Anlamaya çalış;

327 15 44
                                    

Heyoo ben geldim 😽😺 ama biraz duygusal bir bölümle ne yapacağınızı siz zaten biliyorsunuz.öptüüümmm😘

Aybike artık gerçekten endişelenmeye başlamıştı.saat on olmasına rağmen Berk hala gelmemişti.ve o kadar aramaya ve mesajlara bakmayışı Aybike'yi. çıldırtacak durumdaydı.

Saat 11 olduğunda kapının yavaşça açıldığını farketti ve gelen kişinin Berk olması için dua ediyordu. Evet gelen kişi Berkti Aybikenin uyuduğunu düşündüğü için yani onu uyandırmamak için yavaşça açmıştı kapıyı.

Berk karşısında ona hem endişeli hemde kızgın olan Aybike'yi bulmayı düşünmüyordu.

"Güzelim uyumadın mı sen?"

"Berk nerdesin sen kaç defa aradım seni mesaj attım , üstelik evden çıkarken haber veririm dedin niye vermedin?!"

Berk bir yandandan Aybikenin ona bagırmasıyla afalladı.sonra kendini toplayıp cevap verdi

"Şuan kocasından hesap soran bir kadın gibisin yavrum" dedi sırıtarak bunu Aybike'yi güldürmek söylemişti ama pekte bir etki yapmamıştı.

"Berk ben ciddiyim nerdeydi sen ya neden telefonlarıma cevap vermedin?"

Sinirini  görmezden gelip yaklaştı ona Berk.ve kendine çekip sarıldı .
"Özür dilerim bitanem "

Aybike ne kadar sinirlide olsa Berkin iyi olduğunu bilmek yetmişti ona.sarılmasına karşılık verdi.ilk ayrılan Berk oldu ve anlatmaya başladı.

"Bak güzelim sabah acil çıkmam gerekti bir holdingle bir anlaşma yapmıştım ve adamlar bugün birden anlaşmadan vazgeçti.bu anlaşma benim ve şirketim için çok önemliydi . düzeltmek için acilen çıkmak zorunda kaldım.ve sana haber veremedim çünkü inan bana öğlenden beri nerdeyse aralıksız on toplantıya girdim... özür dilerim "

Aybike dikkatlice Berki dinliyordu.Berki dinledikten sonra konuşmaya başladı.

"Tamam sorun değil "

Biraz daha yaklaştı Berk .Bir eliyle yanağını severken diğer eliylede elini tutmuştu.

Ve evet yine başlıyordu içinde anlamdıramadığı hisleri.Aybike bı türlü anlayamıyordu bu çocuğun ona her yaklaşmasıyla karnında neden kelebeklerin uçtuğunu ve kalp atışlarını kontrol edemediğini.Galiba korktuğu şey çoktan gelmişti başına...AŞK♥️

Berk dibinde olan kızın kalp atışlarını çok rahat bir şekilde duruyordu.bir zamanlar onda da olduğu gibi onunda kalp atışlarının hızlandığını bilmek o kadar mutlu ediyordu ki Berki.

"Aybike"

"Hıı" şuan içinde bulunduğu durumdan dolayı konusamamıyordu bile.Berkin ona bu kadar yakın olması tarif edemediği duygular yaşatıyordu ona .

Berk gülümseyerek alnından öptü ve" sen yukarı çıkıp uyu yavrum benim daha çok işim var "

"Hı hı tamam "diyip hızla yukarı çıktı Aybike . Kapısını kapatıp başını geri kapıya yasladı.Gercekten bu yaşadıklarına inanamıyordu.Ama kabullendigi bir şey vardı.

Berki seviyordu bunu inkar etmenin hiç bir şeyi değiştirmeyeceğini biliyordu.Ama olmuyordu.Komidinin üstünde duran kitap çekti dikkatini.hemen oraya yönelip elini aldı kitabı.

"Aşk zamanı "bu kitabı tabiki Berk almıştı ona içine baktığında hem bir kitap ayracı hemde Berkten bir not bulmuştu.

"Bu kitabı severek okuyacağından eminim ela gözlü kız...💫 Ve doğru bildin küçük bebeğim bu kitapla sana bir mesaj vermeye çalışıyorum 🤍 iyi okumalar hayatımın anlamı...♥️😘
Bunu okuduktan sonra sağ gözünden bir yaş aktı.Berkin ona gösterdiği sevginin ilginin aynısını ona gösteremediği için üzülüyordu ,sucluyordu kendini.

Aşk Ateşi 🔥 |ayberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin