Berk için verilmesi çok zor bir karardı bu çünkü Aybikenin doğru söyleyip söylemediğinden tam emin değildi .ya kandırıyorsa onu ya yurtta kalmıyorsa ama güvenmek istiyordu . öyle ya insan en çok sevdiğine güvenmek inanmak ister...
Ellerini başına koyup koltuğa oturdu Berk .Ve düşünmeye başladı.Aybike de ve vereceği kararı bekliyordu.
"Eee kararın ne bırakacak mısın beni"
"Senin doğruyu söylediğini nerden biliyim Aybike? Yalan söylüyorsan bana seni bırakayım diye?"
"Söylemiyorum söz veriyorum her aramama cevap vericem her yazdığını okuyacam "
Berk inanmak istiyordu ve öylede yapacaktı.
"Tamam bırakacağım seni ama eğer sözünü tutmazsan seni bulurum ve bı daha asla bırakmam"
Gözlerinin içine bakarak söylemişti Berk bunları. Aybike ilk defa birinin onu bu kadar önemsediğini görmüştü çok şaşırmıştı bu duruma . özellikle Berk'in dolu gözlerle bakması hiç hissetmediği duygular hissettirmişti. özel ve değerli...
" Tamam ver numaranı"
" Tamam yaz"
İkiside birbirlerinin telefon numarasını aldı.Ve Berk Aybike'yi götürmek için ayaklandı .
"Sen mi götüreceksin beni?"
"Bu saatte tek başına asla göndermem"
Tamam dedi Aybike.Daha adını bilmediği ve sormayı akıl edemediği çocuğa.Arabadayken aklına geldi bu ve;
"Senin adın ne?
"Hele şükür sordun hiç sormıyacaksın zannettim"
"Adın ne?"diye tekrarladı kız.
"Berk...Berk Özkaya"
"Tamam Berk Özkaya diye kaydediyorum o zaman "
"Bir gün Aşkım, sevgilim , diye kaydettiğiniz günlerde gelir belki Aybike hanım "dedi imalı bir gülüşle.
"Hiç belli olmaz evet sende yarın öbür gün vazgeçersin benden zaten merak etme 💔
Arabayı sağa çekti Berk .Neden böyle dediğini anlamamıştı.Aybike de dolan gözlerini belli etmemeye çalışıyordu. Ama pekte beceremiyordu.
Ellerini tuttu Berk ve;
"Bana bak" dedi
"Gidebilir miyiz acaba"sesi titremişti.
Berk o zaman anlamıştı Aybikenin yalnızlığını çenesini tutarak ona bakmasını sağladı.
"Daha önce seni kim üzdü bu elaları kim ağlattı bilmiyorum ama söz veriyorum ben onlardan olmayacağım" ve alnından öptü.
Aybike daha fazla dayanamayacağını anlayıp tekrar yineledi sorusunu.
"Gidelim mi artık"
"Tamam gidelim güzelim"Arabaya bindiler ve bı saat kadar yol aldıktan sonra yurda gelmişlerdi.
"E e sen nasıl gireceksin şimdi içeri"
"Merak etme girerim ben zor olma"
"Peki ama girer girmez bana haber vermeyi unutma"
"Tamam"
arabadan inip duvardan atlayıp yurda girer Berk ise bu kızın nasıl bu kadar çevik olduğunu düşünüyordu. Görünüşünden beklenmiyecek şeyler yapıyordu çünkü
💕
"Girdin mi içeri güzelim?"
"Evet girdim"
İlk başta cevap vermek istemese de pesinden gelebilir diye cevap vermişti Aybike.
"İyi geceler güzelim ♥️"
"İyi geceler"
💕
Ve aradan iki gün geçti bu sürede Berk Aybike'yi yazıyor.Aybike de cevap veriyordu.Aybike öyle gecineceklerini düşünürken hiç beklemediği bir şey olur.
Müdür acil bir şekilde odasına çağırdı onu.Her ne kadar anlam veremesede gitti zaten başka çaresi de yoktu. kapıyı çalıp içeri girdi.
"Buyrun müdüre hanım?"
"Kovuldun Aybike!"
"Nee!!"
Evet sizce bunun devamı ne olacak🙈Bu arada biraz daha uzun yazmays calışıcam ♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Ateşi 🔥 |ayber
HumorYurtta kalmaktan sıkılan Aybike yurttan kaçıp eğlenmek için bara gider .Ve orda bir mafyanın Aşkının ateşine düşer 🔥