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin