Endişe duymak...🖤

213 11 7
                                    

Ben geldim 👻 evet biliyorum burayı çok bosladım ama YouTube da ki diziler dersler derken hiç fırsat bulamadım.bu bölümü de yine kafa karışıklığı etkisiyle yazdım 💕 malum YKS öğrencisinin kafası pek yerinde olmaz en azından benim🥰 Neyseki çok uzattım 🙈 İyi okumalar🦋

Sigarasını söndürmüştü Berk ilk defa ne yapacağını bilmiyordu. Aybike Berk'in içeri girdiğini görünce uyumuş numarası yaptı çünkü gerçekten konuşacak durumda değildi. Berki daha fazla kırmaktan korkuyordu .

Berk içeri girdiğinde küçük sevgilisinin uyuduğunu gördü veya numara yapıyordu. Yanına yatıp yatmama konusunda kararsız kalmıştı. Çünkü Aybike ilk defa Berk'e sırtını dönmüş öyle uyumuştu.

Yanında yatmaya karar verdi Berk ama bu kararından da emin değildi.Odada bulunan koltuğa baktı.Burda yatabilirdi her ne kadar Aybike'yle yatmayı onun kokusuyla huzur dolu bir şekilde uyumak istesede bı yanı da yapma diyordu.

Dolaptan battaniye ve yastık aldı koltuğa yattı uyumaya çalıştı. Bütün bunları yaparken Aybikenin onu izlediğini bilmiyordu.

Zaten dolu gözlerinden yaş aktı genç kızın.Berkin onunla uyumamasına fena üzülmüştü.Ters tarafa dönüp sessizce devam etti Berkten ayrı kalmaya dayanamıyordu.

☀️
Sabah olduğunda ilk uyanan Aybike olmuştu koltukta uyuya kalmış olan adama gitti gözleri.Bu eve geldiğinden beri ilk defa ayrı uyumuşlardı. Bu eve ilk geldiği zamanı düşündü genç kız. İlk geldiği gün bile Berk'le uyumuş ve daha sonra onunla uyumamaya alışmıştı.

Normal zamanda Berkin onu asla bu şekilde bırakmayacağını düşünüyordu sürekli ,Berk normalde onu üzdüğü zaman onu öper özür diler gönlünü alırdı. Ama dün bunu yapmamıştı . Korktuğu şeyin başına gelmiş olduğu düşüncesiyle kalktı yataktan genç kız
Rutin işlerini hallettikten sonra aşağı indi ve kahvaltı hazırlamaya başladı.

Berk uyandığında Aybike'yi yerinde bulamadı.

"Muhtemelen aşağıda kahvaltı hazırlıyor"

Oflayarak yataktan kalktı genç adam . Dün gece Aybike'yle uyumadığına pişman olmuştu .oda işlerini halledip indi aşağı.Asagı indiğinde haklı olduğunu gördü.Aybike kahvaltıyı hazırlıyordu .

Bı süre uzaktan izledi onu ,daha sonra yanına gidip arkasından sarıldı.

"Hih sen miydin?"

"Bendim tabi başka kim olucak?"

Yanağını öpmüştü genç adam daha sonra kokusunu içine çekip boynuna da bir öpücük kondurmuştu.

Berkin bu hareketleri Aybikenin içini kıpır kıpır yapıyordu her zaman ki gibi.
Yüzü dün geceden sonra ilk defa gülmüştü.Berkin sevgisinden bir kez daha emin oldu.

"Kahvaltı mı hazırlıyorsun bakim sen bana,hı" öpücük yağmuruna tutmuştu Aybike'yi halinden memnundu genç kız .Ama yinede hemen yumuşamak istemiyordu

"Kendime hazırlıyordum ama istersen sende yiyebilirsin" sesi oldukça tripli çıkmıştı. İçinde bambaşka duygular yaşamasına rağmen.

"Gerçekten mi benim için hazırlamadın mı yani?"

Kızın sessiz kaldığını görünce yavaşça kendine döndürdü .Ellerini yüzünde gezdirirken
" özür dilerim " dedi üzgün bir tonlamayla genç kızın zaten dolu olan gözlerinden yaşlar gelmeye başlamıştı bile .

"Şş yapma lütfen ağlama ben senin ağlamana dayanamam biliyorsun "

Durduramıyordu kendini genç kız Berk'le küs olmak istemiyordu artık gözyaşlarıyla sarıldı kızıl oğlana oda aynı şekilde sarılışına karşılık verdi.

Bı kaç dakika sarıldıktan sonra hesap sorma sırası Aybikedeydi , Berkten ayrıldı ve

"Dün neden benim yanımda yatmadın?"

Kirpiklerini öptü Berk ;,

"İstemessin diye düşündüm çok kızgındın çünkü bana"

Ellerini yüzünde gezdirdi genç kız
"Bı daha" dedi  gözlerinin içine bakarak
"Ben ne kadar kızgın olursam olayım başka yerde yatma benim yanımda yat tamam mı?"

Alnını öpüp "tamam zaten başka yerde yatmak istemiyorum "

Genç kız tekrar konuşacağı an kızıl oğlanın dudaklarına yapışmasıyla  yine içinde çok büyük bir heyecan hissetti... öpücüğüne karşılık vermişti.

Berk Aybike için güneş gibiydi o zamana kadar hep karanlıktı dünyası ne zaman  ki Berk girdi hayatına işte o zaman aydınlandı dünyası...onunla öğreniyordu
Aşkı,sevgiyi,sevmeyi en önemlisi de insanlara güvenmeyi.

Aybike için nasıl bu durum geçerliyse Berk içinde geçerliydi aynı durum ,Aybike de bir güneş gibi aydınlatmıştı onun hayatını eskiden çok yalnız olduğunu düşünürdü , ama şu an öyle değildi.Aybike girmişti hayatına ...o çocukluğundan beri hayal ettiği mutlu aile hayalini gerçekleştirmek istiyordu sevdiği kadınla...

Ayrıldıklarında yine başını utançla etmişti kız daha önce de öpüşmüşlerdi ama yaşındanmıdır bilinmez hep utanıyordu..Berk yavaşça yere düşen başını kaldırıp ona bakmasını sağladı.

"Ee barıştık mı?"

"Barıştık" dedi tatlı bir gülümsemeyle.
"Ama"
devam ettirmedi sözlerini

Berk anlamıştı Aybike'yi kucağına aldı ve salona getirip koltuğa oturdu kucağında ki kızla beraber.

"Bak bitanem ben bu işi bırakırsam bile onlar beni bırakmaz , şuan benden intikam almak isteyen o kadar çok kişi var ki?".

Aybike'nin yine üzülmesinden  korkuyordu ama başka çaresi olmadığını düşündü Aybike'ye her şeyi anlatmalıydı eğer bundan sonra hayatında olacaksa gerçekleri bilmek hakkıydı çünkü

Genç kız oğlanın dediğini dikkatle dinliyordu belki de  Berk'i olduğu gibi kabul etmeliydi sonuçta aşk da bu değil miydi sevdiğininher şeyini kabul etme kusurlarıyla, hatalarıyla veya elinden gelmeyen davranışlarıyla...

"Biliyorum ama ne yapayım işte çok korkuyorum senin Çok endişeleniyorum"

Alnını öptü genç kızın "bana bir şey olmayacak söz veriyorum " dudaklarının üstüne bir öpücük daha kondurdu ,ama çocuğun bu tatlı öpücüğü kıza yetmemisti ki o yapıştı bu sefer dudaklarına...

Şimdilik kapatmıştı bu konuyu küçük kız ama sonsuza kadar kapanmamıştı...

Evet bu bölüm bu kadar...🔥









Aşk Ateşi 🔥 |ayberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin