Ders Çalışıyoruz ✍️

277 13 5
                                    

Ben geldiimm😘 Bence tatlı bir bölüm oldu 🐣 iyi okumalar bitanesi 🦋

Aybike'nin anlatımıyla:

Sabah Berk hakkında düşündüklerimi hatırlayınca kendimden utanmıştım nasıl oldu da böyle düşünebildim onu ne kadar iyi bir insan olduğunu bilmeme rağmen.

Çenemden tutup ona bakmamı sağladı .Bende onun yüzüne mahçup bir şekilde bakıyordum.

Berk
"Güzelim ne oldu bitanem niye gözlerin doldu senin?"

O kadar ilgiliydiki bana karşı yine elleri yüzümde dolaşmaya başladı . Sanki tüm yüz hatlarımı incelemek istiyor gibiydi gerçi bunu sürekli yapıyordu ve ben bundan inanılmaz memnundum.

Aybike
"Özür dilerim...🥺"

Berk
"Neden bitanem?"

Aybike
"Bugün sana öyle davrandığım için kırdım seni  sen beni asla kırmazken ben kırdım "

Kendimi çok kötü hissediyorum onun hakkında nasıl böyle düşünebilirim . Ben utançla başımı yere eğmeye devam ederken Berk birden beni kucağına aldı ve salonda ki koltuğa oturdu . Kafasını hemen göğsüne yaslamıstım . En sevdiğim yer burasıydı normalde bu durumdan çok utanırım ama Berkin yanında bütün huylarım değişiyordu.

Berk'in anlatımı:

Neden kendini kötü hissettiğini anlamıştım açıkçası sabah  bana o şekilde davrandığında biraz alınmıştım ama bunu ona şuan belli etmek istemiyorum , çünkü biliyorum beni kırdığı için sürekli üzülecekti.

Yine göğsüme sokulmuş kokumu içine çekiyordu beraber uyuduğumuz zaman da durum böyleydi göğsüme sökülüp kokumu içine çekip uyurdu. Gerçi benimde ondan bir farkım yok. Artık bu durumu çözmenin zamanı gelmişti.

Berk
"Bebeğim bak bana"

Yavaşça başını kaldırıp bana baktı bende alnını öptüm yapamazdım ona asla küs kalamazdım.

Aybike
" sabah senin korumalara bağırdığını duyunca saçma sapan şeyler söyledim , düşündüm"

Berk
"Önemli değil güzelim"

Aybike
"Hayır önemli senin hakkında öyle şeyler söylediğimi duyunca çok üzüldün eminim buna"

Berk
"Evet biraz üzüldüm ,ama ben sana kırılamam ki ..."

Ağlamamak için kendini zor tutuyordu yanağını öpüp konuşmaya devam ettim

Berk
"Haklısın güzelim bazen çok sert bir insan oluyorum ama öyle olmak zorundayım yaptığım iş bunu gerektiriyor"

Aybike
"Berk ben seni her halinle seviyor kabul ediyorum benim için değişmek zorunda değilsin"

Berk
"Biliyorum aşkım benim , sana kırgın değilim emin ol tamam mı"

Aybike
"Hiç mi"
.
Sesi aynı küçük kız çocuğu gibi çıkmıştı boşuna bebeğim miniğim demiyorum bu kıza

Berk
"Yani ilk başta biraz alındım ,ama seni affedebilir bu olanları sonsuza kadar unutabiliim"

Aybike
"Gerçekten mi "

Başımı olumlu anlamda salladım

Berk
"Gerçekten"

Aybike
"Ne istiyorsun o zaman"..

Berk
"Beni öpmeni".

Oldukça rahat bı o kadar da çapkın bir gülüşle söylemişti bunu . Genç kız ise zaten çok özlemişti Berki hemde fazlasıyla . hiç düşünmeden dudaklarını birleştirmişti .. iyi geliyordu Berk'in öpücüğü ona , genç adam biraz daha belinden tutup kendine çektiği kızla öpüşünü derinleştirmisti .

Ayrıldıkları zaman  yine ellerini boynuna dolamıştı genç kız. Her zaman ki gibi ... Berk'te  ellerini boynuna dolayıp  ona sarılan kıza aynı şekilde sarılıp burnunu boynuna  koyup kokusunu içine çekti.

Berk
"Bebeğim "

Berkin sözü üzerine Berkten ayrıldı Aybike

Aybike
"Benim biraz ders çalışmam lazım"

Berk
"Birlikte çalışalım aşkım "

Berkin söylediği üzerine hafif gülmüştü genç kız. Berk ise kaşlarını cattı .

Aybike
"Ne ,hiç iyi bir öğretmene benzemiyorsun😂*"

Oldukça cilveli bir tonlama ile söylemişti bunu

Berk
"Öyle mi küçük hanım ,peki görelim bakalım"

Aybike
"Tamam hadi o zaman "

Oldukça neşeli bir şekilde yukarı çıktı ikiside. Aybike Matematik soru bankasını çıkarıp oğlanın önüne koydu .

Aybike
"Hadi bakalım"

"Berk
"Daha önce çözemediğin hangi soru var"

Biraz düşündü genç kız daha sonra aklına nerdeyse üzerinde bir saatten fazla durup çözemediği soru geldi ve hemen bulup Berke gösterdi.

Aybike
"Bu ,bu işte Allah'ım ne kadar zor bir soru bu.

Kızın isyankâr tavrına karşı gülmesini tutamadı Berk . Ama Aybike'nin çatık kaşlarıyla farkedince sustu. Bu özellik ikisinde de vardı birbirleriyle konuşmadan da anlasabiliyorlardı artık.

Berk o meşhur zor soruyu önüne alıp çözmeye başladı.

Berk
"Cevap D"

Aybike
"Hıı"

Berk
"Cevap diyorum yavrum D,D şıkkı"

Genç kız gerçekten çok şaşırmıştı çünkü Berkin bu soruyu çözmesi bir dakikasını bile almamıştı.oysa onun saatlerini almıştı ama yinede cözememisti.

Emin olmak için cevap anahtarına baktı hemen . Evet doğruydu Kitabı eline aldığında Berkin işlemlerini incelemeye başladı. Tesadüf eseri cevabı söylememişti gerçekten bulmuştu.

Berk
"Ne oldu güzelim"

Aybike
"Ya ben bu soruya iki saat kafa yordum yinede çözemedim sen bir dakikada nasıl çözdün?"

Berkin yüzüne o meşhur Serseri Berk gülüşü geldi. Sandalyesini biraz daha çekip Aybikenin dibinde bitmişti yine
Saçlarından bir tutamını eline alıp koklamaya başladı.

Aybike ise Berkten biraz uzaklaştı.Berkin ne oldu dermişçesine bakısından sonra yine cilveli bir şekilde konuşmaya başladı genç kız.

Aybike
"Öğrencinizle yakınlaşmanız doğru değil hocam "

Berk
"Hmm peki ... ama sevgilimle yakınlaşmam da bir sorun yoktur herhalde."

Aybike
"Hmm yok onda bir sorun gözükmüyor."

Demesinin ardından kızı kendine çekip öpmeye başlamıştı Berk. Aybike ise karşılık vermiş ve Berkin her öpücüğünde dünyanın en güzel hislerini yaşadığının farkındaydı.

Hiç bitmesini istemeyeceği hislerin...♥️

Oh be bittii🙈😘

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 26, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşk Ateşi 🔥 |ayberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin