Bir Umut Işığı Yandı Sanki

253 15 6
                                    

Kızlaaar ben geldim 👻 bol bol ⭐ ve yorum🗨️ atmayı unutmayın please😘🤭

Hadi iyi okumalar 💫♥️

Berk dışarda beklerken Aybike çekine çekine kadının yanına girdi. Kadın onu tatlı bir tebessümle karşıladı.

"Hoşgeldin Aybike"

"Hoş buldum" dedi .gergindi ve bu gerginlik onun elinde olan bir şey değildi maalesef.

"Gel ",dedi kadın."gel otur"

Aybike derin bir nefes alıp oturdu.

"Nasılsın "

"İyiyim". Zaten normalde de pek insanlarla konuşan bir kız değildi.asosyaldi. kadın bunu anlamıştı.

"Bak Aybike" diye başladı sözlerine ve şu şekilde devam ettirdi konuşmasını ;

"Bak Aybike lütfen sakin ol ve kendini zordaymış gibi hissetme"

Kadının tatlı sesi Aybike'yi etkilemişti.

"Oturdu kız. Kadın mesleği gereği Aybike'yle nasıl konuşacağını çok iyi biliyordu.Aybike de Berkten sonra ilk kez biriyle bu şekilde rahatça sohbet edebilmişti.kadın Aybike'yi daha iyi anlamak için sorular sormaya başladı.

"Berk hayatında önem verdiğin bir insan galiba"

"Öyle" dedi Aybike ve devam ettirdi sözlerini.

"Berk benim bu hayatta ki en büyük şansım ,bana sevmeyi ve sevilmeyi öğretti.onu çok seviyorum oysa ilk başta onu sevmekten çok korktum."

"Neden"

"Onunda beni terk etmesinden korktum ,ama öyle olmadı yani ben uzak durmak istesemde duramadım...Berkin kokusu , dokunuşu,bana sarfettiği o sözler... başka çok başka bir duygu hissettim o an ... Aşk deniliyor galiba.

Samimiyetle gülümsedi kadın.

"Peki onu sevdiğini söyledin mi?" Diye sorunca Aybikenin ela gözleri doldu yine.

"Hayır ben ona onu sevdiğimi hissettiremiyorum oysa o her an her saniye hissettiriyor bana"

Kadın Aybike'nin Berke onu davrandığı gibi davranamadığı için üzüldüğünü farketti.

"Bazen sevgiyi kelimelere dökmesekte karşımızda ki kişi onu sevdiğimizi anlar Aybike .Berk'te anlamıştır belki."

Aybike'nin aklına bugün olanlar geldiğinde gülümsedi.sonra doktora döndü.

"Ama bunu sözlü olarak ifade etmek daha çok hissettirmez mi?"

Aybike'nin yanına oturup ellerini tuttu kadın.

"Merak etme küçük kız bir gün sevdiğin adamı sevgini haykıracak ,onu öpücek sevgini hissetireceksin"

Bu sözlerin üstüne gülümsedi genç kız.bu sefer gamzeleri göründü.

"Ama tabi bunun için devamlı konuşmamız gerekiyor seninle buraya geleceksin demi" diye sordu kadın

Aybike neşeyle ve içinde oluşan rahatlamaya "evet gelicegim"dedi

Berk yine haklı çıkmıştı çok iyi gelmişti burası Aybike'ye.

Berk ise kapının önünde oturmuş içerde ne olup bittiğini anlamaya çalışıyordu.
"Gerçi Aybike rahatsız olsaydı çıkardı"diye düşünsede merak ediyordu küçük sevgilisini.

Aybike'nin neşe içinde doktorun yanında çıktığını görünce ayaklanıp yanına gitti.

"Tatlım iyi misin" gözleri genç kızın yanağında oluşan gamzelere gitti .ilk defa bu kadar net görüyordu gamzelerini.genç kızın ona sarılmasıyla önce şaşırsada da hemen karşılık vermişti.ve gerçekten Aybike'yi buraya getirerek çok iyi bir şey yaptığını anladı.
Aybike Berk'in göğsünde onun kalp atışlarıyla huzur bulurken konuştu kadın.

Aşk Ateşi 🔥 |ayberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin