Yoğun istek üzerine zarzor atabildiğim bölümle karşınızdayım 💙 Umarım hoşunuza gider♥️
"Ne diyorsunuz siz ya neden kovuldum?"
"Aybike salak yerine koyma bizi kamera kayıtlarını gördüm kaçmışsın"
O an ufak bir şok geçirdi kız . Nerdeyse iki aydır kameralar çalışmıyordu .peki nasıl öğrendiler?
"Bıktım artık senden tavırlarından artık on sekiz oldun git hayatını tek başına yaşa"
Kadın alay eder bir şekilde söylemişti bunları.Aybikenin yüzüne alay edermiş gibi bakıyordu.Ve Aybike hiç bir şey demeden çıktı o odadan
Onunda bir gururu vardı sonuçta ve gururunu ayaklar altına aldırmayacaktı.Bir yandan kıyafetlerini topluyor bir yandan da ne yapacağını düşünüyordu.
💕
Aradan geçen yarım saat sonra çıkmıştı o yurttan Aybike . yaklaşık iki yıldır kalıyordu Aybike .Ama her şeyin bir sonu vardır...
Berk ise o gün iki defa aramıştı Aybike'yi ama bir cevap alamamıştı.Bir yandan onu kaybetme korkusu bir yandan da ona yalan söylemiş olabileceği kafasında dönüp dolaşıyordu.
Berk daha fazla beklemeyip arabasına bindi ve yurda geldi.onu temizlik görevlisi karşıladı.
"Buyrun kimsiniz"
"Şey ben Berk, Aybike Eren'e bakmıştım "
"Aybike artık burda kalmıyor "
"Kalmıyor mu yani daha önce buradaydı "
"Evet bugün sabaha kadar "
Berk mutlu olmuştu Aybike ona yalan söyleme ikimişti.Ama neredeydi peki bu kız?
"Peki nerde o şuan "
"Bilmiyorum müdürün vicdansızlığı işte küçücük kızı kovdu zaten on sekiz olmasını bekliyordu kovmak için "
Berk o an çok sinirlenmişti ve müdüre bir ders verecekti.Ama ondan önce sevdiği kadını bulmalıydı.
"Peki onu nerde bulabilirim"
"Bilmiyorum ki kimi kimsesi yok o kızın çok üzüldüm çok "
"Peki teşekkürler " diyip çıktı Berk.
"Nerdesin ve Aybikem nerdesin"
Aybike'yi kaybetme korkusu içine öyle bi işlemiştiki Berk'in sanki o koca mafya o değilde aciz bir çocukmuş gibiydi .ve sakinliğini korkusunu gizleyemiyordu.oysa o hep hislerini saklamayı belli etmemeyi çok iyi bilirdi.
Yaman'ı aradı Berk . Yaman Berk'in sağ koluydu ve Berk'in güvenini kazanmış nadir kişilerdendi.
"Alo Yaman"
"Buyur abi"
"Şimdi sana bir numara atacam ve o sinyalin nerden geldiğini bulacaksın bana acill!"
"Tamam abi at numarayı"
"Tamam"
Numarayı atmıştı Berk . Sabırsızlıkla sevdiği kadının yerini öğrenmeyi beklerken bir yandan da iyi olması için dua ediyordu içinden.
Bir yarım saat sonra Aybikenin konumunu atmıştı .Berk hemen arabasına bindi ve bulunduğu yere gitmeye başladı.
💕
Aybike ise bir parkta oturmuş oyun oynayan çocukları izliyordu. Çocuklarıyla ilgilenen anneleri görünce her ne kadar canı yansada çok seviyordu bunları izlemeyi.Soğuktan buz gibi olan yanakları pembemsi bir hal alıyordu.Bir yandan da ne yapacağını düşünüyordu.Sahi bunu hep düşünüyordu...
...
Biraz daha çocukları izledikten sonra kalkmaya karar verdi Aybike. Çünkü kendisine kalacak bir yer ayarlamak zorundaydı.Eline valizini aldı ve sırt çantasını takıp tam arkasını dönüp giderken duyduğu bir sesle duraksadı Aybike.
"Aybike!"
"Berk ...senin ne işin var burada" demeye kalmadan kendine çekip sımsıkı sarılmıştı Berk.Aybike ise sadece öylece duruyordu.
Berk hem sevdiği kadını bulmasının mutluluğu ve iyi olduğunu görmesinin sevinciyle sımsıkı sarılmıştı ona . Sürekli yanaklarında dolaşan ve saçlarını sevip , öpen adamdan rahatsız olmamıştı Aybike nedense.
...
Bu sarılma yaklaşık iki dakika sürdü ilk başta karşılık vermese de daha sonra sarılmasına karşılık vermişti Aybike....
"Nerdesin sen, beni ne kadar korktuğunun farkında mısın, neden haber vermedin bana?"Aybike ise sadece dolu gözlerle bakıyordu ona.Ne diyebilirdi ki ...
Berk yanaklarının buz gibi olduğunu farketti.
"Buz gibi olmuşsun be Aybike gel hadi,"
"Berk hayır ...yani olmaz ben seninle gelemem"
"Ne yani nereye gideceksin?"
"Bilmiyorum ama..."
Gerçekten gidecek hiç bir yeri yoktu Aybikenin ama Berk'le de gitmesinin yanlış olduğunu düşünüyordu. Berk ikna edecekti onu ne şekilde olursa olsun...
🧡
"Aybikem seni tek başına nasıl bırakacağım ... bırakamam ""Ama_"
"Aması yok güzelim sana asla zarar vermem ve kimsenin vermesine de izin vermem benimle geleceksin "
Aybike her ne kadar kararsız da olsa gidecekti onunla. Çünkü ondan başka güvenecek kimsesi ne de bir yeri yoktu .Tamam anlamında kafasını salladı.
"Gel güzelim gel"
Arabaya bindirip klimayı son düzeyde açmıştı Berk.Ama Aybike hala üşüyordu.Aklına sıcak bir şey içerse daha iyi hissedeceği geldi.Ve arabadan inerken;
"Nereye gidiyorsun?"
"Hemen geliyorum güzelim "
"Tamam,"
Aybike Berk'in yanından gitmesini istemiyordu .Her ne kadar kabul etmese de kendini güvende hissediyordu onun yanında.
💌
Bir kaç dakika Berk elinde iki sıcak kahveyle geldi.Kahvelerden birini Aybike'ye uzattı."Al bakalım "
"Teşekkür ederim "
"Rica ederim, canım"
Kahvesinden bir yudum aldıktan sonra konuşmaya başladı kızıl oğlan.
"Ee hani her telefonuma cevap verecektin bugün aradım seni ,niye açmadın?"
"Telefonum sessizdeydi o yüzden yani duymadım "
"Peki tamam evde konuşuruz bunları"
Aybike bir şey diyememisti gerçi söyleyecek bir şeyi de yoktu. Başını cama yaslayıp yolu seyretmeye başladı.
Berk canının sıkkın olduğunu farkettiği Aybike'nin moralini düzeltmek için şarkı açtı... "Aşk sadece anlayana"
Bu şarkıyı duymasıyla tebessüm etti Aybike.Bir yandan da içinde Berk'e karşı istemsizce bir şeyler yeseriyordu.Ama bunun olmasından çok korkuyordu.
Bı iki kere göz göze geldiler . Berk'in göz kırpmasına karşılık hafif bir tebessüm edip tekrar kafasını cama yasladı.
💙Evet canlarım bu bölüm bu kadar 😚 Daha uzun bölümler ilerleyen günlerde gelicek 💕 Yıldıza basmayı unutmayın ve bana fikirlerinizi yazmayı da tabii 🧡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Ateşi 🔥 |ayber
HumorYurtta kalmaktan sıkılan Aybike yurttan kaçıp eğlenmek için bara gider .Ve orda bir mafyanın Aşkının ateşine düşer 🔥