Ya sevdiğimi kaybedersem...

221 11 10
                                    

Selamlar 😘 Bu bölümde duygu karmaşası yaptım yani hem üzülüceğiz hem gülüceğiz shhjggf Tolganın madara olduğu sahne çok hoşunuza gidecek bence🤭 satır arası yorum yapabilirsiniz çok güzel olur 😍Neyse siz okumaya başlayın , öptüm 😘

Bir yarım saat sonra Aybike uyuya kalmıştı.Ama Berk bunu daha farketmemişti.

"Yavrum hadi bırak şu kitabıda konuşalım ,hem bütün gün sirketteyim okumaya bol bol fırsatın olur"

Aybike uyuduğu için cevap vermez tabiki. Aybike cevap vermeyince ;

"Bebeğim _ uyuya mı kaldın sen ,ah be güzelim"

Berk Aybike'yi kucağına alıp yatağına götürür.Geri çekileceği sırada Aybikenin uykulu halde söylediği şeylere karşı gülümsedi.

"Berk gitme sensiz uyuyamam"

Uykunun verdiği sersemlikle konuştuğu çok belliydi. Çünkü başka türlü Aybike bu şekilde konuşmazdı.

Yanağına uzunca bir öpücük kondurup yanına yattı Berk ve şöyle söyledi.

"Sadece sen değil bende sensiz uyuyamam"

Aybike bu sözün üzerine Berke sıkıca sarıldı.Berkte ona sarıldı.ve bu şekilde uyudular.

Sabah olduğunda Aybike Berki yanında bulamadı oysaki her sabah onunla uyanmaya sabah öpücüğünü almaya alışmıştı.Berkin aşağıda olduğunu düşündü.Hemen elini yüzünü yıkayıp aşağı indi. her yere baktı ama Berki bulamadı.Sadece Berk değil Yaman'da yoktu .oysa Berk Aybike geldiğinden beri Yaman'ı evde Aybike'yi korumak için bırakırdı.

Odasına tekrar çıkıp pencereden baktığında dış kapının önünde ki korumaların sayısının arttığını gördü.Normalde iki koruma olurdu ama bu sefer 6_7 tane koruma vardı.sadece kapının önünde değil evin tüm çevresinde vardı.

O an Aybikenin aklına unuttuğu bir detay geldi.Berkin mafya olduğu...

Daha önce gördüğü rüya geldi aklına gözyaşları dökülmeye başladı.hemen titreyen elleriyle Berki aradı.Bir yandan da odanın içinde dört dönüyor.Berkin açması için dua ediyordu.

"Hadi Berk aç telefonu lütfen"

Birazda Berke bakalım;

Çok sinirliydi genç adam. Çünkü en büyük rakibi Barçın holdingin sahibi Tolga .Berkin mal deposuna baskın yapacaktı.Berk bu çocuğun yapacaklarını tahmin ettiği için bir muhbir koymuştu.ve o kişide Tolganın sağ koluydu. Aslında Berk ve Tolganın hikayesi aynıydı.ikisi de babasından kalan malı yönetiyorlardı.Berk babası gibi bir mafya değildi ama öyle gözükmek zorundaydı.Aksi taktirde herşeyini kaybederdi.

Berkin babası yer altının en ünlü mafyalarından Resul Özkaya'ydı.Resul öldükten sonra oğlu Berk geçmişti yerine ama Berk sırf babası mafya diye nefret ederdi babasından.Ama ona kalan malı da çarçur etmeye niyeti yoktu.o yüzden oynadı bu mafyacılık oyununu.Aslında oyunda değildi bir süre sonra Berk bu işe adepte olmuş, babası gibi bilinen bir mafya olmuştu.Ama babasından ve diğerlerinden farkı kimseyi öldürmemiş ve öldürmeyecek olmasıydı. Berk onu bastırmaya çalışan adamları dövmüş ve bir şekilde içeri tıktırmayı başarmıştı.ve bu yüzden hiç bir rakipi Berki bir şeyde tehtid edememişti ama o nerdeyse kırk yıllık mafyaları bile cesurca tehtid etmişti.

Şirkette kimseyle ortak olmaması çok işine yarıyordu. Çünkü işinin tek patronu yine kendisiydi.bu yüzden rakip mafyaların korumaları bile Berkin yanına geliyordu,onunla birlikte çalışmak için can atıyorlardı. Ama bugün diğer günlerden farklı olacaktı sebebi ise bugün büyük bir çatışma olacağıydı.

Aşk Ateşi 🔥 |ayberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin