Söz veriyorum diğer bölüm çok daha uzun ve güzel olacak 💟bu pek içime sinmedi ama attım 🙈Berk'in söylediğine takılmıştı Aybike , Aybike Özkaya ismi tuhaf gelmişti ama bı o kadar da güzel. Berk işlerini halletmek için çalışma odasına gitmişti Aybike de odasına çıkıp uyumuştu bu söylediği hakkında konuşmak istememişti daha doğrusu ne söyleyeceğini bilememisti.
Psikiyatri ilaçları yüzünden gün içinde çoğu kez uyuyordu doktoruna daha önce bu durumdan bahsettiğinde doktor normal birşey olduğunu söylemişti. Ama Aybike bu durumdan baya sıkılmıştı sürekli uykusunun gelmesi gün içinde yapmak istediği aktiviteleri engelliyordu .
Yine kahvaltıdan sonra uyuya kalmıştı odasında . uyandığında saate baktığında 14:00 olduğunu gördü yaklaşık iki saattir uyuyordu demekki.Yataktan kalkıp aşağı indi Berki görmemişti acaba bir yere mi gitti diye düşünürken bahçeden Berkin sesinin geldiğini farketti ve oraya doğru yürüdü.
Berk adamlarına bağırıyordu buna bir anlam verememişti Aybike.
"Lan ben sizi niye tutuyorum o zaman yanımda bir işi halledemeyecekseniz ne diye para veriyorum"
Korumaların hepsi tıpkı askeriyede ki gibi yan yana dizilmişlerdi.
Berkin sağ kolu Yaman konuşmaya başladı:
_Abi bak haklısın ama gerçekten _
"Yeter Yaman bahane dinlemek istemiyorum! Sadece işinizi doğru düzgün yapın yoksa gerekeni yaparım!"
Korumaların hepsi mahçup bir şekilde yüzlerini yere egmisti.Aybike Berkin bu sert tavırları karşısında çok şaşırmıştı onu ilk defa bu kadar sinirli görüyordu.Korumalar ne yapmış olabilirdi ki Berk bu kadar sinirliydi
Üstelik Berk ona bu kadar iyi davranırken neden başkalarına karşı bu kadar sertti . Korkmuştu , Berk'in bu davranışları normal gelmemişti ona.
Berk konuşmaya devam etti:
"Bana bakın işinizi doğru düzgün yapın benimde sinirlendirmeyin tamam mı?!"
Korumaların hepsi tek bir ağızdan "tamam abi "diyebilmişlerdi.
"Hepniz işinizin başına "
Korumaların hepsi işlerinin başına geri döndü.Berk uzaktan onları seyreden sevgilisini farkedince hemen yanına gitti .
"Miniğim uyanmışsın güzelim" yanağını uzunca öptükten sonra elini tutup içeri geçirdi Berk.
Berki ilk defa bu kadar sinirli görmüştü ,Berk Aybike'nin neden bu şekilde davrandığını anlayamamış.
"Güzelim ne oldu bitanem iyimisin"
"Onlara neden bu kadar bağırdın ki?!"
Berk şimdi anlamıştı Aybikenin neden ürktüğünü yavaşça kucağına alıp koltuğa oturdu kucağında ki kızla.
"Bebeğim bak ben onların patronuyum"
"Olabilir yani patronsun diye bu kadar bağırabilir misin?"
"Güzelim bak benim onlarla bu şekilde konuşmam lazım yoksa sözümü dinlemezler ,mesela düşün askeriye de komutanlar askerlerini kendi oğulları gibi görürler ama yeri geldiğinde hatta çoğu zaman sert ve ciddi davranırlar . işte buda böyle bir şey ..."
"Anladım" Aybike daha fazla kurcalamak istemedi sonuçta doğru söylüyordu Berk.
❤️
Aradan bir saat kadar geçmişti Aybike kendi odasından çıkıp Berkin çalışma odasına gitti. Tam kapıyı açıp içeri girecekken Berkin kapısının Biraz aralıklı olduğunu ve Berkin bir adamıyla konuştuğunu duydu ve onları dinlemeye ve izlemeye başladı.
Berk kasadan yaklaşık yüzbin lira çıkarıp adamına verdi .
"Al bakalım"
"Çok sağol abi hakkını nasıl öderim bilmiyorum "
"Saçmalama oğlum küçük bir prensesin hayatı para dediğimiz şeyle kurtulacaksa elimden geleni yaparım"
"Çok teşekkür ederim abi Ada'm senin sayende kurtulacak şimdiye kadar desteğini hiç eksik etmedin"
Berk Adamın omzuna elini koyar :
"Oğlum siz benim evimi , işimi , namusumu her şeyini canınız pahasına koruyorsunuz bu yaptıklarınıza az bile "
"Allah razı olsun abi ne diyim"
"Ada'yı görmeyeli çok uzun zaman oldu bı ara getir hem Aybike'yle de oynar moral olur ona"
"Tamam abi söz en yakın zamanda getireceğim yengemle tanışması için "
Aybike Adamın odadan ayrılacağını anlayınca hemen aşağı indi bir yandan Berkin ne kadar iyi yürekli bir insan olduğunu tekrar anlamanın mutluluğu diğer yandanda Berke bu sabah söyledikleri yüzünden pişmanlık çekiyordu. Acaba Berk kırılmışmıydı Berkin gönlünü alması lazımdı.
Berk merdivenlerden aşağı indi Aybike'yi salonda ayakta durmuş düşünürken görünce şaşırmıştı ,
"Ne düşünüyorsun güzelim"
Hemen Berke sarıldı genç kız. Berk ilk başta anlayamıştı bu ani sarılmayı ama hemen karşılığını vermişti. Aybike'nin yeni banyodan çıktığı çok belliydi . Saçlarının nemli kokusu içine ayrı bir huzur veriyordu.
Bitti💌
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Ateşi 🔥 |ayber
HumorYurtta kalmaktan sıkılan Aybike yurttan kaçıp eğlenmek için bara gider .Ve orda bir mafyanın Aşkının ateşine düşer 🔥